Šiuo metu, COVID epochoje, susiduriame su situacijomis, kai tenka vengti gyvų pardavimo susitikimų su klientais, ir kaip niekad aktualu profesionaliai bendrauti su potencialiais ir esamais klientais telefonu ar kitomis, interneto teikiamomis, nuotolinio bendravimo priemonėmis. O kartais skambutis – vienintelis būdas, leidžiantis klientams gyvai kontaktuoti su įmone ir prekės ženklu. Skambučio metu vadybininkas tampa įmonės veidu, gyvai reprezentuojančiu įmonę bei jos produktus ir paslaugas, dėl to ypač svarbu, kad tai būtų atliekama kuo efektyviau bei kuriamas pozityvus kliento patyrimas, grindžiamas teigiamomis emocijomis ir pasitikėjimu.

Bėda ta, kad dauguma pardavėjų netrykšta džiaugsmu skambinti naujiems klientams arba kitaip – atlikti taip vadinamus „šaltus“ skambučius.
Išties, šalti skambučiai yra nemaloni užduotis, jei juos atliekate įprastu būdu. Ar susimąstėte, kaip Jūs galėtumėte šaltus skambučius atlikti efektyviau ir produktyviau? Į šiuos ir kitus klausimus atsakymus gausite mokymuose „Profesionalus pardavimas telefonu“.

Profesionalus pardavimas telefonu - pardavimų mokymai - Telemarketingas - Cold Calling - šalti skambučiai - B2B pardavimai - B2C pardavimai

Mokymų „Profesionalus pardavimas telefonu“ paskirtis:

Mokymai skirti – suteikti darbuotojams praktinių žinių ir stiprinti pardavimo telefonu (šaltų skambučių) įgūdžius, stiprinti pasitikėjimą savimi, siekti geresnių pardavimo rezultatų.

Mokymo (-si) uždaviniai:

Mokymų metodika:

Pardavimo telefonu mokymų programos turinys:

Mokymų nauda įmonei:

„Profesionalaus pardavimo telefonu“ mokymų programos vadovė ir lektorė:

Jolanta Mileškienė Manager.LT Akademija vadovė, verslo konsultantė

Manager.LT Akademija vadovė Jolanta Mileškienė. Žmogiškųjų išteklių, suaugusiųjų švietimo (Andragogikos) ir vadybos specialistė, mokymų trenerė, suaugusiųjų mokymo programų sudarytoja, 360 laipsnių grįžtamojo ryšio vadovavimo kompetencijų vertinimo sertifikuota konsultantė.
Ekspertinės sritys: profesionalus klientų aptarnavimas, aptarnavimo kokybės gerinimas, profesionalus pardavimas, efektyvi komunikacija, komandos formavimas ir stiprinimas, emocinė inteligencija, lyderystė ir pokyčių valdymas.. Plačiau apie lektorę…


Dalyvių atsiliepimai apie seminarą:


Daugiau informacijos ir registracija:

Vilniuje – +370 5 2102326;
Klaipėdoje – +370 46 410300;
Mob. – +370 615 31080.
El. paštu – akademija@manager.lt

Atsakymai į dažnai užduodamus klausimus DUK

  1. „Profesionalus pardavimas telefonu“ mokymai yra skirti tiek pardavimus atliekantiems tik telefonu (telemarketingo darbuotojams), tiek aktyvių pardavimų vadybininkams, visiems kurie siekia geriausiu pardavimo telefonu rezultatų.
  2. Atviri pardavimo telefonu mokymai, kursai ir seminarai vyksta Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
  3. Vidiniai pardavimo telefonu mokymai, kursai ir seminarai vedami visoje Lietuvoje, pagal įmonės pageidavimą. Tokie mokymai pritaikomi (adaptuojami) konkrečios organizacijos veiklos specifikai. Vidinių pardavimo mokymų vedimo laikas, vieta ir kaina derinama su kiekviena organizacija atskirai.
  4. Pardavimo telefonu mokymai gali būti vedami individualiai vienam ar keliems asmenims. Individualių pardavimo telefonu mokymų laikas ir kaina derinami atskirai.
  5. Mokymai gali būti vedami nuotoliniu būdu.
  6. Paaiškinimai:
    1. Pardavimai gyventojams (fiziniams asmenims) vadinami B2C (angl. Business to Consumer);
    2. Pardavimai verslo klientams vadinami B2B (angl. Business to Business);
    3. Pardavimas telefonu dar vadinamas: telemarketingu, šaltais skambučiais (angl. Cold Calling)

Kiti pardavimo ir klientų aptarnavimo mokymai, kursai, seminarai, tyrimai ir straipsniai:

Pardavimų mokymai pardavėjams konsultantams drabužiai trikotažas avalynė

„Pardavimų mokymai pardavėjams konsultantams“

Pardavimo – klientų aptarnavimo mokymai yra skirti pardavėjams konsultantams, prekybinės salės darbuotojams, taip pat klientų aptarnavimo specialistams, kuriems tenka daryti pardavimus, taip pat visiems, kas siekia geriausių pardavimo prekybinėje salėje rezultatų. Mokymai turėtų sudominti ir pardavimo vadovus.


Profesionalaus pardavimo įgūdžių lavinimas - mokymai turintiems aktyvios pardavimų patirties

„Profesionalaus pardavimo įgūdžių lavinimas – mokymai turintiems aktyvios pardavimų patirties“

Pardavimo įgūdžių lavinimo mokymai yra skirti aktyvaus pardavimo vadybininkams, pardavimų specialistams ir pardavimų vadovams, norintiems pasiekti geriausių pardavimo rezultatų.


Pardavimų mokymai Sėkmingo pardavimo principai pradedantiems

„Sėkmingo pardavimo principai“ – mokymai turintiems mažai pardavimų patirties

Pardavimo principų mokymai padės pasiekti geriausių pardavimo rezultatų. Mokymai skirti tiek pradedantiems, tiek pažengusiems pardavimų vadybininkams, pardavimų specialistams ir pardavimų vadovams.


Pardavimo telefonu ir vaizdo skambučiu nuotoliniai mokymai - telemarketingas - šalti skambučiai - cold calling

„Pardavimo telefonu ir vaizdo skambučiu nuotoliniai mokymai“

Pardavimo mokymai yra skirti tiek pardavimus atliekantiems tik telefonu (telemarketingo darbuotojams), tiek aktyvių pardavimų vadybininkams, visiems kurie siekia geriausiu pardavimo nuotoliniu būdu rezultatų.


Šiltas požiūris į šaltus skambučius - cold calling

Straipsnis: “Šiltas” požiūris į “šaltus” skambučius

Bendraudama su pardavimo srities darbuotojais pastebėjau, kad dauguma jų netrykšta džiaugsmu skambindami naujiems klientams arba kitaip – atlikdami taip vadinamus „šaltus“ skambučius. Štai ką jie sako apie skambučius naujiems klientams….


Profesionalaus klientų aptarnavimo mokymai

Mokymai: „Profesionalaus klientų aptarnavimo principai“

Mokymai skirti darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, teikiant jiems informaciją apie įmonės prekes ir/ar paslaugas, spręsti konfliktines situacijas.


Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas - Klientų aptarnavimo standartas

Mokymai: „Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas“ (klientų aptarnavimo standartas)“

Klientų aptarnavimo mokymai yra skirti: komercinių ir valstybinių įmonių vadovams, norintiems tobulinti savo organizacijos klientų aptarnavimo kokybę, o taip pat kuriantiems ir diegiantiems klientų aptarnavimo standartą (KAS).