Šie praktiniai pardavimų mokymai skirti aktyvaus pardavimo vadybininkams, kurie pardavimus atlieka tiek telefonu, tiek susitikus su Klientais gyvai.

Profesionalaus pardavimo įgūdžių tobulinimas, aktyvūs pardavimai

Pardavimo mokymų tikslas:

Stiprinti profesionalaus pardavimo žinias ir įgūdžius bei paskatinti pardavimo darbuotojus aktyvesniai veiklai su Klientais, siekiant pardavimų didinimo.

Didžiausias dėmesys skiriamas šių įgūdžių tobulinimui:

Pardavimo mokymų metodika:

Pardavimo mokymų turinys:

Mokymų dalyvių atsiliepimai:

„Noriu padėkoti už mokymus. Iš visų pardavėjų girdėjau labai gerus atsiliepimus, tai labai svarbu. O aš pati galiu pasakyti, kad mokymai buvo kryptingi ir tiksliai tai, ko norėjosi. Vedėte mokymus labai aiškiai ir išsamiai, konkrečiai pateikdama pavyzdžius ir duodama rekomendacijas konkrečiai tinkančias mūsų sričiai.“
⭐⭐⭐⭐⭐

Lina Grendienė, UAB „Lippa Co“ direktorė

”Dėkojame labai už puikiai pravestus pardavimų įgūdžių lavinimo mokymus. Pateisinote visus lūkesčius ir Jūs būsite mums ir ateityje labai naudingi.”
⭐⭐⭐⭐⭐

Aušra Srėbalienė, UAB „Lavango Group“ personalo vadovė

Daugiau informacijos:

Vilniuje – +370 5 2102326;
Klaipėdoje – +370 46 410300;
Mob. – +370 615 31080.
El. paštu – akademija@manager.lt

Atsakymai į dažnai užduodamus klausimus DUK

  1. Profesionalaus pardavimo įgūdžių tobulinimo“ mokymai yra skirti pažengusiems aktyvaus pardavimo vadybininkams, pardavimų specialistams ir pardavimų vadovams, norintiems pasiekti geriausių pardavimo rezultatų.
  2. Atviri pardavimo mokymai ir kursai organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
  3. Vidiniai aktyvaus pardavimo mokymai ir kursai vedami visoje Lietuvoje, pagal įmonės pageidavimą. Tokie mokymai pritaikomi (adaptuojami) konkrečios organizacijos veiklos specifikai. Prieš mokymus, lektorius-konsultantas atlieka poreikių ir situacijos analizę įmonėje, o reikalui esant ir už jos ribų. Lektorius-konsultantas bendrauja su įmonės vadovais, darbuotojais kuriems bus vedami mokymai, o taip pat klientais, jei tai yra mokymų temos dalis.
  4. Vidinių pardavimų mokymų vedimo laikas, vieta ir kaina derinama su kiekviena organizacija atskirai.
  5. Pardavimo mokymai gali būti vedami individualiai vienam ar keliems asmenims. Individualių pardavimo mokymų laikas ir kaina derinami atskirai.
  6. Profesionalaus pardavimo įgūdžių tobulinimo“ mokymai gali būti vedami nuotoliniu būdu.
  7. Paaiškinimai:
    1. Pardavimai gyventojams (fiziniams asmenims) – B2C pardavimai (angl. Business to Consumer);
    2. Pardavimai verslo klientams – B2B pardavimai (angl. Business to Business);

KITI PARDAVIMO IR KLIENTŲ APTARNAVIMO MOKYMAI, KURSAI, SEMINARAI, TYRIMAI IR STRAIPSNIAI:

Profesionalus pardavimas telefonu - 2 d. mokymai pardavimo darbuotojams kursai

Profesionalus pardavimas telefonu

Kyla klausimai: Kaip parduoti greičiau? Kaip parduoti daugiau? Vienas iš sprendimų yra pardavimai telefonu. Sėkmingi pardavimai telefonu gali leisti jums ne tik sutaupyti daug brangaus laiko, bet ir su mažiausiomis pastangomis išauginti pardavimo apimtis.


Pardavimų mokymai pardavėjams konsultantams - ūkinių prekių parduotuvė b2b

„Pardavimų mokymai pardavėjams konsultantams“

Pardavimo – klientų aptarnavimo mokymai yra skirti pardavėjams konsultantams, prekybinės salės darbuotojams, taip pat klientų aptarnavimo specialistams, kuriems tenka daryti pardavimus, taip pat visiems, kas siekia geriausių pardavimo prekybinėje salėje rezultatų. Mokymai turėtų sudominti ir pardavimo vadovus.


Sėkmingo pardavimo principai - pardavimų mokymai pradedantiems - netutintiems patirties

Sėkmingo pardavimo principai – mokymai turintiems mažai pardavimų patirties

Baziniai – praktiniai pardavimų mokymai skirti darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, parduodant įmonės prekes ir/ar paslaugas, tačiau stokoja pardavimo patirties ar įgūdžių.


Profesionalaus klientų aptarnavimo principai - mokymai kursai

„Profesionalaus klientų aptarnavimo principai“

Klientų aptarnavimo mokymai skirti darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, teikiant jiems informaciją apie įmonės prekes ir/ar paslaugas, spręsti konfliktines situacijas.


Klientų aptarnavimas telefonu - Mokymai - Manager.LT Akademija

Klientų aptarnavimas telefonu

Mokymai darbuotojams, tiesiogiai bendraujantiems su klientais: aptarnaujant, teikiant informaciją telefonu, valdant ir sprendžiant konfliktines situacijas ir pan.


VISI MANAGER.LT AKADEMIJA RENGIAMI MOKYMAI