Pardavimų mokymai skirti darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, parduodant įmonės prekes ir/ar paslaugas. Ši programa orientuota į esamų pardavimo įgūdžių lavinimą. Mokymai padės greičiau pasiekti geresnių darbuotojo asmeninių pardavimo rezultatų ir profesionalumo darbe.

Profesionalaus pardavimo įgūdžių lavinimas - pardavimų mokymai turintiems patirties

Pardavimo mokymų tikslas:

Suteikti aiškų supratimą apie tai, kas yra profesionalus pardavimas, kokie faktoriai lemia greitesnį pardavimą ir didesnį sėkmingų pardavimų skaičių, suteikti įrankius, leidžiančius efektyviau susikalbėti su klientu, suprasti tikruosius kliento poreikius, užmegzti ir plėtoti tarpusavio pasitikėjimu grįstą, abiems pusėms naudingą kontaktą.

Pardavimo mokymų metu dalyviai:

Pardavimo mokymų metodika:

Metodinė medžiaga, individualios bei grupinės praktinės užduotys, filmuotų praktinių užduočių analizė, testai, diskusijos.

Pardavimo mokymų turinys:

I diena:

Susipažinimas. Mokymo/-si tikslų apibrėžimas.

Praktiška diskusija: klientų poreikių ir elgesio pokyčiai.

Profesionalus pasirengimas pokalbiui su klientu – sėkmės garantas:

Kaip formuojame santykius su žmonėmis/klientais?

Profesionalus ir įtaigus bendravimas:

II diena:

Poreikių išsiaiškinimas ir įtvirtinimas

Darbas su prieštaravimais

Nauda įmonei:

Profesionalaus pardavimo įgūdžių lavinimo mokymo programos vadovė ir lektorė:

Jolanta Mileškienė Manager.LT Akademija vadovė, verslo konsultantė

Manager.LT Akademija vadovė Jolanta Mileškienė. Žmogiškųjų išteklių, suaugusiųjų švietimo (Andragogikos) ir vadybos specialistė, mokymų trenerė, suaugusiųjų mokymo programų sudarytoja.
Ekspertinės sritys: suaugusiųjų švietimas, pokyčių valdymas, profesionalus pardavimas, efektyvus klientų aptarnavimas, konfliktinių situacijų valdymas, klientų aptarnavimo kokybės gerinimas, komandos formavimas ir stiprinimas, 360 laipsnių grįžtamojo ryšio vadovavimo kompetencijų vertinimas (sertifikuota specialistė). Plačiau apie lektorę…


Dalyvių atsiliepimai apie seminarą:

Norint sėkmingai parduoti prekes ar paslaugas, reikia nuolatos tobulinti pardavimų žinias ir įgūdžius. Kai kurie pardavėjai mokosi ne kursuose ar seminaruose, o gyvai susitikdami su klientais. Tačiau tokie „pardavimo mokymai“ gali skaudžiai atsiliepti įmonei, jei žmogus bando parduoti prekę ar paslaugą neturėdamas bent vidutinių įgūdžių pardavimuose. Siūlomi pardavimų mokymai leidžia praplėsti turimas žinias, išmokti papildomų pardavimo technikų, suprasti, kaip galima parduoti skirtingais būdais, gauti papildomos motyvacijos ir savęs pasitikėjimo kasdieniame darbe.


Daugiau informacijos:

Vilniuje – +370 5 2102326;
Klaipėdoje – +370 46 410300;
Mob. – +370 615 31080.
El. paštu – akademija@manager.lt

Atsakymai į dažnai užduodamus klausimus DUK

  1. Pateikti „Profesionalaus pardavimo įgūdžių lavinimo“ mokymai yra skirti pažengusiems pardavimų vadybininkams, aktyvaus pardavimo vadybininkams, pardavimų specialistams ir pardavimų vadovams, norintiems pasiekti geriausių pardavimo rezultatų.
  2. Atviri pardavimų mokymai, kursai ir seminarai vyksta Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
  3. Vidiniai aktyvaus pardavimo mokymai, kursai ir seminarai vedami visoje Lietuvoje, pagal įmonės pageidavimą. Tokie mokymai pritaikomi (adaptuojami) konkrečios organizacijos veiklos specifikai. Vidinių pardavimų mokymų vedimo laikas, vieta ir kaina derinama su kiekviena organizacija atskirai.
  4. Pardavimo mokymai gali būti vedami individualiai vienam ar keliems asmenims. Individualių pardavimo mokymų laikas ir kaina derinami atskirai.
  5. Profesionalaus pardavimo įgūdžių lavinimo“ mokymai gali būti vedami nuotoliniu būdu.
  6. Paaiškinimai:
    1. Pardavimai gyventojams (fiziniams asmenims) – B2C pardavimai (angl. Business to Consumer);
    2. Pardavimai verslo klientams – B2B pardavimai (angl. Business to Business);

Kiti pardavimo ir klientų aptarnavimo mokymai, kursai, seminarai, tyrimai ir straipsniai:

Pardavimų mokymai pardavėjams konsultantams drabužiai trikotažas avalynė

„Pardavimų mokymai pardavėjams konsultantams“

Pardavimo – klientų aptarnavimo mokymai yra skirti pardavėjams konsultantams, prekybinės salės darbuotojams, taip pat klientų aptarnavimo specialistams, kuriems tenka daryti pardavimus, taip pat visiems, kas siekia geriausių pardavimo prekybinėje salėje rezultatų. Mokymai turėtų sudominti ir pardavimo vadovus.


Sėkmingo pardavimo principai - pardavimų mokymai pradedantiems - netutintiems patirties

„Sėkmingo pardavimo principai“ – mokymai turintiems mažai pardavimų patirties

Pardavimo principų mokymai padės pasiekti geriausių pardavimo rezultatų. Mokymai skirti tiek pradedantiems, tiek pažengusiems pardavimų vadybininkams, pardavimų specialistams ir pardavimų vadovams.


Profesionalus pardavimas telefonu - 2 d. mokymai pardavimo darbuotojams kursai

Profesionalus pardavimas telefonu (2 d. mokymai pardavimo darbuotojams)

Pardavimo telefonu mokymai yra skirti tiek pardavimus atliekantiems tik telefonu (telemarketingo darbuotojams), tiek aktyvių pardavimų vadybininkams, visiems kurie siekia geriausiu pardavimo telefonu rezultatų.


Profesionalaus klientų aptarnavimo principai - mokymai kursai

Mokymai: „Profesionalaus klientų aptarnavimo principai“

Klientų aptarnavimo mokymai skirti darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, teikiant jiems informaciją apie įmonės prekes ir/ar paslaugas, spręsti konfliktines situacijas.


Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas - Klientų aptarnavimo standartas

Mokymai: „Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas (klientų aptarnavimo standartas)“

Klientų aptarnavimo mokymai yra skirti: komercinių ir valstybinių įmonių vadovams, norintiems tobulinti savo organizacijos klientų aptarnavimo kokybę, o taip pat kuriantiems ir diegiantiems klientų aptarnavimo standartą (KAS).