Prekių ir paslaugų rinkodara – vienas sudėtingiausių dalykų versle. Siekiant didesnių pardavimų ar investuojant į pardavimo rėmimo akcijas, būtinos pirkėjų psichologijos žinios. Deja, šiuo metu Lietuvoje dažna situacija, kad pardavėjai ar net rinkodaros specialistai nėra įsigilinę į psichologinius pardavimo-pirkimo aspektus. Kitas variantas – dažnai vadovaujamasi klaidingais stereotipais apie pirkėjų poreikius. Pabandysime įnešti šiek tiek aiškumo.

Klientų aptarnavimo mokymai pardavėjams konsultantams - ūkinių prekių parduotuvė

Taigi, daugumai žmonių būdingi tam tikri bruožai, kurie pasireiškia pirkimo metu:

Turint pakankamai žinių apie pirkėjų psichologiją, galima imtis tikslesnių rinkodarinių veiksmų, siekiant norimo pardavimo rezultato. Tačiau, net ir turint žinių, negalima numatyti, kaip pirkėjai iš tikro elgsis parduodamo produkto ar konkrečios paslaugos atveju. Pirkėjų elgesys yra labai kompleksiškas, todėl prieš imantis rinkodarinių veiksmų verta atlikti pirkėjų elgsenos tyrimą. Tokiu būdu, rinkodarai skirtos investicijos bus panaudotos tikslingai ir duos norimą rezultatą.

Dr. Antanas Kairys
Manager.LT Akademija


Klientų aptarnavimo mokymai pardavėjams konsultantams drabužiai trikotažas avalynė

Klientų aptarnavimo mokymai pardavėjams konsultantams