Mokymai „Klientų aptarnavimas telefonu“ skirti darbuotojams, tiesiogiai bendraujantiems su klientais: aptarnaujant, teikiant informaciją telefonu, valdant ir sprendžiant konfliktines situacijas ir pan. Ši programa orientuota į bendravimo su klientais įgūdžių tobulinimą, siekiant gerinti klientų aptarnavimą.

Klientų aptarnavimas telefonu - Mokymai - Manager.LT Akademija

Mokymuose lavinami šie darbuotojų įgūdžiai:

Klientų aptarnavimas telefonu mokymų poveikis

Didesne darbuotojų motyvacija ir orientacija į klientą. Tai turi įtakos konfliktinių situacijų prevencijai, efektyvesniam klientų aptarnavimui, organizacijos/padalinio įvaizdžio stiprinimui.

Mokymų metodika

Labai tamprus, interaktyvus darbas su dalyviais, diskusijos, praktinių pavyzdžių, situacijų analizė, refleksinė analizė ir įžvalgos po praktinių užduočių.

Klientų aptarnavimas telefonu mokymo turinys:

1 dalis.

2 dalis.

„Klientų aptarnavimas telefonu“ mokymų programos vadovė ir lektorė:

Jolanta Mileškienė Manager.LT Akademija vadovė, verslo konsultantė

Manager.LT Akademija vadovė Jolanta Mileškienė. Žmogiškųjų išteklių, suaugusiųjų švietimo (Andragogikos) ir vadybos specialistė, mokymų trenerė, suaugusiųjų mokymo programų sudarytoja, 360 laipsnių grįžtamojo ryšio vadovavimo kompetencijų vertinimo sertifikuota konsultantė.
Ekspertinės sritys: profesionalus klientų aptarnavimas, aptarnavimo kokybės gerinimas, profesionalus pardavimas, efektyvi komunikacija, komandos formavimas ir stiprinimas, emocinė inteligencija, lyderystė ir pokyčių valdymas.. Plačiau apie lektorę…

Daugiau informacijos ir registracija:

Vilniuje – +370 5 2102326;
Klaipėdoje – +370 46 410300;
Mob. – +370 615 31080.
El. paštu – akademija@manager.lt

Atsakymai į dažnai užduodamus klausimus DUK

  1. „Klientų aptarnavimas telefonu“ mokymai yra skirti darbuotojams, tiesiogiai bendraujantiems su klientais: aptarnaujant, teikiant informaciją telefonu, valdant ir sprendžiant konfliktines situacijas ir pan.
  2. Atviri klientų aptarnavimo telefonu mokymai ir kursai vyksta Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.
  3. Vidiniai mokymai, kursai vedami visoje Lietuvoje, pagal įmonės pageidavimą. Tokie mokymai pritaikomi (adaptuojami) konkrečios organizacijos veiklos specifikai. Prieš mokymus, lektorius-konsultantas atlieka poreikių ir situacijos analizę kliento organizacijoje, reikalui esant ir už jos ribų. Lektorius-konsultantas bendrauja su vadovais ir darbuotojais kuriems bus vedami mokymai, o taip pat ir organizacijos klientais, jei tai yra mokymų temos dalis.
  4. Vidinių klientų aptarnavimo telefonu mokymų vedimo laikas, vieta ir kaina derinami individualiai.
  5. Mokymai gali būti vedami individualiai vienam ar keliems asmenims.
  6. Mokymai gali būti vedami nuotoliniu būdu.

Kiti klientų aptarnavimo ir pardavimų mokymai, kursai, tyrimai ir straipsniai:

Profesionalaus klientų aptarnavimo principai - mokymai kursai

Mokymai: „Profesionalaus klientų aptarnavimo principai“

Mokymai skirti darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, teikiant jiems informaciją apie įmonės prekes ir/ar paslaugas, spręsti konfliktines situacijas.


Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas - Klientų aptarnavimo standartas

Mokymai: „Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas“ (klientų aptarnavimo standartas)“

Klientų aptarnavimo mokymai skirti komercinių ir valstybinių įmonių vadovams, norintiems tobulinti savo organizacijos klientų aptarnavimo kokybę, o taip pat kuriantiems ir diegiantiems klientų aptarnavimo standartą (KAS).


Profesionalaus pardavimo įgūdžių tobulinimas, aktyvūs pardavimai

„Profesionalaus pardavimo įgūdžių tobulinimas – Aktyvūs pardavimai“

Praktiniai pardavimų mokymai skirti aktyvaus pardavimo vadybininkams, kurie pardavimus atlieka tiek telefonu, tiek susitikus su Klientais gyvai.


Profesionalus pardavimas telefonu - 2 d. mokymai pardavimo darbuotojams kursai

Profesionalus pardavimas telefonu

Kyla klausimai: Kaip parduoti greičiau? Kaip parduoti daugiau? Vienas iš sprendimų yra pardavimai telefonu. Sėkmingi pardavimai telefonu gali leisti jums ne tik sutaupyti daug brangaus laiko, bet ir su mažiausiomis pastangomis išauginti pardavimo apimtis.


Pardavimų mokymai pardavėjams konsultantams drabužiai trikotažas avalynė B2B

„Pardavimų mokymai pardavėjams konsultantams“

Pardavimo – klientų aptarnavimo mokymai yra skirti pardavėjams konsultantams, prekybinės salės darbuotojams, taip pat klientų aptarnavimo specialistams, kuriems tenka daryti pardavimus.


VISI MANAGER.LT AKADEMIJA RENGIAMI MOKYMAI