Patirtimi pagrįstas ir sėkmingai išbandytas metodas visiems, kas svarsto apie logišką, efektyvią ir įmonės vertybėmis pagrįstą rinkodaros ir komunikacijos strategiją, tačiau neturi didelėms korporacijoms prieinamų investicinių lėšų. Metodo esmė – naudotis išimtinai vidine, arba nesudėtingai pasiekiama išorine informacija ir jos pagrindu formuoti savo rinkodaros politiką.

Marcom - marketing and communication - savo jėgomis

Mokymo metodai:

Mokymų metu pateikiamas aiškus veiksmų planas, įžvalgos, praktiniai vykdymo patarimai. Apžvelgiama klasikinė Marcom (marketingo komunikacijos) plano schema, įskaitant taktinių veiksmų, rinkodaros ir komunikacijos turinio kūrimo technologijas, biudžeto sudarymo principus. Taip pat pateikiamas ekonominis rinkos lūkesčių tyrimo variantas, kurį įmonė gali atlikti savo jėgomis ir naudoti vėlesniam darbui formuojant savo komunikacijos politiką.

Nauda įmonei, įstaigai, organizacijai:

Mokymų programos įgyvendinimas, turinys:

1 diena. Pasiruošimo fazės iššūkiai

2 diena. Konstruojame įmonės, įstaigos, organizacijos Marcom

„Marcom – marketingo komunikacija savo jėgomis“ programos vadovas ir lektorius:

Dainius Rutkauskas - Manager.LT Akademija lektorius, verslo konsultantas

Manager.LT Akademija lektorius, verslo konsultantas Dainius Rutkauskas.
Turintis daugiau kaip 20 sėkmingų veiklos metų žiniasklaidoje ir komunikacijoje: M-1 Informacijos tarnybos vadovas, viešųjų ryšių specialistas Prezidento ir Seimo rinkimuose, projekto „Lietuvos kvapas“ komunikacijos autorius ir kt. Pastaruosius 6 metus vykdo veiklą kaip komunikacijos ir pardavimų ekspertas, konsultuojantis ir bendradarbiaujantis su Lietuvos ir užsieno įmonėmis, įstaigomis bei organizacijomis, sprendžiant pokyčių komunikacijos, vidinio klimato, įmonės įvaizdžio korekcijos klausimus, konstruojant ir įgyvendinant Marcom (marketing and communication) strategiją. Mokymų metu lektorius pateikia metodus, suformuotus bei sėkmingai išbandytus dirbant tarptautinių finansinių paslaugų įmonėje Londone (Jungtinė Karalystė).

Daugiau informacijos ir registracija:

Mokymų trukmė: 16 ak. val. (2 d.)

Vilniuje – +370 5 2102326;
Klaipėdoje – +370 46 410300;
Mob. – +370 615 31080.
El. paštu – akademija@manager.lt

Atsakymai į dažnai užduodamus klausimus DUK

  1. Mokymai „Marcom – marketingo komunikacija savo jėgomis“ skirti smulkioms bei vidutinėms įmonėms ir įstaigoms, turinčioms ambicijų ir personalo, galinčio vykdyti rinkodaros/ komunikacijos funkcijas arba svarstančioms tokio tipo projekto vykdymui/priežiūrai pasitelkti laisvai samdomus specialistus (vadinamuosius freelancerius).
  2. Atviri marketingo mokymai, kursai ir seminarai vyksta Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
  3. Vidiniai marketingo mokymai, kursai ir seminarai vedami visoje Lietuvoje, pagal įmonės pageidavimą. Tokie mokymai pritaikomi (adaptuojami) konkrečios organizacijos veiklos specifikai. Vidinių marketingo mokymų vedimo laikas, vieta ir kaina derinama su kiekviena organizacija atskirai.
  4. Mokymai gali būti vedami nuotoliniu būdu.
  5. Marcom (angl. Marketing And Communication)

Susiję mokymai ir straipsniai: