Mokymai „Profesionalaus klientų aptarnavimo principai“ skirti darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, teikiant jiems informaciją apie įmonės prekes ir/ar paslaugas, spręsti konfliktines situacijas. Ši programa orientuota į bendravimo su klientais įgūdžių lavinimą, siekiant kelti įmonės klientų aptarnavimo kultūrą ir klientų pasitikėjimą Jūsų įmone.

Profesionalaus klientų aptarnavimo mokymai

Mokymų „Profesionalaus klientų aptarnavimo principai“ tikslai:

Mokymų metodika:

Mokymų turinys:

Nauda įmonei:

„Profesionalaus klientų aptarnavimo principų“ mokymų programos vadovė ir lektorė:

Jolanta Mileškienė Manager.LT Akademija vadovė, verslo konsultantė

Manager.LT Akademija vadovė Jolanta Mileškienė. Žmogiškųjų išteklių, suaugusiųjų švietimo (Andragogikos) ir vadybos specialistė, mokymų trenerė, suaugusiųjų mokymo programų sudarytoja.
Ekspertinės sritys: suaugusiųjų švietimas, pokyčių valdymas, profesionalus pardavimas, efektyvus klientų aptarnavimas, konfliktinių situacijų valdymas, klientų aptarnavimo kokybės gerinimas, komandos formavimas ir stiprinimas, 360 laipsnių grįžtamojo ryšio vadovavimo kompetencijų vertinimas (sertifikuota specialistė). Plačiau apie lektorę…

Daugiau informacijos ir registracija:

Mokymų trukmė: 16 ak. val. (2 d.)

Vilniuje – +370 5 2102326;
Klaipėdoje – +370 46 410300;
Mob. – +370 615 31080.
El. paštu – akademija@manager.lt

Atsakymai į dažnai užduodamus klausimus DUK

  1. „Profesionalaus klientų aptarnavimo principų“ mokymai skirti tiesiogiai dirbantiems su klientais, tiek privačiose įmonėse, tiek dirbantiems valstybės tarnyboje, administratoriams, registratūros darbuotojams, medicinos darbuotojams (medikams), techninio aptarnavimo specialistams, serviso darbuotojams… visiems, kad siekia aukščiausio lygio klientų aptarnavimo.
  2. Atviri klientų aptarnavimo mokymai, kursai ir seminarai vyksta Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
  3. Vidiniai klientų aptarnavimo mokymai, kursai ir seminarai vedami visoje Lietuvoje, pagal įmonės pageidavimą. Tokie mokymai pritaikomi (adaptuojami) konkrečios organizacijos veiklos specifikai. Vidinių klientų aptarnavimo mokymų vedimo laikas, vieta ir kaina derinama su kiekviena organizacija atskirai.
  4. „Profesionalaus klientų aptarnavimo principų“ mokymai gali būti vedami nuotoliniu būdu.
  5. Mokymai pritaikyti ir valstybės tarnautojams



Ar reikalingas klientų aptarnavimo standartas?

Straipsnis: „Ar reikalingas klientų aptarnavimo standartas?“

Patirtis, kurią klientas gauna per kiekvieną tiesioginį ir netiesioginį kontaktą su įmonės personalu, suteikia jam kur kas daugiau informacijos nei visos reklamos priemonės. Tiesiogiai ar netiesiogiai su klientais bendraujančių darbuotojų elgesys, motyvacija ir požiūris į klientą (skaityti straipsnį)


Meilės formulė - efektyvaus klientų aptarnavimo elementai

Straipsnis: „Meilės formulė – efektyvaus klientų aptarnavimo elementai“

Vertindami klientų aptarnavimo sistemos efektyvumą, teiraujamės pačių klientų, ar jie patenkinti, lojalūs, ar turi nusiskundimų. Tačiau klientai mato ir įvertina tik galutinį klientų aptarnavimo sistemos etapą – aptarnaujančiojo personalo darbą. (skaityti straipsnį)