Mokymai „Skundų, konfliktų ir streso valdymas” yra skirti tiek vadovams, tiek eiliniams darbuotojams, kurie darbe nuolat patenka į stresines ar konfliktines situacijas, bendraujant tarpusavyje ar su klientais. Taip pat šie mokymai puikiai tinka asmenims, kurie geba valdyti sudėtingas situacijas, tačiau nori tai daryti daug efektyviau ir profesionaliau.

Skundų, konfliktų, streso ir kitų sudėtingų bendravimo situacijų valdymas

Mokymų „Skundų, konfliktų, streso ir kitų sudėtingų bendravimo situacijų valdymas” uždaviniai:

Mokymų metodika:

Mokymo programos vykdymo metu dėmesys skiriamas aktyviam dalyvių mokymuisi, taikant interaktyvias užduotis, praktinių atvejų analizes, organizuojant dalyvių darbą bendraujant ir bendradarbiaujant, diskutuojant mažose grupėse, skatinant dalyvių turimų žinių ir turimos praktikos refleksiją, skatinant dalyvių motyvaciją ir sąmoningumą, individualų indėlį siekiant valdyti bei išspręsti sudėtingas bendravimo situacijas.

Programos turinys ir įgyvendinimas:

„Skundų, konfliktų, streso ir kitų sudėtingų bendravimo situacijų valdymas” mokymų programos vadovė ir lektorė:

Giedrė Urmulevičiūtė Manager.LT Akademija lektorė, verslo konsultantė, koučerė

Manager.LT Akademija lektorė, verslo konsultantė Giedrė Urmulevičiūtė. Sertifikuota patirtinio mokymo trenerė – praktikė, asmeninė koučerė. Konferencijų „Login”, „Pardavimų formulė” pranešėja. Specializacija: efektyvi komunikacija, profesionalus klientų aptarnavimas, bendravimas ir bendradarbiavimas, komandos formavimas, sudėtingų situacijų ir streso valdymas, laiko planavimas ir valdymas, koučingas. Daugiau apie lektorę…


Daugiau informacijos ir registracija:

Vilniuje – +370 5 2102326;
Klaipėdoje – +370 46 410300;
Mob. – +370 615 31080.
El. paštu – akademija@manager.lt


Dalyvių atsiliepimai apie lektorės Giedrės Urmulevičiūtės vestus mokymus:

„Giedrė išsiskiria iš kitų lektorių nuoširdžiu noru padėti. Ji labai profesionali, energinga ir klientas jai tikrai rūpi. Mūsų komanda labai džiaugiasi jos suteiktais mokymais, nes juos galime praktiškai pritaikyti ir darbe, ir asmeniniame gyvenime.
Drąsiai rekomenduojame ją kitiems.

Nerijus Buivydas VšĮ “Sėkmės mokykla” vadovas

„Aš tikrai esu patenkinta šiais mokymais, profesionaliu darbu. Galėjau palyginti save, savo darbą ir ką dariau blogai, ir ką gerai. Jūsų patarimai, palyginimai, pasakojimai labai gyvenimiški, todėl darbą vertinu 10 balų.“

Viktorija

“Mano lūkesčiai buvo patenkinti su kaupu. Užduočių metu, manau, gavau praktikos, kurią būtinai panaudosiu savo darbe, radau atsakymus į savo klausimus ir esu labai patenkinta, jaučiuosi lyg stiklinė, pripildyta iki viršaus žinių. Ačiū!”

Aistė

Atsakymai į dažnai užduodamus klausimus DUK

  1. Mokymai „Skundų, konfliktų ir streso valdymas” yra skirti tiek vadovams, tiek eiliniams darbuotojams, kurie darbe nuolat patenka į stresines ar konfliktines situacijas, bendraujant tarpusavyje ar su klientais. Taip pat šie mokymai puikiai tinka asmenims, kurie geba valdyti sudėtingas situacijas, tačiau nori tai daryti daugiau efektyviau.
  2. Atviri skundų, konfliktų ir streso valdymo mokymai, kursai ir seminarai vyksta Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
  3. Vidiniai skundų, konfliktų ir streso valdymo mokymai, kursai ir seminarai vedami visoje Lietuvoje, pagal įmonės pageidavimą. Tokie mokymai pritaikomi (adaptuojami) konkrečios organizacijos veiklos specifikai. Prieš mokymus, lektorius-konsultantas atlieka poreikių ir situacijos analizę įmonėje, o reikalui esant ir už jos ribų. Lektorius-konsultantas bendrauja su įmonės vadovais, darbuotojais kuriems bus vedami mokymai, o taip pat klientais, jei tai yra mokymų temos dalis.
  4. Vidinių mokymų vedimo laikas, vieta ir kaina derinama su kiekviena organizacija atskirai.
  5. Mokymai „Skundų, konfliktų ir streso valdymas” gali būti vedami nuotoliniu būdu.
  6. Mokymai pritaikyti ir valstybės tarnautojams
  7. Konfliktas – tai priešingų poreikių, tikslų, interesų, pozicijų, nuomonių ar požiūrių susidūrimas, rimti nesutarimai, kurių metu žmogų užvaldo nemalonūs jausmai arba išgyvenimai. Individualūs poreikiai, tikslai ir skirtingos vertybės, įvairios nuomonės ir išreiškiamos emocijos darbinėje aplinkoje gali sukelti konfliktus.

Susiję mokymai, tyrimai ir straipsniai:




VISI MANAGER.LT AKADEMIJA RENGIAMI MOKYMAI