Mokymai „Skundų, konfliktų ir streso valdymas“ yra skirti tiek vadovams, tiek eiliniams darbuotojams, kurie darbe nuolat patenka į stresines ar konfliktines situacijas, bendraujant tarpusavyje ar su klientais. Taip pat šie mokymai puikiai tinka asmenims, kurie geba valdyti sudėtingas situacijas, tačiau nori tai daryti daugiau efektyviau.

Skundai, konfliktai, stresas, valdymas - Manager.LT Akademija

Mokymų „Skundų, konfliktų, streso ir kitų sudėtingų bendravimo situacijų valdymas“ uždaviniai:

• įsivardinti /pamatyti ir išanalizuoti didžiausius stresorius savo veikloje bei atrasti konstruktyviausius individualius sudėtingų bendravimo situacijų sprendimo būdus jų suvaldymui.
• Kurti pozityvias nuostatas, stiprinti objektyvų vertinimą ir pasitikėjimą savimi/ kitais, valdant konfliktines, sudėtingas bendravimo situacijas.
• Suteikti praktinių įrankių, padedančių mobilizuotis ir sėkmingiau valdyti bei išspręsti sudėtingas bendravimo situacijas.

Mokymų metodika:

• Labai tamprus, interaktyvus darbas su dalyviais;
• Praktinės užduotys, situacijų analizė;
• Teorija ir refleksinė analizė po praktinių užduočių.

Mokymo programos vykdymo metu dėmesys skiriamas aktyviam dalyvių mokymuisi, taikant interaktyvias užduotis, praktinių atvejų analizes, organizuojant dalyvių darbą bendraujant ir bendradarbiaujant, diskutuojant mažose grupėse, skatinant dalyvių turimų žinių ir turimos praktikos refleksiją, skatinant dalyvių motyvaciją ir sąmoningumą, individualų indėlį siekiant valdyti bei išspręsti sudėtingas bendravimo situacijas.

Programos turinys ir įgyvendinimas:

• Kas yra stresas, kaip jis atsiranda ir kaip jį valdyti? Kokie efektyviausi žingsniai? Kaip aš elgiuosi? Kaip – kiti? Kas man padeda, o kas – trukdo?
• Konfliktinių, sudėtingų bendravimo situacijų valdymas. Praktinės dirbtuvės grupėse: dalyvių pateiktų konkrečių darbinių atvejų analizė, sprendimas. Įžvalgos ir refleksija.
• Skirtingi žmonių bendravimo stiliai. Praktinės dirbtuvės grupėse: kaip elgtis su asmeniškai “nepatogiais”, t.y. nekantriais, šnekiais, hiperreikliais, prieštaraujančiais, nežinančiais, ko nori ar atvirkščiai – visažiniais ir pan. žmonėmis? Kaip kuo geriau suprasti ir, svarbiausia, atliepti jų lūkesčiams?
• Praktinės dirbtuvės grupėse: „Kaip statyti ne tvoras, o tiesti tiltus bendraujant su žmonėmis?“ Turimų ir naujų žinių įgalinimas interaktyvios užduoties “Tiltas” metu. Įžvalgos ir refleksija.
• Veiksmų planas arba asmeninės strategijos nusimatymas efektyvesniam streso, konfliktų ir sudėtingų bendravimo situacijų valdymui. Refleksija, programos reziumė ir dalyvių grįžtamasis ryšys. Pažymėjimų įteikimas.

„Skundų, konfliktų, streso ir kitų sudėtingų bendravimo situacijų valdymas“ mokymų programos vadovė ir lektorė:

Giedrė Urmulevičiūtė Manager.LT Akademija lektorė, verslo konsultantė

Manager.LT Akademija lektorė, verslo konsultantė Giedrė Urmulevičiūtė. Patirtinio mokymo trenerė ir praktikė, sertifikuota koučerė. Konferencijų „Login”, „Pardavimų formulė” pranešėja. Specializacija: efektyvi komunikacija, profesionalus klientų aptarnavimas, bendravimas ir bendradarbiavimas, komandos formavimas, sudėtingų situacijų ir streso valdymas, laiko planavimas ir valdymas, koučingas. Daugiau apie lektorę…


Daugiau informacijos ir registracija:

Mokymų trukmė: 8 ak. val (1 diena)
Mokymo paslaugų kaina – 138 Eur / vienam dalyviui. (PVM neapmokestinama remiantis ES direktyvomis).
Į kainą įtraukta: metodinė medžiaga, mokymui reikalingos priemonės, pietūs, kavos pertraukėlės.
Dalyviams suteikiami pažymėjimai.

Vilniuje – +370 5 2102326;
Klaipėdoje – +370 46 410300;
Mob. – +370 615 31080.
El. paštu – akademija@manager.lt


Dalyvių atsiliepimai apie lektorės Giedrės Urmulevičiūtės vestus mokymus:

„Giedrė išsiskiria iš kitų lektorių nuoširdžiu noru padėti. Ji labai profesionali, energinga ir klientas jai tikrai rūpi. Mūsų komanda labai džiaugiasi jos suteiktais mokymais, nes juos galime praktiškai pritaikyti ir darbe, ir asmeniniame gyvenime.
Drąsiai rekomenduojame ją kitiems.

Nerijus Buivydas VšĮ “Sėkmės mokykla” vadovas

„Aš tikrai esu patenkinta šiais mokymais, profesionaliu darbu. Galėjau palyginti save, savo darbą ir ką dariau blogai, ir ką gerai. Jūsų patarimai, palyginimai, pasakojimai labai gyvenimiški, todėl darbą vertinu 10 balų.“

Viktorija

“Mano lūkesčiai buvo patenkinti su kaupu. Užduočių metu, manau, gavau praktikos, kurią būtinai panaudosiu savo darbe, radau atsakymus į savo klausimus ir esu labai patenkinta, jaučiuosi lyg stiklinė, pripildyta iki viršaus žinių. Ačiū!”

Aistė

Atsakymai į dažnai užduodamus klausimus DUK

  1. Mokymai „Skundų, konfliktų ir streso valdymas“ yra skirti tiek vadovams, tiek eiliniams darbuotojams, kurie darbe nuolat patenka į stresines ar konfliktines situacijas, bendraujant tarpusavyje ar su klientais. Taip pat šie mokymai puikiai tinka asmenims, kurie geba valdyti sudėtingas situacijas, tačiau nori tai daryti daugiau efektyviau.
  2. Atviri skundų, konfliktų ir streso valdymo mokymai, kursai ir seminarai vyksta Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
  3. Vidiniai (uždari) skundų, konfliktų ir streso valdymo mokymai, kursai ir seminarai vedami visoje Lietuvoje, pagal įmonės pageidavimą. Tokie mokymai pritaikomi (adaptuojami) konkrečios organizacijos veiklos specifikai. Vidinių mokymų vedimo laikas, vieta ir kaina derinama su kiekviena organizacija atskirai.
  4. Mokymai „Skundų, konfliktų ir streso valdymas“ gali būti vedami nuotoliniu būdu.
  5. Mokymai pritaikyti ir valstybės tarnautojams

Susiję mokymai, tyrimai ir straipsniai: