Darbuotojų gebėjimas meistriškai aptarnauti klientus ir profesionaliai komunikuoti įtakoja visos įmonės sėkmingą funkcionavimą bei gerą įvaizdį. Klientai, lankydamiesi Jūsų įmonės prekybinėje vietoje, kaskart tikisi patirti teigiamus įspūdžius, ir šie priklauso nuo kuriamo santykio „darbuotojas-klientas“. Tinkamos, profesionalios komunikacijos dėka darbuotojai geriau supranta klientus, išvengia klaidų, kuria ilgalaikius, pozityvius, pasitikėjimu grįstus santykius su klientais. Tokiu būdu darbuotojai jaučia didesnį pasitenkinimą savo darbu bei pasiekia geresnių veiklos rezultatų.
Pardavimų mokymai skirti stiprinti pardavėjų klientų aptarnavimo ir prekių ar paslaugų pristatymo-pardavimo įgūdžius.

Pardavimų mokymai pardavėjams konsultantams drabužiai trikotažas avalynė B2B

Pardavimo mokymų pardavėjams konsultantams tikslai ir uždaviniai:

Mokymų metodika:

Pardavimų mokymai pardavėjams konsultantams - ūkinių prekių parduotuvė b2b

Pardavimo mokymų programos įgyvendinimas, turinys:

1 dalis. “Klientų aptarnavimo meistriškumo principai”

Pardavimų mokymai pardavėjams konsultantams kosmetika parfumerija juvelyrika B2B

2 dalis. “Praktinės dirbtuvės”

Pardavimų mokymai pardavėjams konsultantams vaikų žasilai builinės prekės B2B

Pardavimo mokymų pardavėjams konsultantams programos vadovė ir lektorė:

Jolanta Mileškienė Manager.LT Akademija vadovė, verslo konsultantė

Manager.LT Akademija vadovė Jolanta Mileškienė. Žmogiškųjų išteklių, suaugusiųjų švietimo (Andragogikos) ir vadybos specialistė, mokymų trenerė, suaugusiųjų mokymo programų sudarytoja.
Ekspertinės sritys: suaugusiųjų švietimas, pokyčių valdymas, profesionalus pardavimas, efektyvus klientų aptarnavimas, konfliktinių situacijų valdymas, klientų aptarnavimo kokybės gerinimas, komandos formavimas ir stiprinimas, 360 laipsnių grįžtamojo ryšio vadovavimo kompetencijų vertinimas (sertifikuota specialistė). Plačiau apie lektorę…

Daugiau informacijos ir registracija:

Vilniuje – +370 5 2102326;
Klaipėdoje – +370 46 410300;
Mob. – +370 615 31080.
El. paštu – akademija@manager.lt


Mūsų klientai

DEPO Caverion Skines Baltija LCKU Gelna Lindstrom Baltic Sofa Baltijos brasta

Atsakymai į dažnai užduodamus klausimus DUK

  1. „Pardavimo mokymai pardavėjams konsultantams“ tai yra pardavimų mokymai skirti prekybinės salės darbuotojams, taip pat klientų aptarnavimo specialistams, kuriems tenka daryti pardavimus, taip pat visiems, kas nori pasiekti geriausių pardavimo prekybinėje salėje rezultatų. Mokymai turėtų sudominti ir pardavimų vadovus.
  2. Atviri pardavimų ir klientų aptarnavimo mokymai, kursai ir seminarai vyksta Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
  3. Vidiniai pardavimų ir klientų aptarnavimo mokymai, kursai ir seminarai vedami visoje Lietuvoje, pagal įmonės pageidavimą. Tokie mokymai pritaikomi (adaptuojami) konkrečios organizacijos veiklos specifikai. Prieš mokymus, lektorius-konsultantas atlieka poreikių ir situacijos analizę įmonėje, o reikalui esant ir už jos ribų. Lektorius-konsultantas bendrauja su įmonės vadovais, darbuotojais kuriems bus vedami mokymai, o taip pat klientais, jei tai yra mokymų temos dalis.
  4. Vidinių mokymų vedimo laikas, vieta ir kaina derinama su kiekviena organizacija atskirai.
  5. Pardavimo mokymai gali būti vedami individualiai vienam ar keliems asmenims. Individualių pardavimo mokymų laikas ir kaina derinami atskirai.
  6. Mokymai „Pardavimo mokymai pardavėjams konsultantams“ gali būti vedami nuotoliniu būdu.
  7. Paaiškinimai:
    1. Pardavimai gyventojams (fiziniams asmenims) vadinami B2C (angl. Business to Consumer);
    2. Pardavimai verslo klientams vadinami B2B (angl. Business to Business);

Kiti pardavimo ir klientų aptarnavimo mokymai, kursai, seminarai, tyrimai ir straipsniai:

Profesionalaus pardavimo įgūdžių tobulinimas, aktyvūs pardavimai

„Profesionalaus pardavimo įgūdžių tobulinimas – Aktyvūs pardavimai“

Praktiniai pardavimų mokymai skirti aktyvaus pardavimo vadybininkams, kurie pardavimus atlieka tiek telefonu, tiek susitikus su Klientais gyvai.


Profesionalus pardavimas telefonu - 2 d. mokymai pardavimo darbuotojams kursai

Profesionalus pardavimas telefonu

Pardavimo telefonu mokymai yra skirti tiek pardavimus atliekantiems tik telefonu (telemarketingo darbuotojams), tiek aktyvių pardavimų vadybininkams, visiems kurie siekia geriausiu pardavimo telefonu rezultatų.


Sėkmingo pardavimo principai - pardavimų mokymai pradedantiems - netutintiems patirties

Sėkmingo pardavimo principai – mokymai turintiems mažai pardavimų patirties

Baziniai – praktiniai pardavimų mokymai skirti darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, parduodant įmonės prekes ir/ar paslaugas, tačiau stokoja pardavimo patirties ar įgūdžių.


Profesionalaus klientų aptarnavimo principai - mokymai kursai

Mokymai: „Profesionalaus klientų aptarnavimo principai“

Mokymai skirti darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, teikiant jiems informaciją apie įmonės prekes ir/ar paslaugas, spręsti konfliktines situacijas.


Klientų aptarnavimas telefonu - Mokymai - Manager.LT Akademija

Klientų aptarnavimas telefonu

Mokymai darbuotojams, tiesiogiai bendraujantiems su klientais: aptarnaujant, teikiant informaciją telefonu, valdant ir sprendžiant konfliktines situacijas ir pan.


VISI MANAGER.LT AKADEMIJA RENGIAMI MOKYMAI