Darbuotojų gebėjimas meistriškai aptarnauti klientus ir profesionaliai komunikuoti įtakoja visos įmonės sėkmingą funkcionavimą bei gerą įvaizdį. Klientai, lankydamiesi Jūsų įmonės prekybinėje vietoje, kaskart tikisi patirti teigiamus įspūdžius, ir šie priklauso nuo kuriamo santykio „darbuotojas-klientas“. Tinkamos, profesionalios komunikacijos dėka darbuotojai geriau supranta klientus, išvengia klaidų, kuria ilgalaikius, pozityvius, pasitikėjimu grįstus santykius su klientais. Tokiu būdu darbuotojai jaučia didesnį pasitenkinimą savo darbu bei pasiekia geresnių veiklos rezultatų.
Pardavimų mokymai skirti stiprinti pardavėjų klientų aptarnavimo ir prekių ar paslaugų pristatymo-pardavimo įgūdžius.

Klientų aptarnavimo mokymai pardavėjams konsultantams drabužiai trikotažas avalynė - pardavimų mokymai

Klientų aptarnavimo mokymų pardavėjams konsultantams tikslai ir uždaviniai:

Mokymų metodika:

Klientų aptarnavimo mokymai pardavėjams konsultantams - ūkinių prekių parduotuvė - pardavimų mokymai

Klientų aptarnavimo mokymų programos įgyvendinimas, turinys:

1 dalis. “Klientų aptarnavimo meistriškumo principai”

Klientų aptarnavimo mokymai pardavėjams konsultantams kosmetika parfumerija juvelyrika - pardavimų mokymai

2 dalis. “Praktinės dirbtuvės”

Klientų aptarnavimo mokymai pardavėjams konsultantams vaikų žasilai builinės prekės - pardavimų mokymai

Klientų aptarnavimo mokymų pardavėjams konsultantams programos vadovė ir lektorė:

Jolanta Mileškienė Manager.LT Akademija vadovė, verslo konsultantė

Manager.LT Akademija vadovė Jolanta Mileškienė. Žmogiškųjų išteklių, suaugusiųjų švietimo (Andragogikos) ir vadybos specialistė, mokymų trenerė, suaugusiųjų mokymo programų sudarytoja.
Ekspertinės sritys: suaugusiųjų švietimas, pokyčių valdymas, profesionalus pardavimas, efektyvus klientų aptarnavimas, konfliktinių situacijų valdymas, klientų aptarnavimo kokybės gerinimas, komandos formavimas ir stiprinimas, 360 laipsnių grįžtamojo ryšio vadovavimo kompetencijų vertinimas (sertifikuota specialistė). Plačiau apie lektorę…

Daugiau informacijos ir registracija:

Mokymų trukmė: 16 akad. val. (2 d.)

Vilniuje – +370 5 2102326;
Klaipėdoje – +370 46 410300;
Mob. – +370 615 31080.
El. paštu – akademija@manager.lt

Atsakymai į dažnai užduodamus klausimus DUK

  1. „Klientų aptarnavimo mokymai pardavėjams konsultantams“ tai yra pardavimų mokymai skirti pardavėjams konsultantams, prekybinės salės darbuotojams, taip pat klientų aptarnavimo specialistams, kuriems tenka daryti pardavimus ar visiems, kas siekia geriausių pardavimo prekybinėje salėje rezultatų. Mokymai turėtų sudominti ir pardavimų vadovus.
  2. Atviri pardavimų ir klientų aptarnavimo mokymai, kursai ir seminarai vyksta Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
  3. Vidiniai (uždari) pardavimų ir klientų aptarnavimo mokymai, kursai ir seminarai vedami visoje Lietuvoje, pagal įmonės pageidavimą. Tokie mokymai pritaikomi (adaptuojami) konkrečios organizacijos veiklos specifikai. Vidinių mokymų vedimo laikas, vieta ir kaina derinama su kiekviena organizacija atskirai.
  4. Mokymai „Klientų aptarnavimo mokymai pardavėjams konsultantams“ gali būti vedami nuotoliniu būdu.
  5. Paaiškinimai:
    1. Pardavimai gyventojams (fiziniams asmenims) vadinami B2C (angl. Business to Consumer);
    2. Pardavimai verslo klientams vadinami B2B (angl. Business to Business);

Susiję mokymai: