Darbuotojų gebėjimas meistriškai aptarnauti klientus ir profesionaliai komunikuoti įtakoja visos įmonės sėkmingą funkcionavimą bei gerą įvaizdį. Klientai, lankydamiesi Jūsų įmonės prekybinėje vietoje, kaskart tikisi patirti teigiamus įspūdžius, ir šie priklauso nuo kuriamo santykio „darbuotojas-klientas“. Tinkamos, profesionalios komunikacijos dėka darbuotojai geriau supranta klientus, išvengia klaidų, kuria ilgalaikius, pozityvius, pasitikėjimu grįstus santykius su klientais. Tokiu būdu darbuotojai jaučia didesnį pasitenkinimą savo darbu bei pasiekia geresnių veiklos rezultatų.
Pardavimų mokymai skirti stiprinti pardavėjų klientų aptarnavimo ir prekių ar paslaugų pristatymo-pardavimo įgūdžius.

Klientų aptarnavimo mokymai pardavėjams konsultantams drabužiai trikotažas avalynė - pardavimų mokymai

Klientų aptarnavimo mokymų pardavėjams konsultantams tikslai ir uždaviniai:

Mokymų metodika:

Klientų aptarnavimo mokymai pardavėjams konsultantams - ūkinių prekių parduotuvė - pardavimų mokymai

Klientų aptarnavimo mokymų programos įgyvendinimas, turinys:

1 dalis. “Klientų aptarnavimo meistriškumo principai”

Klientų aptarnavimo mokymai pardavėjams konsultantams kosmetika parfumerija juvelyrika - pardavimų mokymai

2 dalis. “Praktinės dirbtuvės”

Klientų aptarnavimo mokymai pardavėjams konsultantams vaikų žasilai builinės prekės - pardavimų mokymai

Klientų aptarnavimo mokymų pardavėjams konsultantams programos vadovė ir lektorė:

Jolanta Mileškienė Manager.LT Akademija vadovė, verslo konsultantė

Manager.LT Akademija vadovė Jolanta Mileškienė. Žmogiškųjų išteklių, suaugusiųjų švietimo (Andragogikos) ir vadybos specialistė, mokymų trenerė, suaugusiųjų mokymo programų sudarytoja.
Ekspertinės sritys: suaugusiųjų švietimas, pokyčių valdymas, profesionalus pardavimas, efektyvus klientų aptarnavimas, konfliktinių situacijų valdymas, klientų aptarnavimo kokybės gerinimas, komandos formavimas ir stiprinimas, 360 laipsnių grįžtamojo ryšio vadovavimo kompetencijų vertinimas (sertifikuota specialistė). Plačiau apie lektorę…

Daugiau informacijos ir registracija:

Vilniuje – +370 5 2102326;
Klaipėdoje – +370 46 410300;
Mob. – +370 615 31080.
El. paštu – akademija@manager.lt

Atsakymai į dažnai užduodamus klausimus DUK

  1. „Klientų aptarnavimo mokymai pardavėjams konsultantams“ tai yra pardavimų mokymai skirti pardavėjams konsultantams, prekybinės salės darbuotojams, taip pat klientų aptarnavimo specialistams, kuriems tenka daryti pardavimus, taip pat visiems, kas siekia geriausių pardavimo prekybinėje salėje rezultatų. Mokymai turėtų sudominti ir pardavimų vadovus.
  2. Atviri pardavimų ir klientų aptarnavimo mokymai, kursai ir seminarai vyksta Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
  3. Vidiniai pardavimų ir klientų aptarnavimo mokymai, kursai ir seminarai vedami visoje Lietuvoje, pagal įmonės pageidavimą. Tokie mokymai pritaikomi (adaptuojami) konkrečios organizacijos veiklos specifikai. Vidinių mokymų vedimo laikas, vieta ir kaina derinama su kiekviena organizacija atskirai.
  4. Pardavimo mokymai gali būti vedami individualiai vienam ar keliems asmenims. Individualių pardavimo mokymų laikas ir kaina derinami atskirai.
  5. Mokymai „Klientų aptarnavimo mokymai pardavėjams konsultantams“ gali būti vedami nuotoliniu būdu.
  6. Paaiškinimai:
    1. Pardavimai gyventojams (fiziniams asmenims) vadinami B2C (angl. Business to Consumer);
    2. Pardavimai verslo klientams vadinami B2B (angl. Business to Business);

Kiti pardavimo ir klientų aptarnavimo mokymai, kursai, seminarai, tyrimai ir straipsniai:

Profesionalaus pardavimo įgūdžių lavinimas - mokymai turintiems aktyvios pardavimų patirties

„Profesionalaus pardavimo įgūdžių lavinimas – mokymai turintiems aktyvios pardavimų patirties“

Pardavimo įgūdžių lavinimo mokymai yra skirti aktyvaus pardavimo vadybininkams, pardavimų specialistams ir pardavimų vadovams, norintiems pasiekti geriausių pardavimo rezultatų.


Pardavimų mokymai Sėkmingo pardavimo principai pradedantiems

„Sėkmingo pardavimo principai“ – mokymai turintiems mažai pardavimų patirties

Pardavimo principų mokymai padės pasiekti geriausių pardavimo rezultatų. Mokymai skirti tiek pradedantiems, tiek pažengusiems pardavimų vadybininkams, pardavimų specialistams ir pardavimų vadovams.


Pardavimas telefonu - Telemarketingas - Cold Calling

Pardavimo mokymai: „Profesionalus pardavimas telefonu“

Pardavimo telefonu mokymai yra skirti tiek pardavimus atliekantiems tik telefonu (telemarketingo darbuotojams), tiek aktyvių pardavimų vadybininkams, visiems kurie siekia geriausiu pardavimo telefonu rezultatų.


Profesionalaus klientų aptarnavimo mokymai

Mokymai: „Profesionalaus klientų aptarnavimo principai“

Mokymai skirti darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, teikiant jiems informaciją apie įmonės prekes ir/ar paslaugas, spręsti konfliktines situacijas.


Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas - Klientų aptarnavimo standartas

Mokymai: „Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas (klientų aptarnavimo standartas)“

Klientų aptarnavimo mokymai yra skirti: komercinių ir valstybinių įmonių vadovams, norintiems tobulinti savo organizacijos klientų aptarnavimo kokybę, o taip pat kuriantiems ir diegiantiems klientų aptarnavimo standartą (KAS).