Emocinis intelektas ir jo lavinimas. Gebėdami suprasti bei valdyti savo ir kitų emocijas, patiriame mažiau streso darbe, efektyviau bendraujame ir bendradarbiaujame tiek su savo kolegomis, tiek su klientais, užtikriname gerą klimatą kolektyve, mažėja konfliktinių situacijų, didėja mūsų pačių ir žmonių, su kuriais dirbame, suinteresuotumas bei motyvacija, pasiekiame didesnių laimėjimų darbe ir karjeroje. Kiekviename mūsų slypi emociniai sugebėjimai, ir šiuos gebėjimus galime lavinti mūsų parengtoje mokymų programoje „Emocinė inteligencija: nauda žmogui ir organizacijai”.
Mokymo „Emocinė inteligencija: nauda žmogui ir organizacijai” tikslai:
Geriau suvokti emocijas ir jų raišką, valdymą;
Pažinti savo ir kitų bendravimo stilių, stiprinti pozityvias nuostatas, objektyvų vertinimą ir pasitikėjimą savimi bei kitais bendraujant, valdant sudėtingas bendravimo situacijas;
Suteikti praktinių emocijų ir streso valdymo žinių bei įrankių (kaip padėti sau, mobilizuotis bei nukreipti konstruktyviam situacijos sprendimui).
Mokymo metodika:
Interaktyvus darbas su dalyviais, skatinant dalyvių turimų žinių ir turimos praktikos refleksiją, skatinant dalyvių motyvaciją ir sąmoningumą, individualų indėlį siekiant valdyti emocijas;
Teorija ir praktiškos diskusijos su dalyviais, praktinės dirbtuvės.
Mokymo turinys:
Kas yra Emocinis intelektas (EQ)? Kokie jo komponentai? Ką duoda savęs, savo emocijų pažinimas? Emociškai intelektualaus žmogaus gebėjimai ir jų įtaka kasdienybei, pasitenkinimui darbu ir gyvenimu.
Emocijos ir jų raiška. Emocijų atpažinimas. Emocijų „užkrečiamumas“. Emocinis stabilumas. Praktinės dirbtuvės – ”Mano emocijų ir streso katilas”. Būdai, kaip valdyti savo reakcijas, padėti sau ir koncentruotis į sprendimus;
Emocijos ir bendravimas. Skirtingi žmonių bendravimo stiliai. Praktinės dirbtuvės „Kompasas“ – savo ir kitų bendravimo stiliaus pažinimas geresniam susikalbėjimui ir sėkmingam bendradarbiavimui su kolegomis, klientais, partneriais ir pan. Kaip bendrauti sudėtingose bendravimo situacijose?
Veiksmų planas arba asmeninės strategijos nusimatymas, padedantis efektyviau valdyti savo ir kitų emocijas, efektyviau bendrauti ir bendradarbiauti su kolegomis, klientais, partneriais ir pan. Refleksija, programos reziumė ir dalyvių grįžtamasis ryšys. Pažymėjimų įteikimas.
Emocinio intelekto lavinimo programos vadovė ir mokymus veda:
Manager.LT Akademija vadovė, Jolanta Mileškienė. Žmogiškųjų išteklių, suaugusiųjų švietimo (Andragogikos) ir vadybos specialistė, mokymų trenerė, suaugusiųjų mokymo programų sudarytoja. Ekspertinės sritys: suaugusiųjų švietimas, pokyčių valdymas, profesionalus pardavimas, efektyvus klientų aptarnavimas, konfliktinių situacijų valdymas, klientų aptarnavimo kokybės gerinimas, komandos formavimas ir stiprinimas, 360 laipsnių grįžtamojo ryšio vadovavimo kompetencijų vertinimas (sertifikuota specialistė). Plačiau apie lektorę…
Dalyviams suteikiami pažymėjimai apie dalyvavimą mokymuose.
Daugiau informacijos ir registracija:
Mokymų trukmė: 6 ak. val.
Laikas: 9:00 – 14:30 val.
Nuoliniai Live online mokymai vyksta per Zoom.us video konferencijų platformą, aktyviai įtraukiant dalyvius, apimant vertingas praktines užduotis, diskusijas.
Mokymų dalyvių skaičius: iki 15 asmenų dalyvių grupė.
Atvirų nuotoliniųmokymų kaina: 148 € / vienam dalyviui.
Atvirų kontaktinių („gyvų”) mokymų kaina: 225 € / vienam dalyviui. Įskaičiuotos 2 kavos pertraukėlės ir pietūs.
Jeigu dalyvauja 2 ar daugiau asmenų iš tos pačios darbovietės, suteikiama 10 proc. nuolaida dalyvio mokesčiui.
Dalyviams suteikiami pažymėjimai apie dalyvavimą mokymuose (elektroninė versija ir taip pat galimas atspausdinto dokumento atsiuntimas laišku).
Individualių ir vidinių emocinio intelekto lavinimo mokymų kainą derinama atskirai.
Alternatyva mokymams – individualios konsultacijos.
Emocinio intelekto lavinimo mokymai skirti visų grandžių vadovams, o labiausiai vidurinės grandies vadovams, siekiantiems efektyvaus vadovavimo, bei tiems kurie nori kelti savo kompetenciją gerinant tarpasmeninius santykius.
Atviri mokymai, kursai ir seminarai vyksta Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
Vidiniai mokymai, kursai ir seminarai vedami visoje Lietuvoje, pagal pageidavimą. Tokie mokymai pritaikomi (adaptuojami) konkrečios organizacijos veiklos specifikai. Prieš mokymus, lektorius-konsultantas atlieka poreikių ir situacijos analizę įmonėje, o reikalui esant ir už jos ribų. Lektorius-konsultantas bendrauja su įmonės vadovais, darbuotojais kuriems bus vedami mokymai, o taip pat klientais, jei tai yra mokymų temos dalis.
Vidinių mokymų vedimo laikas, vieta ir kaina derinama su kiekviena organizacija atskirai.
Emocinio intelekto lavinimo mokymai gali būti vedami individualiai vienam ar keliems asmenims. Individualių emocinio intelekto mokymų laikas ir kaina derinami atskirai.
Emocinio intelekto lavinimo mokymai vadovams gali būti vedami nuotoliniu būdu.
Šiuolaikiniame verslo pasaulyje emocinis intelektas tapo vienu svarbiausių sėkmingos lyderystės komponentų. Tyrimai rodo, kad net 90% sėkmingiausių vadovų pasižymi aukštu emociniu intelektu, o organizacijos, investuojančios į vadovų emocinį ugdymą, pasiekia reikšmingai geresnius veiklos rezultatus. Emocinio intelekto mokymai Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje – tai profesionalus sprendimas, padedantis vadovams ir organizacijoms pasiekti aukštesnį veiklos lygį.
Emocinio intelekto lavinimo programos esmė – sisteminis požiūris į lyderystės vystymą. Mokymuose dalyviai ne tik įgyja teorinių žinių, bet ir praktiškai mokosi atpažinti, suprasti bei valdyti emocijas. Šie įgūdžiai tampa ypač svarbūs sprendžiant konfliktines situacijas, motyvuojant komandą ir kuriant pozityvią darbo aplinką. Programos metu naudojami realūs pavyzdžiai iš dalyvių praktikos, kas leidžia įgytas žinias iš karto pritaikyti kasdienėje veikloje.
Lyderystės ir emocinio intelekto sąsajos šiandien yra neginčijamos. Sėkmingas vadovas privalo ne tik turėti profesinių kompetencijų, bet ir gebėti kurti bei palaikyti stiprius emocinius ryšius su komanda. Tyrimai atskleidžia, kad vadovai su aukštu emociniu intelektu sugeba 67% efektyviau spręsti konfliktus, o jų vadovaujamose komandose darbuotojų kaita sumažėja net 40%. Tai tiesiogiai susiję su organizacijos finansiniais rezultatais ir konkurenciniu pranašumu rinkoje.
Praktinė mokymų nauda organizacijai pasireiškia per pagerintą vidinę komunikaciją, sumažėjusį streso lygį ir padidėjusį darbuotojų įsitraukimą. Vadovai, įvaldę emocinio intelekto technikas, sugeba kurti tokią darbo aplinką, kurioje kiekvienas darbuotojas jaučiasi vertinamas ir motyvuotas siekti bendrų tikslų. Tyrimai rodo, kad tokiose organizacijose darbuotojų produktyvumas išauga vidutiniškai 25%.
Emocijų valdymo aspektas tampa ypač aktualus šiuolaikiniame, nuolat besikeičiančiame verslo pasaulyje. Mokymuose didelis dėmesys skiriamas streso valdymo strategijoms ir atsparumo ugdymui. Dalyviai mokosi atpažinti streso signalus dar ankstyvoje stadijoje, suprasti jų priežastis ir taikyti efektyvias valdymo technikas. Šie įgūdžiai ypač svarbūs siekiant išlaikyti aukštą produktyvumo lygį ir užtikrinti ilgalaikę organizacijos sėkmę.
Klientų aptarnavimo srityje emocinis intelektas tampa kritiniu sėkmės faktoriumi. Darbuotojai, išmanantys emocijų valdymo technikas, sugeba efektyviau spręsti sudėtingas situacijas su klientais, geriau suprasti jų poreikius ir kurti ilgalaikius santykius. Mokymuose nagrinėjamos specifinės klientų aptarnavimo situacijos, mokoma atpažinti klientų emocijas ir tinkamai į jas reaguoti. Praktiniai užsiėmimai leidžia dalyviams įgyti pasitikėjimo sprendžiant sudėtingas situacijas.
Atsparumo stresui ugdymas yra integrali emocinio intelekto mokymų dalis. Šiuolaikiniame verslo pasaulyje, kur pokyčiai ir iššūkiai yra kasdienybė, gebėjimas valdyti stresą tampa esminiu įgūdžiu. Mokymuose dalyviai susipažįsta su pažangiausiomis streso valdymo technikomis, mokosi atpažinti streso simptomus ir taikyti prevencines priemones. Praktiniai užsiėmimai apima meditacijos, mindfulness ir kitas šiuolaikines streso valdymo praktikas.
Organizacijos, investuojančios į darbuotojų emocinį intelektą, sukuria tvirtą pagrindą ilgalaikei sėkmei. Tyrimai rodo, kad aukšto emocinio intelekto vadovai sugeba sukurti tokią darbo aplinką, kurioje darbuotojai jaučiasi įvertinti, motyvuoti ir įsipareigoję siekti bendrų tikslų. Tai lemia geresnius finansinius rezultatus, mažesnę darbuotojų kaitą ir stipresnę konkurencinę poziciją rinkoje.
Emocinio intelekto mokymai Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje vyksta moderniose, specialiai mokymams pritaikytose erdvėse. Programos yra nuolat atnaujinamos, atsižvelgiant į naujausius mokslinius tyrimus ir verslo praktikos tendencijas. Mokymų metodika remiasi interaktyviu mokymusi, kur teorinės žinios derinamos su praktiniais užsiėmimais, atvejų analize ir realių situacijų modeliavimu.
Investicija į emocinį intelektą – tai investicija į organizacijos ateitį. Šiuolaikinėje verslo aplinkoje, kur technologiniai sprendimai tampa vis labiau prieinami visiems, būtent žmogiškasis faktorius ir emocinis intelektas tampa pagrindiniu konkurenciniu pranašumu. Emocinio intelekto mokymai suteikia vadovams ir darbuotojams įrankius, reikalingus kurti sėkmingą, tvarią ir į žmones orientuotą organizaciją.
Emocinio intelekto lavinimo mokymai Vilniuje. Kad organizacija dirbtu produktyviai, reikia užtikrinti, kad darbuotojai jaustųsi gerai. Daugeliu atveju, gerą darbuotojų savijautą nulemia emociniai santykiai, ir tik nuo vadovo pastangų priklauso ar bus pasiektas pageidaujamas rezultatas. Emocinio intelekto ugdymo programa Vilniuje. Kiekvienas lyderis turi turėti ne tik profesines žinias, bet ir gebėjimus kurti pozityvius, konstruktyvius ir ilgalaikius emocijomis pagrįstus tarpusavio santykius.Emocinio intelekto kursai Kaune.
Emocinis intelektas
Kad pasiekti aukštus veiklos rezultatus, svarbu mokėti pastebėti, suprasti ir valdyti tiek savo, tiek supančių žmonių emocijas, nukreipti jas teigiama linkme, kurti darnią ir palankią darbo atmosferą. Kaip atpažinti ir valdyti kitų žmonių emocijas? Emocinio intelekto kursai vadovams. Seminaras emocinis intelektas ir sėkmė Klaipėdoje. EQ kursai Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. Emocinio intelekto mokymai klientų aptarnavimo darbuotojams. Kaip ugdyti emocinį intelektą? Efektyvus vadovavimas paremtas lyderyste.
Tyrimai rodo, kad daugiau nei 70% vadovo sėkmės lemia jo emocinis intelektas - gebėjimas sukurti pozityvius, konstruktyvius ir ilgalaikius tarpusavio santykius kolektyve. Vadovams svarbu mokėti padėti savo komandai suvaldyti emocijas ir konfliktus. Mokymai skirti siekiantiems geriau pažinti save ir suvokti savo emocijas.
EQ mokymai vadovams
Emocijų valdymo mokymai. Emocijų valdymas gali tapti jūsų organizacijos konkurenciniu pranašumu. Kaip atpažinti savo ir kliento emocijas ir sugebėti jas suvaldyti? Kada emocijos padeda, o kada trukdo? Kaip išsiaiškinti streso atsiradimo priežastis? Emocijos, mąstymas ir elgesys. Emocijų prigimtis ir funkcijos. Kaip pasinaudoti emocijų teikiama informacija?
Vadovo emocinis intelektas
Ar reikia vadovui ugdyti emocinį intelektą? Ar pakankamas vadovo emocinis intelektas? Kaip įvertinti vadovo emocinį intelektą? Emocijų valdymo mokymai, kursai ir seminarai vyksta Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. Emocijos ir mąstymas. Pozityvios minties galia. Kas yra emocijų valdymas? Kokie yra emocijų išraiškos būdai? Kas yra stresas ir kokia jo įtaka kiekvienam iš mūsų? Kas yra atsparumas stresui ir kodėl jis skiriasi atskiriems individams? Emocijų valdymo kursai Vilniuje.
Konkretūs veiksmai didinantys asmenybės atsparumą stresui. Emocijų ir streso valdymo mokymai. Kaip atpažinti emocinius ir elgesyje pasireiškiančius streso požymius? Kokie yra pagrindiniai emocijų ir streso valdymo būdai? Kaip atpažinti savo emocijas ir rasti optimalius bendradarbiavimo variantus? Koks yra emocijų, minčių, lūkesčių sąryšis stresinėje situacijoje?
Vadovų emocinis intelektas
Kokia yra vadovų emocinio intelekto įtaka organizacijos veiklos rezultatams? EQ Mokymai skirti norintiems išmokti atpažinti, suprasti bei valdyti emocijas. Kaip reikia atpažinti kylančias emocijas, kaip į jas reaguoti? Pagrindinės emocijų valdymo technikos. Greitoji pagalba užklupus emocijų proveržiui. Ar emocijos turi sutapti su jausmais? Ar reikia kalbėti apie emocijas? Emocijų pajautimas, gebėjimas atpažinti savo jausmus ir gebėjimas užkirsti kelią stresui.
Šioje svetainėje naudojami slapukai, kad galėtume jums suteikti geriausią įmanomą naudotojo patirtį. Slapukų informacija saugoma jūsų naršyklėje ir atlieka tokias funkcijas, kaip jūsų atpažinimas, kai grįžtate į mūsų svetainę, ir padeda mūsų komandai suprasti, kurie svetainės skyriai jums atrodo įdomiausi ir naudingiausi.
Šie slapukai naudojami svetainės lankytojų elgsenos analizei. Informacija renkama anonimiškai ir padeda mums suprasti, kaip lankytojai naudojasi mūsų svetaine. Google Analytics įrankis padeda mums matuoti svetainės efektyvumą ir ją tobulinti.
Pirmiausia įjunkite griežtai būtinus slapukus, kad galėtume išsaugoti jūsų nuostatas!