Šiuo metu, COVID epochoje, susiduriame su situacijomis, kai tenka vengti gyvų pardavimo susitikimų su klientais, ir kaip niekad aktualu profesionaliai bendrauti su potencialiais ir esamais klientais telefonu ar kitomis, interneto teikiamomis, nuotolinio bendravimo priemonėmis. O kartais skambutis – vienintelis būdas, leidžiantis klientams gyvai kontaktuoti su įmone ir prekės ženklu. Skambučio metu vadybininkas tampa įmonės veidu, gyvai reprezentuojančiu įmonę bei jos produktus ir paslaugas, dėl to ypač svarbu, kad tai būtų atliekama kuo efektyviau bei kuriamas pozityvus kliento patyrimas, grindžiamas teigiamomis emocijomis ir pasitikėjimu.

Bėda ta, kad dauguma pardavėjų netrykšta džiaugsmu skambinti naujiems klientams arba kitaip – atlikti taip vadinamus „šaltus“ skambučius.
Išties, šalti skambučiai yra nemaloni užduotis, jei juos atliekate įprastu būdu. Ar susimąstėte, kaip Jūs galėtumėte šaltus skambučius atlikti efektyviau ir produktyviau? Į šiuos ir kitus klausimus atsakymus gausite mokymuose „Profesionalus pardavimas telefonu“.

Profesionalus pardavimas telefonu - 2 d. mokymai pardavimo darbuotojams kursai

Mokymų „Profesionalus pardavimas telefonu“ paskirtis:

Mokymai skirti – suteikti darbuotojams praktinių žinių ir stiprinti pardavimo telefonu (šaltų skambučių) įgūdžius, stiprinti pasitikėjimą savimi, siekti geresnių pardavimo rezultatų.

Mokymo (-si) uždaviniai:

Mokymų metodika:

Pardavimo telefonu mokymų programos turinys:

Mokymų nauda įmonei:

„Profesionalaus pardavimo telefonu“ mokymų programos vadovė ir lektorė:

Jolanta Mileškienė Manager.LT Akademija vadovė, verslo konsultantė

Manager.LT Akademija vadovė Jolanta Mileškienė. Žmogiškųjų išteklių, suaugusiųjų švietimo (Andragogikos) ir vadybos specialistė, mokymų trenerė, suaugusiųjų mokymo programų sudarytoja, 360 laipsnių grįžtamojo ryšio vadovavimo kompetencijų vertinimo sertifikuota konsultantė.
Ekspertinės sritys: profesionalus klientų aptarnavimas, aptarnavimo kokybės gerinimas, profesionalus pardavimas, efektyvi komunikacija, komandos formavimas ir stiprinimas, emocinė inteligencija, lyderystė ir pokyčių valdymas.. Plačiau apie lektorę…


Dalyvių atsiliepimai apie seminarą:


Daugiau informacijos ir registracija:

Vilniuje – +370 5 2102326;
Klaipėdoje – +370 46 410300;
Mob. – +370 615 31080.
El. paštu – akademija@manager.lt

Atsakymai į dažnai užduodamus klausimus DUK

  1. „Profesionalus pardavimas telefonu“ mokymai yra skirti tiek pardavimus atliekantiems tik telefonu (telemarketingo darbuotojams), tiek aktyvių pardavimų vadybininkams, visiems kurie siekia geriausių pardavimo telefonu rezultatų.
  2. Atviri pardavimo telefonu mokymai, kursai ir seminarai vyksta Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
  3. Vidiniai pardavimo telefonu mokymai, kursai ir seminarai vedami visoje Lietuvoje, pagal įmonės pageidavimą. Tokie mokymai pritaikomi (adaptuojami) konkrečios organizacijos veiklos specifikai. Prieš mokymus, lektorius-konsultantas atlieka poreikių ir situacijos analizę įmonėje, o reikalui esant ir už jos ribų. Lektorius-konsultantas bendrauja su įmonės vadovais, darbuotojais kuriems bus vedami mokymai, o taip pat klientais, jei tai yra mokymų temos dalis.
  4. Vidinių pardavimo mokymų vedimo laikas, vieta ir kaina derinama su kiekviena organizacija atskirai.
  5. Pardavimo telefonu mokymai gali būti vedami individualiai vienam ar keliems asmenims. Individualių pardavimo telefonu mokymų laikas ir kaina derinami atskirai.
  6. Mokymai gali būti vedami nuotoliniu būdu.
  7. Paaiškinimai:
    1. Pardavimai gyventojams (fiziniams asmenims) vadinami B2C (angl. Business to Consumer);
    2. Pardavimai verslo klientams vadinami B2B (angl. Business to Business);
    3. Pardavimas telefonu dar vadinamas: telemarketingu, šaltais skambučiais (angl. Cold Calling)

Kiti pardavimo ir klientų aptarnavimo mokymai, kursai, seminarai, tyrimai ir straipsniai:

Šiltas požiūris į šaltus skambučius - cold calling

Straipsnis: “Šiltas” požiūris į “šaltus” skambučius

Bendraudama su pardavimo srities darbuotojais pastebėjau, kad dauguma jų netrykšta džiaugsmu skambindami naujiems klientams arba kitaip – atlikdami taip vadinamus „šaltus“ skambučius. Štai ką jie sako apie skambučius naujiems klientams….


Profesionalaus pardavimo įgūdžių tobulinimas, aktyvūs pardavimai

„Profesionalaus pardavimo įgūdžių tobulinimas – Aktyvūs pardavimai“

Praktiniai pardavimų mokymai skirti aktyvaus pardavimo vadybininkams, kurie pardavimus atlieka tiek telefonu, tiek susitikus su Klientais gyvai.


Pardavimų mokymai pardavėjams konsultantams drabužiai trikotažas avalynė B2B

„Pardavimų mokymai pardavėjams konsultantams“

Pardavimo – klientų aptarnavimo mokymai yra skirti pardavėjams konsultantams, prekybinės salės darbuotojams, taip pat klientų aptarnavimo specialistams, kuriems tenka daryti pardavimus, taip pat visiems, kas siekia geriausių pardavimo prekybinėje salėje rezultatų. Mokymai turėtų sudominti ir pardavimo vadovus.


Sėkmingo pardavimo principai - pardavimų mokymai pradedantiems - netutintiems patirties

Sėkmingo pardavimo principai – mokymai turintiems mažai pardavimų patirties

Baziniai – praktiniai pardavimų mokymai skirti darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, parduodant įmonės prekes ir/ar paslaugas, tačiau stokoja pardavimo patirties ar įgūdžių.


Profesionalaus klientų aptarnavimo principai - mokymai kursai

Mokymai: „Profesionalaus klientų aptarnavimo principai“

Mokymai skirti darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, teikiant jiems informaciją apie įmonės prekes ir/ar paslaugas, spręsti konfliktines situacijas.


Klientų aptarnavimas telefonu - Mokymai - Manager.LT Akademija

Klientų aptarnavimas telefonu

Mokymai darbuotojams, tiesiogiai bendraujantiems su klientais: aptarnaujant, teikiant informaciją telefonu, valdant ir sprendžiant konfliktines situacijas ir pan.


VISI MANAGER.LT AKADEMIJA RENGIAMI MOKYMAI