Baziniai – praktiniai pardavimų mokymai „Sėkmingo pardavimo principai“ skirti darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, parduodant įmonės prekes ir/ar paslaugas, tačiau stokoja pardavimo patirties ar įgūdžių. Programa orientuota į bazinių pardavimo įgūdžių lavinimą, todėl po šių mokymų pardavimo darbuotojas labiau pasitiki savimi, bus įsisavinęs pagrindinius sėkmingo darbo su klientais principus.

Sėkmingo pardavimo principai - pardavimų mokymai pradedantiems - netutintiems patirties

Mokymų „Sėkmingo pardavimo principai“ tikslas:

Mokymo metu dalyviai:

Mokymų metodika:

Dėmesys skiriamas aktyviam dalyvių mokymuisi, taikant praktines užduotis, praktinių atvejų analizes, skatinant turimos praktikos refleksiją, organizuojant dalyvių darbą bendraujant ir bendradarbiaujant.

Mokymų turinys:

Nauda įmonei:

Sėkmingo pardavimo principų mokymų programos vadovė ir lektorė:

Jolanta Mileškienė Manager.LT Akademija vadovė, verslo konsultantė

Manager.LT Akademija vadovė Jolanta Mileškienė. Žmogiškųjų išteklių, suaugusiųjų švietimo (Andragogikos) ir vadybos specialistė, mokymų trenerė, suaugusiųjų mokymo programų sudarytoja.
Ekspertinės sritys: suaugusiųjų švietimas, pokyčių valdymas, profesionalus pardavimas, efektyvus klientų aptarnavimas, konfliktinių situacijų valdymas, klientų aptarnavimo kokybės gerinimas, komandos formavimas ir stiprinimas, 360 laipsnių grįžtamojo ryšio vadovavimo kompetencijų vertinimas (sertifikuota specialistė). Plačiau apie lektorę…


Dalyvių atsiliepimai apie seminarą:


Daugiau informacijos ir registracija:

Vilniuje – +370 5 2102326;
Klaipėdoje – +370 46 410300;
Mob. – +370 615 31080.
El. paštu – akademija@manager.lt


Atsakymai į dažnai užduodamus klausimus DUK

  1. Pateikti „Sėkmingo pardavimo principų“ mokymai padės pasiekti geriausių pardavimo rezultatų. Mokymai skirti tiek pradedantiems, tiek pažengusiems pardavimų vadybininkams ar pardavimų specialistams. Mokymai turėtų sudominti ir pardavimų vadovus.
  2. Atviri pardavimų mokymai, kursai ir seminarai vyksta Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
  3. Vidiniai pardavimų mokymai, kursai ir seminarai vedami visoje Lietuvoje, pagal įmonės pageidavimą. Tokie mokymai pritaikomi (adaptuojami) konkrečios organizacijos veiklos specifikai. Vidinių pardavimo mokymų vedimo laikas, vieta ir kaina derinama su kiekviena organizacija atskirai.
  4. Pardavimo mokymai gali būti vedami individualiai vienam ar keliems asmenims. Individualių pardavimo mokymų laikas ir kaina derinami atskirai.
  5. „Sėkmingo pardavimo principų“ mokymai gali būti vedami nuotoliniu būdu.
  6. Paaiškinimai:
    1. Pardavimai gyventojams (fiziniams asmenims) – B2C pardavimai (angl. Business to Consumer);
    2. Pardavimai verslo klientams – B2B pardavimai(angl. Business to Business);

Kiti pardavimo ir klientų aptarnavimo mokymai, kursai, seminarai, tyrimai ir straipsniai:

Pardavimų mokymai pardavėjams konsultantams drabužiai trikotažas avalynė

„Pardavimų mokymai pardavėjams konsultantams“

Pardavimo – klientų aptarnavimo mokymai yra skirti pardavėjams konsultantams, prekybinės salės darbuotojams, taip pat klientų aptarnavimo specialistams, kuriems tenka daryti pardavimus, taip pat visiems, kas siekia geriausių pardavimo prekybinėje salėje rezultatų. Mokymai turėtų sudominti ir pardavimo vadovus.


Profesionalaus pardavimo įgūdžių lavinimas - pardavimų mokymai turintiems patirties

„Profesionalaus pardavimo įgūdžių lavinimas“ – mokymai turintiems aktyvios pardavimų patirties“

Pardavimo įgūdžių lavinimo mokymai yra skirti aktyvaus pardavimo vadybininkams, pardavimų specialistams ir pardavimų vadovams, norintiems pasiekti geriausių pardavimo rezultatų.


Profesionalus pardavimas telefonu - 2 d. mokymai pardavimo darbuotojams kursai

Profesionalus pardavimas telefonu (2 d. mokymai pardavimo darbuotojams)

Pardavimo telefonu mokymai yra skirti tiek pardavimus atliekantiems tik telefonu (telemarketingo darbuotojams), tiek aktyvių pardavimų vadybininkams, visiems kurie siekia geriausiu pardavimo telefonu rezultatų.


Profesionalaus klientų aptarnavimo principai - mokymai kursai

Mokymai: „Profesionalaus klientų aptarnavimo principai“

Mokymai skirti darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, teikiant jiems informaciją apie įmonės prekes ir/ar paslaugas, spręsti konfliktines situacijas.


Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas - Klientų aptarnavimo standartas

Mokymai: „Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas (klientų aptarnavimo standartas)“

Klientų aptarnavimo mokymai yra skirti: komercinių ir valstybinių įmonių vadovams, norintiems tobulinti savo organizacijos klientų aptarnavimo kokybę, o taip pat kuriantiems ir diegiantiems klientų aptarnavimo standartą.