Ar susimąstėte, kad pardavimo darbuotojai vidutiniškai tik 16% (dažnai ir mažiau) savo darbo dienos skiria tiesioginiam pardavimo darbui?

Visą likusį laiką „suvalgo“ potencialių klientų paieška, pasiūlymų rengimas, susitikimų su klientais planavimas, įvairių „gaisrų“ gesinimas ir pan. Be abejo, šie darbai taip pat svarbūs, ir jie savaime neišsisprendžia….

Klausimas, kaip efektyviai išnaudoti tiesioginiam pardavimo darbui skirtą laiką, kad pasiruošimui skirtas laikas netaptų prarastu laiku, o tuo pačiu, ir prarastomis pajamomis? Kaip vadovauti, kaip motyvuoti ir kaip ugdyti pardavimo darbuotojus, skatinant juos siekti maksimalių pardavimo rezultatų?

Šie klausimai aktualūs bet kuriam, į savo produktų ar paslaugų pardavimą orientuotam verslui. Pardavimai, tai ta Jūsų verslo procesų sritis, kuri „maitina“ Jūsų verslą, jo savininkus, akcininkus ir tuo pačiu, Jūsų darbuotojus.

Jūs tikrai galite parduoti daugiau! Kaip? Apsilankykite seminare „Efektyvus vadovavimas pardavimo skyriui“. Ši investicija Jums su kaupu atsipirks per artimiausius 1-2 mėn.

Seminare gali dalyvauti tiek pardavimo skyrių, departamentų, pardavimo projektų vadovai, tiek ir pardavimo vadybininkai. Žinios ir kompetencija apie efektyvų pardavimo skyriaus darbą vertingos visų lygių pardavimo srities darbuotojams, o taip pat ir įmonių savininkams.

Seminaro lektorius, yra įmonės ir pardavimų procesų valdymo konsultantas bei praktikas, turintis ilgametę darbo patirtį vadovaujant pardavimų departamentams, organizuojant pardavimų konsultantų darbą, kuriant verslo valdymo ir pardavimų didinimo strategijas.

Pardavimas – psichologiškai sunkus darbas. Neveltui yra teigiama, kad įmonės pardavimo skyrius veikia „fronto linijoje“, t.y., kiekvieną dieną tiesiogiai susiduria su konkurencine kova dėl klientų. Pardavimų skyrių vadovams nuolat tenka žaibiškai reaguoti į rinkos pokyčius ir iš naujo kurti veiksmų planus, perskirstyti užduotis bei sumotyvuoti pardavėjų komandą. Nuo pardavimų vadovo priklauso labai daug. Geras pardavimų vadovas ne tik organizuoja ir kontroliuoja pardavėjų darbą, bet tam tikra prasme yra ir psichologas, kuris sugeba savo komandą „uždegti“ siekiant maksimalių pardavimo rezultatų.

Nauda Jums:


Daugiau mokymų pardavimų ir klientų aptarnavimo temomis:

Profesionalaus pardavimo įgūdžių tobulinimas, aktyvūs pardavimai

„Profesionalaus pardavimo įgūdžių tobulinimas – Aktyvūs pardavimai“

Praktiniai pardavimų mokymai skirti aktyvaus pardavimo vadybininkams, kurie pardavimus atlieka tiek telefonu, tiek susitikus su Klientais gyvai.