Balandžio 8-9 dienomis klientų aptarnavimas vėl taps pagrindine diskusijų tema! Gerasaptarnavimas.lt kviečia į tradicija tapusias “Gero aptarnavimo dienas”.
Kasmetinėje dviejų dienų konferencijoje bus padedama aptarnaujančiam personalui surasti savimotyvacijos priemones, bus pateikiamos idėjos kaip save realizuoti, kad darbas būtų ne prievolė, o malonumas, bus mokoma spręsti konfliktines situacijas, kurių šiuo laikotarpiu gali padaugėti, dėl visuotinio nepasitenkinimo blogėjančiomis gyvenimo sąlygomis.
“Gero aptarnavimo dienos” metu Manager.LT akademijos vadovė Jolanta Mileškienė pristatys pranešimą tema “Pardavimo technika – kada tinkama akimirka parduoti”.
Pranešimo metu bus kalbama apie:
• Kliento baimių ir pasipriešinimo įveikimą
• Kliento „prisijaukinimą“
• Taiklaus pasiūlymo pateikimą
• Pirkimo užtvirtinimą
• Kodėl klientas grįžta?
Pranešimo data ir laikas: 2009 balandžio 8d., 12:00 – 12:45val.
Pranešimo vieta: Vilnius, Konstitucijos pr. 20, viešbutis “Reval Hotel Lietuva”