Manager.LT Akademija logotipas

Balandžio 8-9 dienomis klientų aptarnavimas vėl taps pagrindine diskusijų tema! Gerasaptarnavimas.lt kviečia į tradicija tapusias “Gero aptarnavimo dienas”.

Kasmetinėje dviejų dienų konferencijoje bus padedama aptarnaujančiam personalui surasti savimotyvacijos priemones, bus pateikiamos idėjos kaip save realizuoti, kad darbas būtų ne prievolė, o malonumas, bus mokoma spręsti konfliktines situacijas, kurių šiuo laikotarpiu gali padaugėti, dėl visuotinio nepasitenkinimo blogėjančiomis gyvenimo sąlygomis.

“Gero aptarnavimo dienos” metu Manager.LT akademijos vadovė Jolanta Mileškienė pristatys pranešimą tema “Pardavimo technika – kada tinkama akimirka parduoti”.

Pranešimo metu bus kalbama apie:

• Kliento baimių ir pasipriešinimo įveikimą
Kliento „prisijaukinimą“
• Taiklaus pasiūlymo pateikimą
• Pirkimo užtvirtinimą
• Kodėl klientas grįžta?

Pranešimo data ir laikas: 2009 balandžio 8d., 12:00 – 12:45val.

Pranešimo vieta: Vilnius, Konstitucijos pr. 20, viešbutis “Reval Hotel Lietuva”