Jūsų dėmesiui – penki pagrindiniai vadovo principai, suteikiantys galimybę siekti tobulumo vadovavimo kelyje.

Vadovo - lyderio atmintinė

1. Vizija

Plaukiant audringomis permainų ir netikrumo jūromis, komandai reikia vizijos, kas yra anapus horizonto ir suvokimo, pagal kokius kriterijus vertinamas elgesys, nes laivas gali pasiklysti arba nuskęsti.

Labai svarbu turėti viziją, kaip viskas galėtų būti, kaip aiškiai piešiamas ateities paveikslas, kad visi ją galėtų pamatyti ir suprasti.

Kaip jums atrodo, ar mielai dalyvautumėte judėjime, ar dirbtumėte firmoje, jei jų vadovai patys nežinotų, kur eina? Niekas negali priversti laikytis jus motyvuojančios vizijos.

Vadovai privalo sukuri sąlygas, kuriomis visi dirbs, nes norės dirbti, o ne todėl, kad privalo dirbti. Vienas iš svarbiausių vadovavimo bruožų – tai sugebėjimas pasiūlyti patrauklią viziją, kuri suteikia gyvenimui ir darbui prasmės ir tikslą. Jei norite pritraukti žmones siekti bendros vizijos, pirmiausia turite išsiaiškinti savo viziją ir vertybes.

2. Vertybės

Kad atrastumėte savo balsą, privalote atlikti dvi labai svarbias užduotis:

Jei norite tapti patikimu vadovu, visų pirma privalote labai gerai suvokti savo vertybes, įsitikinimus ir veiklos prielaidas.

Vertybės motyvuoja. Jos sutelkia mūsų dėmesį į tai, ką darome, kodėl tai darome ir į tikslą, kurio siekiame. Vertybės yra vėliavos, kurios plevėsuoja, kai atkakliai siekiame tikslo, kai kovojame, kai sunkiai plušame. Jos suteikia papildomos energijos ir padeda atsakyti, ar verta buvo stengtis.

3. Naudingumas

Jei norite vadovauti, privalote pažvelgti vidun, tobulėti ir eiti į priekį. Nuolatos privalote savęs klausti, ar esate reikalingi ir naudingi savo bendradarbiams, savo komandai, klientams, akcininkams, verslo partneriams.

4. Pavyzdys

Svarbiausi principai pavyzdžiui rodyti:

Pavyzdį rodantys ir esminius principus praktikoje taikantys vadovai tampa sektinu pavyzdžiu savo komandai. Jei vadovai nori, kad kolektyvas gerai dirbtų, privalo rodyti gerą pavyzdį, nustatyti aukštus reikalavimus ir praktiškai daryti tai, apie ką kalba. Darbuotojai didžiuojasi, jei gali sakyti, kad jų vadovai žodžius patvirtina darbais. Darbuotojai ne vien tik kalba, jie elgiasi lygiai taip pat, kaip ir jų vedlys – vadovas.

Rodyti pavyzdį iš tiesų reiškia tai, ką sakote, kad darysite ir darote.

5. Klausinėjimas

Geriausias klausimas pastaruoju metu tiktų toks: „Ką padarėte praėjusią savaitę, kas padėtų jums šią savaitę tapti tobulesniems nei praėjusią”.

Šaltinis: Verslo banga


Organizuojami mokymai: vadovavimo ir lyderystės, verslumo, pardavimų ir klientų aptarnavimo, laiko planavimo ir valdymo, dalykinio bendravimo…


Emocinė inteligencija ir sėkmė - emocinis intelektas

Emocinė inteligencija ir sėkmė – emocinio intelekto lavinimo mokymai

Gebėdami suprasti bei valdyti savo ir kitų emocijas, patiriame mažiau streso darbe, efektyviau bendraujame ir bendradarbiaujame tiek su savo kolegomis, tiek su klientais, užtikriname gerą klimatą kolektyve, mažėja konfliktinių situacijų…



Profesionalaus pardavimo įgūdžių tobulinimas, aktyvūs pardavimai

„Profesionalaus pardavimo įgūdžių tobulinimas – Aktyvūs pardavimai”

Praktiniai pardavimų mokymai skirti aktyvaus pardavimo vadybininkams, kurie pardavimus atlieka tiek telefonu, tiek susitikus su Klientais gyvai.


Profesionalaus klientų aptarnavimo principai - mokymai kursai

Mokymai: „Profesionalaus klientų aptarnavimo principai”

Mokymai skirti darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, teikiant jiems informaciją apie įmonės prekes ir/ar paslaugas, spręsti konfliktines situacijas.


VISI MANAGER.LT AKADEMIJA RENGIAMI MOKYMAI