
Manager.LT Akademijos lektorė, sertifikuota patirtinio mokymo trenerė, koučingo specialistė, mokymų partnerė ir verslo konsultantė, turinti daugiau nei 20 metų profesinę patirtį. Ji yra sertifikuota patirtinio mokymo (angl. Experiential Learning) trenerė-praktikė, asmeninio ir grupinio koučingo specialistė bei žinoma konferencijų „Login“, „Pardavimų formulė“ ir „Lietuvos verslo forumas“ pranešėja.
Savo kompetenciją Giedrė nuolat gilina tarptautiniu lygmeniu: yra baigusi mokymus tarptautinėje patirtinio ugdymo akademijoje „ViaExperientia“ (Belgija, Italija), dalyvauja Tarptautinės koučingo federacijos (ICF) veikloje bei nuotykių terapijos edukatorių programose (GATE).
Profesinė patirtis ir klientai
Giedrė yra dirbusi klientų aptarnavimo ir komunikacijos srityse užsienio ir Lietuvos kapitalo įmonėse. Ši praktinė patirtis verslo sektoriuje jai leidžia puikiai suprasti organizacijų vidinius procesus ir darbuotojų iššūkius.
Šiandien ji sėkmingai dirba su įvairių sektorių lyderiais. Jos mokymų programose dalyvavo vadovai ir specialistai iš tokių organizacijų kaip „DPD Lietuva“, „Bitė Lietuva“, „Kardiolitos klinikos“, „Specagra“, „Master Class Lietuva“ ir daugelio kitų.
Ekspertinės sritys
Giedrės Urmulevičiūtės specializacija apima „minkštųjų“ kompetencijų ugdymą ir komandų stiprinimą:
- Vadovavimas ir lyderystė: Asmeninė lyderystė, vadovavimas nuotolinėms/hibridinėms komandoms, moterų lyderystės projektai.
- Komandos formavimas ir stiprinimas: Patirtiniai mokymai (Team Building), skirti didinti pasitikėjimą, gerinti tarpusavio komunikaciją ir sutelktumą.
- Efektyvi komunikacija ir klientų aptarnavimas: Profesionalaus bendravimo standartai („3 in 1“: telefonas, el. paštas, gyvas susitikimas), sudėtingų situacijų ir konfliktų valdymas.
- Emocinis atsparumas ir savireguliacija: Streso valdymas, laiko planavimas.
Mokymų metodika
Giedrė Urmulevičiūtė yra išskirtinai praktinio stiliaus lektorė. Ji vadovaujasi principu, kad suaugusieji geriausiai mokosi per patirtį, todėl jos programose teorija sudaro tik apie 20 proc., o likę 80 proc. skiriama praktikai.
Savo mokymuose ji taiko šiuolaikiškus, įtraukiančius metodus:
- Patirtinis mokymasis: Dalyviai atlieka užduotis, kurios imituoja realius iššūkius, o vėliau per refleksiją analizuoja savo elgesį ir rezultatus.
- Žaidybinimas (Gamification): Naudojami žaidimo elementai, skatinantys įsitraukimą ir motyvaciją.
- Koučingas: Individualios ir grupinės sesijos, padedančios dalyviams patiems rasti atsakymus ir sprendimus.
Giedrė kuria saugią ir atvirą mokymosi erdvę, kurioje dalyviai skatinami ne tik įgyti žinių, bet ir geriau pažinti save bei savo kolegas.
Kalbos: lietuvių, anglų.
PARENGTOS IR VEDAMOS MOKYMŲ PROGRAMOS:
- Vadovavimo ir lyderystės mokymai vadovams – Manager.LT lyderystės akademija
- Tęstiniai, 6 dalių mokymai skirti vadovams bei įvairių grandžių vadovaujantiems darbuotojams, siekiantiems aukščiausio asmeninio efektyvumo, stiprinant lyderystės kompetencijas. Mokymai naujai paskirtiems vadovams suteiks lengvą startą, o turintiems patirties leis pakilti į aukštesnį vadovavimo lygį. Lyderystę akcentuojame kaip asmeninę kompetenciją per geresnį savęs pažinimą, savo siekių identifikavimą, komunikacijos su kitais gerinimą. Kiekvienas dalyvis papildomai gauna asmenines koučingo sesijas bei profesines konsultacijas. Numatoma 20% teorijos ir 80% praktikos.
- Asmeninė lyderystė: kaip atpažinti, stiprinti ir panaudoti savo savybes DABAR?
- Mokymai skirti visų sričių vadovams ir specialistams, kurie nori stiprinti lyderystės kompetencijas, iš naujo suprasti, kas vadinama lyderyste, kokie jie lyderiai yra ar siekia būti. Programoje nagrinėjamos lyderystės formos: autentiškoji, transformacinė, pasidalintoji, charizmatinė. Asmeninės stiprybės, jų identifikavimas ir raiška, lyderio savybės ir kompetencijos. Asmeninė lyderystė atliepia poreikį: kaip gebėti operatyviausiai susitelkti ir mobilizuotis, kaip vesti save bei aplinkinius, kaip prisitaikyti neapibrėžtose situacijose.
- Dalykinio bendravimo įgūdžių tobulinimas: 3 in 1
- Kompleksinė programa, apimanti profesionalų bendravimą trimis esminiais kanalais: telefonu, el. laiškais ir susitikimo metu. Mokymai padeda dalyviams įgyti praktinius įgūdžius efektyviai komunikuoti visais trimis kanalais, laikantis verslo etiketo principų. Programa orientuota į profesionalaus dalykinio bendravimo kultūros ugdymą organizacijoje.
- Skundų, konfliktų, streso ir kitų sudėtingų bendravimo situacijų valdymas
- Mokymai skirti tiek vadovams, tiek eiliniams darbuotojams, kurie darbe nuolat patenka į stresines ar konfliktines situacijas, bendraujant tarpusavyje ar su klientais. Programa padeda įsivardinti ir išanalizuoti didžiausius stresorius savo veikloje bei atrasti konstruktyviausius individualius sudėtingų bendravimo situacijų sprendimo būdus. Dalyviai mokosi konfliktų prevencijos, sprendimo būdų ir emocijų valdymo.
- Laiko planavimas ir valdymas – nuotoliniai mokymai
- Programa skirta visų sričių vadovams ir specialistams, kurie jaučiasi nespėjantys per darbo dieną nuveikti daugiau, „skęsta” atidėtų darbų liūne, nuolatos visur nespėja ir dėl to patiria stresą. Mokymuose nagrinėjami efektyvaus darbo laiko planavimo metodai, laiko planavimo principai (Pareto, Eizenhauerio, ABC principas) bei netinkamo laiko panaudojimo priežastys. Dalyviai įgyja įrankių laiko panaudojimo efektyvumui didinti ir praktikuojasi asmeninio darbo laiko planavime.
- Namų ofisas: Kaip efektyviausiai valdyti laiką, išteklius ir užduotis dirbant nuotoliniu būdu?
- Mokymai skirti darbuotojams ir vadovams, dirbantiems nuotoliniu ar hibridiniu būdu. Programa padeda efektyviai organizuoti darbą iš namų, valdyti laiką, išteklius ir užduotis, išlaikyti produktyvumą ir darbo-asmeninio gyvenimo balansą. Dalyviams suteikiami praktiniai įrankiai ir metodai, padedantys sėkmingai dirbti nuotoliniu būdu.
- Bendradarbiavimas komandoje: kaip laiko ir energijos išteklius panaudoti kuo efektyviau
- Programa skirta komandos produktyvumui ir efektyvumui stiprinti, pasitelkiant komandos narių savybes, sąmoningumą ir gebėjimus. Dalyviai mokosi geriau pažinti vienus kitus, gerinti komandos narių susirinkimų efektyvumą, įsivertinti komandos „sveikatą” ir energijos lygį. Programoje nagrinėjami 5 efektyvios komandos „sveikatos” požymiai, komandos energija ir jos poveikis produktyvumui, įrankiai produktyvesniam darbui. 20% teorijos ir 80% praktikos.
- Efektyvi komunikacija ir komandos sutelktumas (komandos stiprinimo mokymai)
- Komandos telkimo ir bendradarbiavimo stiprinimo mokymai. Programa apima komandos formavimą, efektyvią tarpusavio komunikaciją, pasitikėjimo stiprinimą. Dalyviai per praktines veiklas ir bendras patirtis stiprina komunikaciją bei sutelktumą komandoje. Šis mokymas priskiriamas prie team building komandos formavimo renginių.
- Vadovas, dirbantis nuotoliniu būdu: kaip padėti savo darbuotojams efektyviausiai dirbti iš namų
- 4 akademinių valandų interaktyvūs virtualūs mokymai vadovams, vadovaujantiems nuotolinėms arba hibridinėms komandoms. Programa apima naujausias nuotolinio vadovavimo tendencijas ir praktines diskusijas, kaip vadovas gali padėti savo darbuotojams efektyviausiai dirbti iš namų. Nagrinėjami nuotolinio darbo iššūkiai, komunikacijos palaikymas, komandos motyvavimas ir produktyvumo užtikrinimas.
- Koučingas (Coaching)
- Asmeninis ir grupinis koučingas vadovams, verslo savininkams ir specialistams. Tai asmenybės ugdymo metodika, padedanti atskleisti asmens potencialą ir kūrybiškai, nuosekliai, sistemiškai mąstyti. Koučingas padeda siekiantiems aiškumo savo profesiniuose ir asmeniniuose tiksluose, ieškantiems atsakymų į iššūkius ir norintiems tobulėti. Kartais užtenka, jog kitas žmogus užduotų tinkamą klausimą, kuris pasuka mintis nauja kryptimi.
PUBLIKUOTI STRAIPSNIAI
- Septynios sėkmingo pasisveikinimo taisyklės
- Verslo konsultantė ir lektorė Giedrė Urmulevičiūtė dalinasi esminėmis protokolinio pasisveikinimo taisyklėmis verslo aplinkoje, pabrėždama, kad pakanka vienos klaidos spaudžiant ranką ar neatsargaus gesto su vizitine kortele, kad sunkiai susikurtas įvaizdis nueitų niekais. Straipsnyje pristatomos septynios pagrindinės taisyklės: žiūrėjimas į akis sveikinantis, aiškus žodžių tarimas, tinkamas prisistatymas, šypsena, „3 in 1” formulė (atsižvelgiant į rangą, lytį ir amžių) bei tinkama rankos tiesimo tvarka.
- Oleta – atvejo analizė
- Autentiška koučingo sėkmės istorija apie Oletą (vardas pakeistas), kuri koučingo sesijų su Giedre Urmulevičiūte metu iš saugiai akademijoje besislapstančios studentės transformavosi į savimi pasitikinčią moterį, priėmusią svarbų gyvenimo sprendimą – stoti į svajonių magistrantūros programą Niujorke. Straipsnyje Oleta dalinasi, kaip per koučingo procesą išmoko priimti sprendimus, klausytis savo širdies balso, jausti vidinį saugumą nereikalaujantį išorinės atramos ir suprasti, kad atsakymai į rūpimus klausimus glūdi joje pačioje – kartais tereikia tinkamo klausimo, kad juos atskleistum.
- Gavau patvirtinimą, kad mano stiprioji pusė – LYDERYSTĖ
- Straipsnis apie tęstinę vadovavimo mokymų programą „Manager.LT Lyderystės akademija”, kurią veda patirtinio mokymo trenerė, sertifikuota koučingo specialistė Giedrė Urmulevičiūtė kartu su Jolanta Mileškiene. Pusę metų trukusiuose mokymuose Trakuose dalyvavę vadovai vieną dieną per mėnesį skyrė savo profesiniams tikslams ir lyderystės kompetencijoms puoselėti, gaudami ne tik teorines žinias, bet ir asmenines koučingo sesijas bei profesines konsultacijas, o programos pabaigoje kiekvienas dalyvis aiškiai suvokė savo, kaip lyderio, tapatybę ir tolimesnio augimo kryptis.
DALYVIŲ ATSILIEPIMAI:
Tomas Vasiliauskas, Procesų tobulinimo vadovas: „Suradau naujas galimybes, daugiau alternatyvų situacijose, kurios darbe kėlė diskomfortą, stagnaciją bei vedė į nebylius konfliktus tarp darbuotojų. Tai visų pirma apie pagarbą kitam bei kito priėmimą.”
⭐⭐⭐⭐⭐
Ineta Vasiliauskienė, Marketingo projektų vadovė: „Kad ir kaip banaliai beskambėtų, bet tam, kad galėtume kokybiškai vadovauti kitiems, dirbti su kitais, visų pirma turime pradėti dirbti su savimi. Po koučingo sesijų pradėjau vadovautis posakiu: ‘būk tuo pokyčiu, kurį nori matyti Pasaulyje (M. Gandi)’. Kažkodėl po sesijų atsiranda ramybė, ryžtas, motyvacija, daugiau alternatyvų bei galimybių. Tad tik geriausi atsiliepimai: Giedrė puiki lektorė, gebanti suvaldyti grupę visiškai skirtingų (statusų, nuostatų, charakterių, įsitikinimų ir pan.) asmenų, sukurti teigiamą ir visiems priimtiną mikroklimatą bei savo ‘bagaže’ turinti daugybę skirtingų koučingo ‘įrankių’, kuriuos kartais tenka panaudoti ne pagal planą, o pagal grupėje esančią situaciją. Tad tikra savo srities profesionalė. Rekomenduoju.”
⭐⭐⭐⭐⭐
Alvyga, mokymų dalyvė: „Labai patiko lektorė Giedrė – puikiai valdė auditoriją, neleido nuobodžiauti. Mokymai vyko labai dinamiškai, susitelkiant į temą, be blaškymosi. Lektorė lengvai visus įtraukė į aktyvias veiklas. Nebuvo galimybių ‘slapstytis’ pasyviems stebėtojams. Visi noriai dalyvavo, keitėsi nuomonėmis, susipažino. Ypač patiko, kad daugelį teorinių aspektų lektorė ‘iliustravo’ praktiniais pavyzdžiais iš savo patirties. Išties šauniai ir vertingai praleidau dieną. Gautomis žiniomis pasidalinau su kolegomis ir bičiuliais. Kai ką (pvz., KANBAN lentą) bandome taikyti veiklai planuoti. Dėkoju už pasidalintas žinias.”
⭐⭐⭐⭐⭐
Karolis, mokymų dalyvis: „Lektorė buvo labai profesionali, paprasta ir įdomi, kas labai įtraukė į patį mokymų procesą. Teorinės žinios suteikė tam tikrų pastebėjimų – klaidų, kurias darome savo darbe. Taip pat davė patarimų ir idėjų, ką galime geriau daryti savo darbe ir gyvenime.”
⭐⭐⭐⭐⭐
Mokymų dalyvis: „Viena užduotis buvo komandinė, kuri leido pastebėti savo klaidas darant bendrą darbą – kas buvo tikrai vertinga. Tokias užduotis būtina naudoti visuose mokymuose, galima net ir ne po vieną, nes tai davė tikrai daug informacijos ir tokios bendrinės praktikos. Labai patiko mokymai ir tikiuosi, kad ateityje dar turėsime ir daugiau progų pasimokyti iš jūsų specialistų.”
⭐⭐⭐⭐⭐
Susiekite su mumis
akademija@manager.lt
Telefonas: +370 615 31080.
Formoje pateiktus duomenis apie Jus tvarkysime vadovaudamiesi asmens duomenų tvarkymo Privatumo politika.