Prasidėjus aktyviausiam metų periodui, tikimasi jį kuo efektyviau išnaudoti siekiant pardavimo tikslų, o kitais laikotarpiais – išlaikyti aktyvumą ir motyvaciją nuosekliai dirbti su klientais.
Šįkart kviečiame klientų aptarnavimo ir pardavimų vadovus, projektų vadybininkus ir kitus su klientais dirbančius specialistus susitikti gyvo kontakto mokymuose.

Tiek profesinis, tiek emocinis pardavimuose ir klientų aptarnavime dirbančių komandų pasirengimas yra kritinis nuoseklių pardavimų sėkmės veiksnys, leidžiantis:

Vertybinė komunikacija pardavimuose ir klientų aptarnavime

Mokymų „Vertybinė komunikacija pardavimuose ir klientų aptarnavime” tikslas:

Padėti pasirengti naujam rudens ir šventiniam pardavimų sezonui, atnaujinti ir pagilinti profesionalios komunikacijos bei darbo su klientais žinias ir įgūdžius, susitikti su bendraminčiais!

Papildoma šių mokymų vertė – pardavimuose ir klientų aptarnavime dirbančių specialistų emocinio atsparumo vystymas bei pozityvios auros darbo vietoje palaikymas.

Mokymų metodika:

Mokymų turinys:

„Vertybinė komunikacija pardavimuose ir klientų aptarnavime” programos vadovas ir lektorius:

Dainius Rutkauskas - Manager.LT Akademija lektorius,verslo konsultantas

Manager.LT Akademija lektorius, komunikacijos ekspertas Dainius Rutkauskas.
Daugiau nei 20 sėkmingų veiklos metų komunikacijoje ir organizacijų valdyme. Stiprus praktikas su dideliu teoriniu bagažu, patirtį įgijęs Lietuvoje, Airijoje ir Jungtinėje Karalystėje. Pastaruosius 11 metų vykdo projektines veiklas įvairiose įmonėse, kur sprendžia strateginio bei taktinio valdymo problemas, diegia vidinės komunikacijos ir klimato valdymo sistemas.

Dainiaus Rutkausko mokymų programas lyderystės, vidinės ir išorinės komunikacijos temomis (įskaitant pardavimus ir klientų aptarnavimą) yra išklausę įvairaus lygio specialistai bei vadovai tokiose Lietuvos verslo ir viešojo sektoriaus organizacijose, kaip SEB bankas, Citadele bankas, Caverion Lietuva, Stengel Lietuva, Valstybinė mokesčių inspekcija, SODRA, Lietuvos Policijos departamentas, Lietuvos Muitinės departamento Mokymų centras, Konkurencijos taryba, Marijampolės, Molėtų, Utenos, Klaipėdos savivaldybės ir daugybė kitų.

Daugiau informacijos ir registracija:

Vilniuje – +370 5 2102326;
Klaipėdoje – +370 46 410300;
Mob. – +370 615 31080.
El. paštu – akademija@manager.lt

Atsakymai į dažnai užduodamus klausimus (DUK)

  1. Mokymai „Vertybinė komunikacija pardavimuose ir klientų aptarnavime” yra skirti tiek pažengusiems, tiek ir pradedantiems aktyvaus ir pasyvaus pardavimo vadybininkams (verslas verslui – B2B, verslas fiziniam asmeniui – B2C, verslas valstybiniam sektoriui – B2G), pardavimų ir klientų aptarnavimo specialistams, bei pardavimų ir klientų aptarnavimo vadovams, norintiems pasiekti geriausių rezultatų pardavimuose ir klientų aptarnavime.
  2. Atviri mokymai ir kursai organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
  3. Vidiniai prieštaravimų įveikimo mokymai ir kursai vedami visoje Lietuvoje, pagal įmonės pageidavimą. Tokie mokymai pritaikomi (adaptuojami) konkrečios organizacijos veiklos specifikai. Prieš mokymus, lektorius-konsultantas atlieka poreikių ir situacijos analizę įmonėje, o reikalui esant ir už jos ribų. Lektorius-konsultantas bendrauja su įmonės vadovais, darbuotojais, kuriems bus vedami mokymai, o taip pat klientais, jei tai yra mokymų temos dalis.
  4. Vidinių mokymų vedimo laikas, vieta ir kaina derinama su kiekviena organizacija atskirai.
  5. „Vertybinė komunikacija pardavimuose ir klientų aptarnavime” mokymai gali būti vedami individualiai vienam ar keliems asmenims. Individualių mokymų laikas ir kaina derinami atskirai.
  6. „Vertybinė komunikacija pardavimuose ir klientų aptarnavime” mokymai gali būti vedami nuotoliniu būdu.

KITI PARDAVIMO IR KLIENTŲ APTARNAVIMO MOKYMAI, KURSAI, SEMINARAI, TYRIMAI IR STRAIPSNIAI:

Aktyvūs B2B pardavimai

Aktyvūs B2B pardavimai

Įmonių pasaulis nuolat keičiasi ir auga, todėl verslo subjektai ieško efektyvių būdų išsiskirti konkurencingoje rinkoje…


Prieštaravimų-abejonių prevencija ir įveikimas pardavimuose

Prieštaravimų-abejonių prevencija ir įveikimas pardavimuose

Po produkto ar paslaugos pristatymo ne visada klientai iškart sutinka atlikti pirkimą, – kyla įvairių abejonių….


Profesionalaus pardavimo įgūdžių tobulinimas, aktyvūs pardavimai

„Profesionalaus pardavimo įgūdžių tobulinimas – Aktyvūs pardavimai”

Praktiniai pardavimų mokymai skirti aktyvaus pardavimo vadybininkams, kurie pardavimus atlieka tiek telefonu, tiek susitikus su Klientais gyvai.


Profesionalus pardavimas telefonu - 2 d. mokymai pardavimo darbuotojams kursai

Profesionalus pardavimas telefonu

Kyla klausimai: Kaip parduoti greičiau? Kaip parduoti daugiau? Vienas iš sprendimų yra pardavimai telefonu. Sėkmingi pardavimai telefonu gali leisti jums ne tik sutaupyti daug brangaus laiko, bet ir su mažiausiomis pastangomis išauginti pardavimo apimtis.


Pardavimų mokymai pardavėjams konsultantams - ūkinių prekių parduotuvė b2b

„Pardavimų mokymai pardavėjams konsultantams”

Pardavimo – klientų aptarnavimo mokymai yra skirti pardavėjams konsultantams, prekybinės salės darbuotojams, taip pat klientų aptarnavimo specialistams, kuriems tenka daryti pardavimus, taip pat visiems, kas siekia geriausių pardavimo prekybinėje salėje rezultatų. Mokymai turėtų sudominti ir pardavimo vadovus.


Sėkmingo pardavimo principai - pardavimų mokymai pradedantiems - netutintiems patirties

Sėkmingo pardavimo principai – mokymai turintiems mažai pardavimų patirties

Baziniai – praktiniai pardavimų mokymai skirti darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, parduodant įmonės prekes ir/ar paslaugas, tačiau stokoja pardavimo patirties ar įgūdžių.


Profesionalaus klientų aptarnavimo principai - mokymai kursai

„Profesionalaus klientų aptarnavimo principai”

Klientų aptarnavimo mokymai skirti darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, teikiant jiems informaciją apie įmonės prekes ir/ar paslaugas, spręsti konfliktines situacijas.


Klientų aptarnavimas telefonu - Mokymai - Manager.LT Akademija

Klientų aptarnavimas telefonu

Mokymai darbuotojams, tiesiogiai bendraujantiems su klientais: aptarnaujant, teikiant informaciją telefonu, valdant ir sprendžiant konfliktines situacijas ir pan.



VISI MANAGER.LT AKADEMIJA RENGIAMI MOKYMAI