Prasidėjus aktyviausiam metų periodui, tikimasi jį kuo efektyviau išnaudoti siekiant pardavimo tikslų, o kitais laikotarpiais – išlaikyti aktyvumą ir motyvaciją nuosekliai dirbti su klientais.
Šįkart kviečiame klientų aptarnavimo ir pardavimų vadovus, projektų vadybininkus ir kitus su klientais dirbančius specialistus susitikti gyvo kontakto mokymuose.
Tiek profesinis, tiek emocinis pardavimuose ir klientų aptarnavime dirbančių komandų pasirengimas yra kritinis nuoseklių pardavimų sėkmės veiksnys, leidžiantis:
- efektyviau komunikuoti su įmonės naujais ir esamais klientais,
- maksimaliai išnaudoti Jūsų marketingo kampanijų, sezoninių laikotarpių bei kitas rinkos galimybes,
- geriau suprasti klientų poreikius,
- didinti pardavimų apimtis bei stiprinti santykius su klientais.
Mokymų „Vertybinė komunikacija pardavimuose ir klientų aptarnavime” tikslas:
Padėti pasirengti naujam rudens ir šventiniam pardavimų sezonui, atnaujinti ir pagilinti profesionalios komunikacijos bei darbo su klientais žinias ir įgūdžius, susitikti su bendraminčiais!
Papildoma šių mokymų vertė – pardavimuose ir klientų aptarnavime dirbančių specialistų emocinio atsparumo vystymas bei pozityvios auros darbo vietoje palaikymas.
Mokymų metodika:
- Labai tamprus, interaktyvus darbas su dalyviais.
- Praktiška teorija, paremta praktiniais mokymų lektoriaus ir pačių dalyvių pavyzdžiais, diskusijos, analizė.
- Praktinės įžvalgos ir asmeninės rekomendacijos.
Mokymų turinys:
- Šiuolaikiniai pardavimų ir klientų aptarnavimo standartai, jų ištakos: Selfridge, Wanamaker, Field suformuoti rinkodariniai klientų aptarnavimo principai. Išorinės komunikacijos – rinkodaros, pardavimų ir klientų aptarnavimo procesų tarpusavio sąsajos.
- Vidinės komunikacijos sąvoka, vertybinė organizacijos ašis, vertybių panaudojimas puoselėjant į klientus orientuotą komandinę dvasią bei kuriant klientui malonią aplinką ir patirtį.
- Praktinis užsiėmimas: komandos vertybių išgryninimas, susiejimas su vidinės ir išorinės komunikacijos procesais.
- Įmonės įvaizdžio formavimas kasdieniame pardavimų ir klientų aptarnavimo specialistų darbe: kaip tiksliai perduoti suformuotą rinkodarinę žinią.
- Tarpasmeninė komunikacija pardavimų ir kliento aptarnavimo procese: ryšio užmezgimas, poreikių aiškinimasis, orientacija į kompleksinių pasiūlymų pateikimą.
- Pasiūlymų ir sprendimų pateikimo technikos sudėtingose situacijose, kliento emocinio pasipriešinimo, prieštaravimų įveikimas.
- Klientų tipai, jų elgsenos ištakų suvokimas ir panaudojimas kasdieniame darbe.
- Pridėtinės vertės generavimas pardavimų ir klientų aptarnavimo proceso metu: papildomi ir kryžminiai pardavimai, pozityvių rekomendacijų generavimas.
- Emocinis atsparumas, pozityvios auros darbo vietoje palaikymas, verbalinės ir neverbalinės komunikacijos rekomendacijos siekiant sukurti maksimaliai komfortabilią aplinką klientui, į kurią norisi grįžti dar kartą ir dar kartą.
„Vertybinė komunikacija pardavimuose ir klientų aptarnavime” programos vadovas ir lektorius:
Manager.LT Akademija lektorius, komunikacijos ekspertas Dainius Rutkauskas.
Daugiau nei 20 sėkmingų veiklos metų komunikacijoje ir organizacijų valdyme. Stiprus praktikas su dideliu teoriniu bagažu, patirtį įgijęs Lietuvoje, Airijoje ir Jungtinėje Karalystėje. Pastaruosius 11 metų vykdo projektines veiklas įvairiose įmonėse, kur sprendžia strateginio bei taktinio valdymo problemas, diegia vidinės komunikacijos ir klimato valdymo sistemas.
Dainiaus Rutkausko mokymų programas lyderystės, vidinės ir išorinės komunikacijos temomis (įskaitant pardavimus ir klientų aptarnavimą) yra išklausę įvairaus lygio specialistai bei vadovai tokiose Lietuvos verslo ir viešojo sektoriaus organizacijose, kaip SEB bankas, Citadele bankas, Caverion Lietuva, Stengel Lietuva, Valstybinė mokesčių inspekcija, SODRA, Lietuvos Policijos departamentas, Lietuvos Muitinės departamento Mokymų centras, Konkurencijos taryba, Marijampolės, Molėtų, Utenos, Klaipėdos savivaldybės ir daugybė kitų.
Daugiau informacijos ir registracija:
- Mokymų trukmė: 8 ak. val. (1 d.) gyvo kontakto mokymai.
- Atvirų mokymų dalyvių skaičius: iki 15 asmenų dalyvių grupė.
- Atvirų mokymų kaina: 175 € / vienam dalyviui.
- Jeigu dalyvauja 2 ar daugiau asmenų iš tos pačios darbovietės, suteikiama 10 proc. nuolaida dalyvio mokesčiui.
- Dalyviams suteikiami pažymėjimai apie dalyvavimą mokymuose.
- Individualių ir vidinių mokymų kainą derinama atskirai. Susisiekite pokalbiui dėl bendradarbiavimo.
Vilniuje – +370 5 2102326;
Klaipėdoje – +370 46 410300;
Mob. – +370 615 31080.
El. paštu – akademija@manager.lt
Atsakymai į dažnai užduodamus klausimus (DUK)
- Mokymai „Vertybinė komunikacija pardavimuose ir klientų aptarnavime” yra skirti tiek pažengusiems, tiek ir pradedantiems aktyvaus ir pasyvaus pardavimo vadybininkams (verslas verslui – B2B, verslas fiziniam asmeniui – B2C, verslas valstybiniam sektoriui – B2G), pardavimų ir klientų aptarnavimo specialistams, bei pardavimų ir klientų aptarnavimo vadovams, norintiems pasiekti geriausių rezultatų pardavimuose ir klientų aptarnavime.
- Atviri mokymai ir kursai organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
- Vidiniai prieštaravimų įveikimo mokymai ir kursai vedami visoje Lietuvoje, pagal įmonės pageidavimą. Tokie mokymai pritaikomi (adaptuojami) konkrečios organizacijos veiklos specifikai. Prieš mokymus, lektorius-konsultantas atlieka poreikių ir situacijos analizę įmonėje, o reikalui esant ir už jos ribų. Lektorius-konsultantas bendrauja su įmonės vadovais, darbuotojais, kuriems bus vedami mokymai, o taip pat klientais, jei tai yra mokymų temos dalis.
- Vidinių mokymų vedimo laikas, vieta ir kaina derinama su kiekviena organizacija atskirai.
- „Vertybinė komunikacija pardavimuose ir klientų aptarnavime” mokymai gali būti vedami individualiai vienam ar keliems asmenims. Individualių mokymų laikas ir kaina derinami atskirai.
- „Vertybinė komunikacija pardavimuose ir klientų aptarnavime” mokymai gali būti vedami nuotoliniu būdu.
KITI PARDAVIMO IR KLIENTŲ APTARNAVIMO MOKYMAI, KURSAI, SEMINARAI, TYRIMAI IR STRAIPSNIAI:
Aktyvūs B2B pardavimai
Įmonių pasaulis nuolat keičiasi ir auga, todėl verslo subjektai ieško efektyvių būdų išsiskirti konkurencingoje rinkoje…
Prieštaravimų-abejonių prevencija ir įveikimas pardavimuose
Po produkto ar paslaugos pristatymo ne visada klientai iškart sutinka atlikti pirkimą, – kyla įvairių abejonių….
„Profesionalaus pardavimo įgūdžių tobulinimas – Aktyvūs pardavimai”
Praktiniai pardavimų mokymai skirti aktyvaus pardavimo vadybininkams, kurie pardavimus atlieka tiek telefonu, tiek susitikus su Klientais gyvai.
Profesionalus pardavimas telefonu
Kyla klausimai: Kaip parduoti greičiau? Kaip parduoti daugiau? Vienas iš sprendimų yra pardavimai telefonu. Sėkmingi pardavimai telefonu gali leisti jums ne tik sutaupyti daug brangaus laiko, bet ir su mažiausiomis pastangomis išauginti pardavimo apimtis.
„Pardavimų mokymai pardavėjams konsultantams”
Pardavimo – klientų aptarnavimo mokymai yra skirti pardavėjams konsultantams, prekybinės salės darbuotojams, taip pat klientų aptarnavimo specialistams, kuriems tenka daryti pardavimus, taip pat visiems, kas siekia geriausių pardavimo prekybinėje salėje rezultatų. Mokymai turėtų sudominti ir pardavimo vadovus.
Sėkmingo pardavimo principai – mokymai turintiems mažai pardavimų patirties
Baziniai – praktiniai pardavimų mokymai skirti darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, parduodant įmonės prekes ir/ar paslaugas, tačiau stokoja pardavimo patirties ar įgūdžių.
„Profesionalaus klientų aptarnavimo principai”
Klientų aptarnavimo mokymai skirti darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, teikiant jiems informaciją apie įmonės prekes ir/ar paslaugas, spręsti konfliktines situacijas.
Klientų aptarnavimas telefonu
Mokymai darbuotojams, tiesiogiai bendraujantiems su klientais: aptarnaujant, teikiant informaciją telefonu, valdant ir sprendžiant konfliktines situacijas ir pan.