Paskelbus karantiną šalyje vengiama gyvų pardavimo susitikimų su klientais, ir šiuo metu svarbu greitai persiorientuoti į profesionalų bendravimą su potencialiais klientais nuotolinėmis priemonėmis, t.y. įprastą pardavimo veiklą vykdyti telefonu ir naudojantis kitomis operatorių teikiamomis nuotolinio bendravimo galimybėmis (Viber, Messenger, Google Hangout, Skype, Zoom ir kt.)
Šie pardavimų mokymai skirti – suteikti darbuotojams praktinių žinių ir stiprinti pardavimo telefonu ir vaizdo skambučiu įgūdžius.
Nuotolinių pardavimų mokymų uždaviniai:
- Suprasti profesionalaus bendravimo su klientais šioje pakitusioje situacijoje specifiką, priemones, principus, įtaką ilgalaikiams santykiams su klientais, įmonės įvaizdžiui ir rezultatams bei pamatyti galimybes, kaip geriausiai galime pasirūpinti savo darbu ir klientais.
- Suteikti esminių pardavimo telefonu ir vaizdo skambučiu praktinių žinių ir įgūdžių, kurie leistų įgyti daugiau pasitikėjimo savimi, kurti pasitikėjimu grįstus santykius su klientais ir efektyviau parduoti produktus bei paslaugas.
Mokymų metodika:
- Nuotoliniai pardavimų mokymai realiu laiku per Zoom platformą (Zoom.us).
- Teorinė dalis – profesionalaus pardavimo telefonu ir vaizdo skambučiu esminiai principai, siejant su praktinėmis įžvalgomis.
- Praktinė dalis – pardavimo skambučių simuliacija įgūdžių stiprinimui, analizė ir įžvalgos.
- Dalyvių grįžtamasis ryšys ir atsakymas į klausimus.
Programos įgyvendinimas, turinys:
1 Dalis.
- Įžanga ir trumpas dalyvių interviu: lektorės trumpas prisistatymas, esamos situacijos aktualizavimas siejant su pozityviais faktais, galimybėmis; Mokymo programos tikslų, turinio ir eigos pristatymas.
- Trumpas dalyvių interviu mažose grupelėse Tikslas – suteikti interaktyvumo, įtraukti dalyvius į nuotolinio mokymosi procesq, leisti pareflektuoti apie savo patyrimą, kaip jiems sekasi prisitaikyti šiuo metu ir pan.
- Profesionalaus pardavimo telefonu ir vaizdo skambučiu esminiai principai.
- Pasirengimas pardavimui:
- Kam skambinu?
- Kodėl skambinu?
- Kodėl klientas norės bendradarbiauti su manimi?
- Parduok dėmesį ir pasitikėjimą
- Susitark dėl vaizdo skambučio (vaizdo skambutis vs susitikimas gyvai)
- Sukurk malonią bendravimo atmosferą be spaudimo (verbalinės ir neverbalinės kalbos svarba)
- Pasisveikink ir būk mandagus, nes žmonės vertina geras manieras
- Sudomink ir užmegzk su klientu dialogą, kad klientas pradėtų pasitikėti ir pasijustų svarbus
- Parduok klausdamas ir išgirsdamas
- Užduok klausimus, siekdamas suprasti kliento požiūrį, įsitikinimus, situaciją ir poreikius (klausimų formulavimas, taupantis darbuotojo ir kliento laiką bei padedantys parduoti, atvirieji/tiriamieji, uždarieji/tikslinamieji klausimai ir pan.)
- Klausykis, ką sako klientas, kad išgirstum (efektyvaus klausymosi principai) ir panaudotum šią informaciją
- Apibendrink kliento informaciją, parodydamas klientui, kad teisingai jį supratai
- Parduok išbaigtą sprendimą
- Atskleisk pasiūlymo naudą/vertę klientui, remdamasis kliento pateikta informacija ir jo situacija
- Padėk klientui priimti sprendimą, atsakydamas į likusius klausimus, dvejones, nuramindamas
- Pasiūlyk susijusių paslaugų, kad klientas gautų išbaigtą sprendimą
- Padėkok klientui ir atsisveikink, palikdamas erdvės tolimesniam bendravimui
2 Dalis.
- Parktinės dirbtuvės:
- Pardavimo skambučių simuliacija įgūdžių stiprinimui.
- Po kiekvienos situacijos kartu su visais dalyviais atliekama refleksija, atpažįstant ir aptariant tuos meistriško pardavimo telefonu principus, kurių mokėmės.
- Mokymų reziumė. Dalyvių grįžtamasis ryšys apie tai, ką jie suprato, ko išmoko, kokių įžvalgų gavo ir ką taikys savo kasdieniame darbe.
- Sudedami apibendrinti mokymų akcentai, atsakymai į likusius dalyvių klausimus.
- Po mokymų pateikiamas įrašas .mp4 formatu.
Pardavimo telefonu ir vaizdo skambučiu nuotolinių mokymų programos vadovė ir lektorė:
Manager.LT Akademija vadovė Jolanta Mileškienė. Žmogiškųjų išteklių, suaugusiųjų švietimo (Andragogikos) ir vadybos specialistė, mokymų trenerė, suaugusiųjų mokymo programų sudarytoja.
Ekspertinės sritys: suaugusiųjų švietimas, pokyčių valdymas, profesionalus pardavimas, efektyvus klientų aptarnavimas, konfliktinių situacijų valdymas, klientų aptarnavimo kokybės gerinimas, komandos formavimas ir stiprinimas, 360 laipsnių grįžtamojo ryšio vadovavimo kompetencijų vertinimas (sertifikuota specialistė). Plačiau apie lektorę…
Daugiau informacijos ir registracija:
- Mokymų Trukmė: 2 dienos po 3 akad. val.
- Individualių ir vidinių pardavimo telefonu mokymų kainą derinama atskirai. Susisiekite pokalbiui dėl bendradarbiavimo.
Vilniuje – +370 5 2102326;
Klaipėdoje – +370 46 410300;
Mob. – +370 615 31080.
El. paštu – akademija@manager.lt
Atsakymai į dažnai užduodamus klausimus DUK
- „Pardavimo telefonu ir vaizdo skambučiu nuotoliniai pardavimų mokymai” yra skirti aktyvaus pardavimo vadybininkams, telemarketingo (pardavimo telefonu) specialistams, kuriems tenka daryti šaltus skambučius (cold calling) pardavėjams konsultantams, klientų aptarnavimo specialistams, kuriems tenka daryti pardavimus, visiems, kas siekia geriausiu pardavimo nuotoliniu būdu rezultatų. Mokymai turėtų sudominti ir pardavimų vadovus.
- Atviri pardavimo telefonu nuotoliniai mokymai, kursai ir seminarai vyksta Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
- Vidiniai pardavimo telefonu nuotoliniai mokymai, kursai ir seminarai vedami visoje Lietuvoje, pagal įmonės pageidavimą. Tokie mokymai pritaikomi (adaptuojami) konkrečios organizacijos veiklos specifikai. Prieš mokymus, lektorius-konsultantas atlieka poreikių ir situacijos analizę įmonėje, o reikalui esant ir už jos ribų. Lektorius-konsultantas bendrauja su įmonės vadovais, darbuotojais kuriems bus vedami mokymai, o taip pat klientais, jei tai yra mokymų temos dalis.
- Vidinių pardavimo telefonu nuotolinių mokymų vedimo laikas, vieta ir kaina derinama su kiekviena organizacija atskirai.
- Paaiškinimai:
- Pardavimai gyventojams (fiziniams asmenims) vadinami B2C (angl. Business to Consumer);
- Pardavimai verslo klientams vadinami B2B (angl. Business to Business);
- Pardavimas telefonu dar vadinamas: telemarketingu, šaltais skambučiais (angl. Cold Calling)
Kiti pardavimo ir klientų aptarnavimo mokymai, kursai, seminarai, tyrimai ir straipsniai:
Profesionalus pardavimas telefonu
Pardavimo telefonu mokymai yra skirti tiek pardavimus atliekantiems tik telefonu (telemarketingo darbuotojams), tiek aktyvių pardavimų vadybininkams, visiems kurie siekia geriausiu pardavimo telefonu rezultatų.
Klientų aptarnavimas telefonu
Mokymai darbuotojams, tiesiogiai bendraujantiems su klientais: aptarnaujant, teikiant informaciją telefonu, valdant ir sprendžiant konfliktines situacijas ir pan.
Straipsnis: „Šiltas” požiūris į „šaltus” skambučius
Bendraudama su pardavimo srities darbuotojais pastebėjau, kad dauguma jų netrykšta džiaugsmu skambindami naujiems klientams arba kitaip – atlikdami taip vadinamus „šaltus“ skambučius. Štai ką jie sako apie skambučius naujiems klientams
„Profesionalaus pardavimo įgūdžių tobulinimas – Aktyvūs pardavimai”
Praktiniai pardavimų mokymai skirti aktyvaus pardavimo vadybininkams, kurie pardavimus atlieka tiek telefonu, tiek susitikus su Klientais gyvai.
„Pardavimų mokymai pardavėjams konsultantams”
Pardavimo – klientų aptarnavimo mokymai yra skirti pardavėjams konsultantams, prekybinės salės darbuotojams, taip pat klientų aptarnavimo specialistams, kuriems tenka daryti pardavimus, taip pat visiems, kas siekia geriausių pardavimo prekybinėje salėje rezultatų. Mokymai turėtų sudominti ir pardavimo vadovus.
Mokymai: „Profesionalaus klientų aptarnavimo principai”
Mokymai skirti darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, teikiant jiems informaciją apie įmonės prekes ir/ar paslaugas, spręsti konfliktines situacijas.
Mokymai: „Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas” (klientų aptarnavimo standartas)
Klientų aptarnavimo mokymai yra skirti: komercinių ir valstybinių įmonių vadovams, norintiems tobulinti savo organizacijos klientų aptarnavimo kokybę, o taip pat kuriantiems ir diegiantiems klientų aptarnavimo standartą (KAS).