Trys žaibiški metodai greitam (arba iš anksto neplanuotam) viešos kalbos parengimui. Ką daryti, kai netikėtai prašo tarti sveikinimo žodį, atidarymo kalbą ar tostą.
Metodika planingam ilgesnės kalbos sukūrimui. Pranešimo struktūra.
Pranešimo strateginis lygmuo. Kiek atspindėsim įmonės vertybes.
Didesniam efektui – papildomi dėmesio magnetai ir įspūdžio stiprintuvai (arba ką daryti, kad apie mūsų pasisakymą publika ilgai nepamirštų ir pasakotų kitiems).

Kaip lengviau pasirengti pranešimui

Mokymai „Kaip lengviau pasirengti pranešimui“ padės jums atsakyti į klausimus:

Mokymų temos:

Mokymų programos “Kaip lengviau pasirengti pranešimui” autorius ir mokymus veda:

Arturas Laskauskas - Manager.LT Akademija lektorius, verslo konsultantas

Manager.LT Akademija lektorius, verslo retorikos konsultantas Arturas Laskauskas, turintis 20 metų tarptautinės patirties profesionalioje žurnalistikoje, 12 metų dėstytojo praktikos Vilniaus universitete, 8 metai patirties reklamos agentūroje. Verslo retorikos straipsniai žurnaluose „Versus“, „Vadovas“(Daugiau informacijos…)

Daugiau informacijos ir registracija:

Vilniuje – +370 5 2102326;
Klaipėdoje – +370 46 410300;
Mob. – +370 615 31080.
El. paštu – akademija@manager.lt

Atsakymai į dažnai užduodamus klausimus DUK

  1. Mokymai „Kaip lengviau pasirengti pranešimui“ yra skirti visų sričių specialistams, kuriems tenka rengti ir skaityti pranešimus viešai.
  2. Atviri mokymai, kursai ir seminarai vyksta Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
  3. Vidiniai mokymai, kursai ir seminarai vedami visoje Lietuvoje, pagal įmonės pageidavimą. Tokie mokymai pritaikomi (adaptuojami) konkrečios organizacijos veiklos specifikai. Vidinių mokymų vedimo laikas, vieta ir kaina derinama su kiekviena organizacija atskirai.
  4. Mokymai gali būti vedami nuotoliniu būdu.
  5. Mokymai pritaikyti ir valstybės tarnautojams

Susiję mokymai, tyrimai ir straipsniai:

Garantuotos kokybės prezentacija - mokymai Manager.LT Akademija

Straipsnis: Patarimai, kaip rengti pretenzijas

Straipsnyje nagrinėjama aktuali tema – pretenzijų rengimas. Kadangi tai nėra griežtai reglamentuojamas siunčiamasis dokumentas, kyla įvairių klausimų, kokia turi būti šio dokumento forma. Taigi straipsnyje aptariami du rašomų pretenzijų pavyzdžiai – įmonių ir asmenų.