Mokymai „Skundų, konfliktų ir streso valdymas” yra skirti tiek vadovams, tiek eiliniams darbuotojams, kurie darbe nuolat patenka į stresines ar konfliktines situacijas, bendraujant tarpusavyje ar su klientais. Taip pat šie mokymai puikiai tinka asmenims, kurie geba valdyti sudėtingas situacijas, tačiau nori tai daryti daug efektyviau ir profesionaliau.
Mokymų „Skundų, konfliktų, streso ir kitų sudėtingų bendravimo situacijų valdymas” uždaviniai:
įsivardinti /pamatyti ir išanalizuoti didžiausius stresorius savo veikloje bei atrasti konstruktyviausius individualius sudėtingų bendravimo situacijų sprendimo būdus jų suvaldymui.
Kurti pozityvias nuostatas, stiprinti objektyvų vertinimą ir pasitikėjimą savimi/ kitais, valdant konfliktines, sudėtingas bendravimo situacijas.
Suteikti praktinių įrankių, padedančių mobilizuotis ir sėkmingiau valdyti bei išspręsti sudėtingas bendravimo situacijas.
Mokymų metodika:
Labai tamprus, interaktyvus darbas su dalyviais;
Praktinės užduotys, situacijų analizė;
Teorija ir refleksinė analizė po praktinių užduočių.
Mokymo programos vykdymo metu dėmesys skiriamas aktyviam dalyvių mokymuisi, taikant interaktyvias užduotis, praktinių atvejų analizes, organizuojant dalyvių darbą bendraujant ir bendradarbiaujant, diskutuojant mažose grupėse, skatinant dalyvių turimų žinių ir turimos praktikos refleksiją, skatinant dalyvių motyvaciją ir sąmoningumą, individualų indėlį siekiant valdyti bei išspręsti sudėtingas bendravimo situacijas.
Programos turinys ir įgyvendinimas:
Kas yra stresas, kaip jis atsiranda ir kaip jį valdyti? Kokie efektyviausi žingsniai? Kaip aš elgiuosi? Kaip – kiti? Kas man padeda, o kas – trukdo?
Praktinės dirbtuvės: dalyvių pateiktų konkrečių darbinių atvejų analizė, sprendimas. Įžvalgos ir refleksija.
Skirtingi žmonių bendravimo stiliai.
Praktinės dirbtuvės: kaip elgtis su asmeniškai “nepatogiais”, t.y. nekantriais, šnekiais, hiperreikliais, prieštaraujančiais, nežinančiais, ko nori ar atvirkščiai – visažiniais ir pan. žmonėmis? Kaip kuo geriau suprasti ir, svarbiausia, atliepti jų lūkesčiams?
Veiksmų planas arba asmeninės strategijos nusimatymas efektyvesniam streso, konfliktų ir sudėtingų bendravimo situacijų valdymui. Refleksija, programos reziumė ir dalyvių grįžtamasis ryšys.
„Skundų, konfliktų, streso ir kitų sudėtingų bendravimo situacijų valdymas”mokymų programos vadovė ir lektorė:
Manager.LT Akademija lektorė, verslo konsultantė Giedrė Urmulevičiūtė. Sertifikuota patirtinio mokymo trenerė – praktikė, asmeninė koučerė. Konferencijų „Login”, „Pardavimų formulė” pranešėja. Specializacija: efektyvi komunikacija, profesionalus klientų aptarnavimas, bendravimas ir bendradarbiavimas, komandos formavimas, sudėtingų situacijų ir streso valdymas, laiko planavimas ir valdymas, koučingas. Daugiau apie lektorę…
Daugiau informacijos ir registracija:
Mokymų trukmė: 4 ak. val.
Laikas: 9:00 – 12:30 val. Tarpe – viena 15 min trukmės pertraukėlė.
Mokymai vyksta per Zoom.us video konferencijų platformą, aktyviai įtraukiant dalyvius, apimant vertingas praktines užduotis, diskusijas.
Atvirų nuotolinių mokymų dalyvių skaičius: iki 15 asmenų dalyvių grupė.
Atvirų nuotoliniųmokymų kaina: 138 € / vienam dalyviui.
Jeigu dalyvauja 2 ar daugiau asmenų iš tos pačios darbovietės, suteikiama 10 proc. nuolaida dalyvio mokesčiui.
Dalyviams suteikiami pažymėjimai apie dalyvavimą mokymuose (elektroninė versija ir taip pat galimas atspausdinto dokumento atsiuntimas laišku).
Dalyvių atsiliepimai apie lektorės Giedrės Urmulevičiūtės vestus mokymus:
„Giedrė išsiskiria iš kitų lektorių nuoširdžiu noru padėti. Ji labai profesionali, energinga ir klientas jai tikrai rūpi. Mūsų komanda labai džiaugiasi jos suteiktais mokymais, nes juos galime praktiškai pritaikyti ir darbe, ir asmeniniame gyvenime. Drąsiai rekomenduojame ją kitiems. ⭐⭐⭐⭐⭐
Nerijus Buivydas VšĮ “Sėkmės mokykla” vadovas
„Aš tikrai esu patenkinta šiais mokymais, profesionaliu darbu. Galėjau palyginti save, savo darbą ir ką dariau blogai, ir ką gerai. Jūsų patarimai, palyginimai, pasakojimai labai gyvenimiški, todėl darbą vertinu 10 balų.“ ⭐⭐⭐⭐⭐
Viktorija
“Mano lūkesčiai buvo patenkinti su kaupu. Užduočių metu, manau, gavau praktikos, kurią būtinai panaudosiu savo darbe, radau atsakymus į savo klausimus ir esu labai patenkinta, jaučiuosi lyg stiklinė, pripildyta iki viršaus žinių. Ačiū!” ⭐⭐⭐⭐⭐
Aistė
Atsakymai į dažnai užduodamus klausimus DUK
Į mokymus „Skundų, konfliktų ir streso valdymas” kviečiami: Vadovai, Komandų vadovai, Projektų vadovai, Klientų aptarnavimo specialistai, Klientų aptarnavimo skyriaus vadovai, Skundų valdymo specialistai, Pardavimų vadybininkai, Pardavimų skyriaus vadovai, Call centro operatoriai, Call centro vadovai, HR vadovai ir mokymų koordinatoriai, Paslaugų sektoriaus pirmosios linijos darbuotojai, Viešojo sektoriaus tarnautojai, Savivaldybių darbuotojai, Valstybės tarnybų atstovai, Sveikatos priežiūros įstaigų darbuotojai, Gydytojų registratūrų darbuotojai, Socialiniai darbuotojai, Švietimo įstaigų administracijos darbuotojai, Banko darbuotojai, Draudimo kompanijų konsultantai, Telekomunikacijų paslaugų atstovai, Viešbučių ir apgyvendinimo įstaigų darbuotojai, IT palaikymo specialistai, Nekilnojamojo turto agentai. Mokymai yra skirti tiek vadovams, tiek eiliniams darbuotojams, kurie darbe nuolat patenka į stresines ar konfliktines situacijas, bendraujant tarpusavyje ar su klientais. Taip pat šie mokymai puikiai tinka asmenims, kurie geba valdyti sudėtingas situacijas, tačiau nori tai daryti daug efektyviau.
Atviri skundų, konfliktų ir streso valdymo mokymai, kursai ir seminarai vyksta Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
Vidiniai skundų, konfliktų ir streso valdymo mokymai, kursai ir seminarai vedami visoje Lietuvoje, pagal įmonės pageidavimą. Tokie mokymai pritaikomi (adaptuojami) konkrečios organizacijos veiklos specifikai. Prieš mokymus, lektorius-konsultantas atlieka poreikių ir situacijos analizę įmonėje, o reikalui esant ir už jos ribų. Lektorius-konsultantas bendrauja su įmonės vadovais, darbuotojais kuriems bus vedami mokymai, o taip pat klientais, jei tai yra mokymų temos dalis.
Vidinių mokymų vedimo laikas, vieta ir kaina derinama su kiekviena organizacija atskirai.
Mokymai „Skundų, konfliktų ir streso valdymas” gali būti vedami nuotoliniu būdu.
Mokymai pritaikyti ir valstybės tarnautojams
Konfliktas – tai priešingų poreikių, tikslų, interesų, pozicijų, nuomonių ar požiūrių susidūrimas, rimti nesutarimai, kurių metu žmogų užvaldo nemalonūs jausmai arba išgyvenimai. Individualūs poreikiai, tikslai ir skirtingos vertybės, įvairios nuomonės ir išreiškiamos emocijos darbinėje aplinkoje gali sukelti konfliktus
Konfliktų valdymo mokymai yra itin svarbūs šiuolaikinių organizacijų vadovams ir darbuotojams, siekiantiems profesionaliai spręsti sudėtingas situacijas darbo aplinkoje. Konfliktų valdymas labai svarbus organizacijų vadovams, nes konfliktų vengimas ir nesugebėjimas jų tinkamai spręsti sąlygoja didelius organizacijos materialinius ir psichologinius nuostolius. Gebėjimai valdyti konfliktus bei dirbti su sudėtingais pacientais kelia aptarnavimo kokybę, medikų ir pacientų pasitenkinimą ir mažina streso lygį organizacijoje. Konfliktinių situacijų ir streso valdymas darbe tampa neatsiejama šiuolaikinio verslo dalimi, todėl svarbu išmokti atpažinti ir valdyti konfliktines situacijas bei taikyti tinkamus konfliktų valdymo principus ir priemones.
Konfliktų valdymo mokymai, kursai ir seminarai vyksta Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje, siūlydami išsamias žinias apie tai, kas yra konfliktas, kaip jis kyla ir kokios yra konfliktų rūšys. Mokymuose nagrinėjama konflikto samprata, konfliktų priežastys, konstruktyvūs ir destruktyvūs konfliktai bei sudėtingų konfliktinių situacijų sprendimas naudojant skirtingas strategijas. Dalyviai mokomi konfliktų sprendimo stilių ir skirtingų konfliktų sprendimo stilių taikymo darbinėse situacijose, sužinodami, kokie yra konfliktų sprendimo būdai ir kuo naudingas „laimėjimas-laimėjimas" konfliktų sprendimo būdas. Konfliktų valdymo kursuose Vilniuje taip pat nagrinėjamas kompromisas kaip vienas iš konflikto sprendimo būdų, kokie įpročiai padeda sėkmingai spręsti konfliktus ir ką reikia išsiaiškinti sprendžiant konfliktą.
Konfliktinių situacijų valdymo technika ir įgūdžių formavimas yra esminė mokymų dalis, kuri padeda suprasti, kaip sprendžiamas konfliktas ir ko reikia norint sėkmingai išspręsti konfliktą. Mokymai atsako į svarbius klausimus: kokie yra konfliktų valdymo principai, koks elgesys gilina konfliktą ir kokius konstruktyvius veiksmus reikia taikyti konfliktinėse situacijose. Konfliktų su klientais valdymas ir tai, kaip išvengti nepatenkintų klientų, yra ypač aktualu aptarnavimo sektoriuje. Konfliktinių situacijų valdymas ir darbas su sudėtingais pacientais medicinos įstaigose yra atskira mokymų kryptis, skirta visų sričių medicinos gydytojams, medicinos darbuotojams ir bendrosios praktikos slaugytojams, padedanti gerinti sveikatos priežiūros kokybę ir profesionalų gerovę.
Streso valdymo mokymai papildo konfliktų valdymo kompetencijas, nes stresinių situacijų valdymas darbinėje ir asmeninėje aplinkoje yra tiesiogiai susijęs su gebėjimu efektyviai spręsti sudėtingas situacijas. Mokymuose nagrinėjama, kas yra stresas, streso teigiamas ir neigiamas poveikis bei streso valdymo mechanizmai ir galimybės jį valdyti. Streso samprata apima išsamų supratimą apie tai, kokia yra asmenybės įtaka patiriamam streso lygiui ir kokia yra nuostatų svarba streso valdyme. Streso valdymas organizacijoje, jo principai ir metodai tampa vis aktualesni, atsižvelgiant į šiuolaikinio darbo tempą ir reikalavimus.
Streso valdymo mokymai, kursai ir seminarai vyksta Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje, kur analizuojami sąryšiai tarp patiriamo streso lygio ir veiklos efektyvumo bei nagrinėjama, kokie yra pagrindiniai streso šaltiniai darbe ir asmeniniame gyvenime. Konkrečių stresinių situacijų nagrinėjimas padeda suprasti, kaip darbo krūvio įtaka patiriamam stresui veikia organizacijos klimatą ir ką reikėtų keisti. Streso šaltiniai gali būti įvairūs – katastrofos, svarbūs įvykiai, tarpasmeniniai santykiai, todėl svarbu mokėti juos atpažinti ir valdyti. Streso valdymo kursuose Vilniuje dėmesys skiriamas streso požymiams ir pasekmėms, įskaitant fizinius streso požymius, emocinių streso požymių ir pasekmių analizę bei streso požymius, pasireiškiančius elgesyje.
Streso pasekmės sveikatai ir streso darbo vietoje padariniai gali būti rimti, todėl mokymuose pabrėžiami konkretūs veiksmai, susiję su streso mažinimu. Streso valdymo galimybės apima streso įveikimą vengiant stresinių situacijų ar keičiant nuostatas jų atžvilgiu bei vaizduotės panaudojimą įveikiant stresą. Streso įveikimas tampa įmanomas, kai darbuotojai įgyja tinkamų žinių ir praktinių įgūdžių, kaip valdyti savo reakcijas į sudėtingas situacijas.
Skundų valdymo mokymai yra trečioji svarbi mokymų sritis, padedanti organizacijoms efektyviai valdyti klientų nepasitenkinimą ir pretenzijas. Efektyvus skundų valdymas organizacijoje teikia naudą organizacijai ir klientui, nes profesionaliai išspręstas skundo atvejis gali sustiprinti klientų lojalumą. Skundo priėmimas reikalauja, kad darbuotojas, bendraujantis su klientu, žinotų specifinius bendravimo principus ir technikas. Bendravimas su sudėtingomis asmenybėmis yra sudėtingas įgūdis, kurį galima išmokti per profesinius mokymus.
Skundų valdymo mokymai, kursai Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje moko, kaip kūno kalba skundų valdymo procese gali padėti ar trukdyti produktyviam dialogui. Klausimų formulavimas bendraujant su klientu, išsiaiškinant tikruosius kliento poreikius ir lūkesčius, yra esminė skundų valdymo dalis. Efektyvus skundo ir nepasitenkinimo valdymas bendraujant su sudėtingais klientais reikalauja ne tik techninių žinių, bet ir emocinės kompetencijos. Skundų valdymo kursuose Vilniuje taip pat nagrinėjama, koks turi būti atsakas į rašytinį skundą ir kaip užtikrinti efektyvų skundų valdymą organizacijos viduje.
Šiuolaikinėje aplinkoje skundai elektroninėje erdvėje tampa vis dažnesni, todėl svarbu žinoti, kaip į juos reaguoti profesionaliai ir laiku. Darbuotojas, tiesiogiai bendraujantis su besiskundžiančiu klientu, turi turėti aiškias žinias ir įgūdžius, kaip valdyti situaciją konstruktyviai. Mokymai atsako į klausimą, kaip padidinti darbuotojų gebėjimus sėkmingai valdyti nusiskundimus ir pretenzijas, kaip valdyti sudėtingas bendravimo situacijas ir greitai atgauti emocinę pusiausvyrą po bendravimo. Konstruktyvus kaltinimo situacijų valdymas, kliento pretenzijų, kritikos ir manipuliacijos atpažinimas bei bendravimas su sudėtingais klientais yra esminiai įgūdžiai, kuriuos reikia įgyti norint užtikrinti aukštą aptarnavimo kokybę ir organizacijos reputaciją.
Apibendrinant, skundų, konfliktų ir streso valdymo mokymai suteikia kompleksinių žinių ir praktinių įgūdžių, būtinų šiuolaikinėje darbo aplinkoje. Šie mokymai padeda organizacijoms mažinti materialines ir psichologines išlaidas, didinti darbuotojų ir klientų pasitenkinimą bei kurti pozityvesnę ir produktyvesnę darbo aplinką.
Ginčų valdymas – tai esminė kompetencija šiuolaikinėje verslo aplinkoje, kur profesionalūs konfliktų sprendimo įgūdžiai tampa kritiniu sėkmės veiksniu organizacijose. Ginčų valdymo mokymai suteikia praktinių žinių, kaip efektyviai valdyti konfliktines situacijas darbe, spręsti tarpasmeninių ginčų problemas ir užkirsti kelią destruktyviems konfliktams tarp darbuotojų. Profesionalus konfliktų valdymas apima ne tik gebėjimą atpažinti konfliktų priežastis ankstyvoje stadijoje, bet ir sugebėjimą pasirinkti tinkamiausią ginčų sprendimo strategiją, atsižvelgiant į konkretaus konflikto pobūdį ir šalių interesus.
ARTIMIAUSI ATVIRI MOKYMAI
Lap
6
Kokybės valdymas gamyboje Lapkričio 6-7 d. mokymų vieta bus patikslinta užsiregistravusiems dalyviams, Vilnius