Mokymų programa „Vadovo – lyderio komunikacija komandoje” skirta viduriniosios grandies vadovams (pvz., Team Leader ir pan.). Šie vadovai yra labai svarbi jungtis tarp darbuotojų ir aukštesniųjų vadovų bei labai svarbi organizacijos vidinės komunikacijos grandis, siekiant organizacijos užbrėžtų tikslų bei įgyvendinant įvairius pokyčius. Šie vadovai palaiko artimesnius ir glaudesnius tiek profesiniu, tiek emociniu požiūriu, ryšius su pavaldiniais. Dėl to vidinė komunikacija turi lemiamą poveikį darbuotojų motyvacijai, sutelktumui ir lojalumui.
Mokymasis per praktiką ir patyrimą
Mokymų „Vadovo – lyderio komunikacija komandoje” tikslas:
tobulinti lyderystės gebėjimus, darančius įtaką efektyviai komunikacijai komandoje, komandos narių motyvacijai, sutelktumui, lojalumui, tobulėjimui ir darbo rezultatams.
Mokymo metodika:
- Labai tamprus, interaktyvus darbas su dalyviais;
- Interaktyvios praktinės užduotys;
- Teorija ir refleksinė analizė po kiekvienos praktinės užduoties.
Mokymo turinys:
- Vadovas – „varovas“ ir vadovas – lyderis.
- Vadovo – lyderio užduotys.
- Efektyviai komunikuojančios komandos bruožai.
- Skirtingi žmonių bendravimo stiliai ir jų poveikis sėkmingai komunikacijai.
- Vadovo komunikacijos įtaka darbuotojų motyvacijai.
- Vadovo sąveika su komanda – įsitraukimo, dalyvavimo ir lygiaverčio bendravimo skatinimas.
- Efektyvus užduočių (tikslų) delegavimas ir jų atlikimo užtikrinimas.
- Grįžtamasis ryšys.
- Tinkami paskatinimo ir kritikos reiškimo būdai.
- Baigiamieji klausimai ir mokymų apibendrinimas, pažymėjimų įteikimas.
“Vadovo – lyderio komunikacija komandoje” programos vadovė ir lektorė:
Jolanta Mileškienė.
Žmogiškųjų išteklių, suaugusiųjų švietimo (Andragogikos) ir vadybos specialistė, mokymų trenerė, suaugusiųjų mokymo programų sudarytoja.
Ekspertinės sritys: suaugusiųjų švietimas, pokyčių valdymas, profesionalus pardavimas, efektyvus klientų aptarnavimas, konfliktinių situacijų valdymas, klientų aptarnavimo kokybės gerinimas, komandos formavimas ir stiprinimas, 360 laipsnių grįžtamojo ryšio vadovavimo kompetencijų vertinimas (sertifikuota specialistė).
Plačiau apie lektorę…
Daugiau informacijos ir registracija:
- Atvirų gyvo kontakto mokymų „Vadovo – lyderio komunikacija komandoje” kaina: 349 Eur/ dalyviui.
- Kai į atvirus mokymus registruojami 2 (du) ar daugiau tos pačios organizacijos asmenų, taikoma 10 proc. nuolaida dalyvio mokesčiui.
- Alternatyvos atviriems mokymams: vidiniai mokymai arba individualūs mokymai ir konsultacijos pavieniams asmenims.
- Individualių ir vidinių „Vadovo – lyderio komunikacija komandoje” mokymų kaina derinama atskirai. Susisiekite pokalbiui dėl bendradarbiavimo.
- Artimiausi panašia tema nuotoliniai mokymai: spauskite čia
Vilniuje – +370 5 2102326;
Klaipėdoje – +370 46 410300;
Mob. – +370 615 31080.
El. paštu – akademija@manager.lt
Atsakymai į dažnai užduodamus klausimus DUK
- Mokymai “Vadovo – lyderio komunikacija komandoje” yra skirti viduriniosios grandies vadovams, naujai paskirtiems vadovams, pradedantiems vadovo karjerą, tiems kurie siekia efektyvaus vadovavimo.
- Atviri viduriniosios grandies vadovų mokymai, kursai ir seminarai vyksta Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
- Vidiniai viduriniosios grandies vadovų mokymai, kursai ir seminarai vedami visoje Lietuvoje, pagal pageidavimą. Tokie mokymai pritaikomi (adaptuojami) konkrečios organizacijos veiklos specifikai. Prieš mokymus, lektorius-konsultantas atlieka poreikių ir situacijos analizę įmonėje, o reikalui esant ir už jos ribų. Lektorius-konsultantas bendrauja su įmonės vadovais, darbuotojais kuriems bus vedami mokymai, o taip pat klientais, jei tai yra mokymų temos dalis.
- Vidinių mokymų vedimo laikas, vieta ir kaina derinama su kiekviena organizacija atskirai.
- Mokymai gali būti vedami individualiai vienam ar keliems asmenims. Individualių vidinės komunikacijos mokymų laikas ir kaina derinami atskirai.
- Mokymai “Vadovo – lyderio komunikacija komandoje” gali būti vedami nuotoliniu būdu.
- Mokymai pritaikyti ir valstybės tarnautojams
Lyderystės ir vadovavimo mokymai, tyrimai ir straipsniai:
Ko turi mokytis vadovas lengva identifikuoti 360 laipsnių grįžtamojo ryšio tyrimo pagalba
Emocinė inteligencija ir sėkmė – emocinio intelekto lavinimo mokymai
Gebėdami suprasti bei valdyti savo ir kitų emocijas, patiriame mažiau streso darbe, efektyviau bendraujame ir bendradarbiaujame tiek su savo kolegomis, tiek su klientais, užtikriname gerą klimatą kolektyve, mažėja konfliktinių situacijų…
Straipsnis: Vidinė komunikacija – būdas užsidirbti ar pririšti darbuotojus
Šiame straipsnyje kalbėsime apie vidinę komunikaciją besikeičiančios darbo rinkos sąlygomis. Visi žinome Maslowo piramidę, aiškinančią, kad žmonių poreikiai turi būti tenkinami nuo būtiniausių (maisto, pastogės) iki aukščiausio – saviraiškos.