Patirtimi pagrįstas ir sėkmingai išbandytas metodas visiems, kas svarsto apie logišką, efektyvią ir įmonės vertybėmis pagrįstą rinkodaros ir komunikacijos strategiją, tačiau neturi didelėms korporacijoms prieinamų investicinių lėšų. Metodo esmė – naudotis išimtinai vidine, arba nesudėtingai pasiekiama išorine informacija ir jos pagrindu formuoti savo rinkodaros politiką.

Marcom - marketing and communication - savo jėgomis

Mokymo metodai:

Mokymų metu pateikiamas aiškus veiksmų planas, įžvalgos, praktiniai vykdymo patarimai. Apžvelgiama klasikinė Marcom (marketingo komunikacijos) plano schema, įskaitant taktinių veiksmų, rinkodaros ir komunikacijos turinio kūrimo technologijas, biudžeto sudarymo principus. Taip pat pateikiamas ekonominis rinkos lūkesčių tyrimo variantas, kurį įmonė gali atlikti savo jėgomis ir naudoti vėlesniam darbui formuojant savo komunikacijos politiką.

Nauda įmonei, įstaigai, organizacijai:

Mokymų programos įgyvendinimas, turinys:

1 diena. Pasiruošimo fazės iššūkiai

2 diena. Konstruojame įmonės, įstaigos, organizacijos Marcom

„Marcom – marketingo komunikacija savo jėgomis” programos vadovas ir lektorius:

Dainius Rutkauskas - Manager.LT Akademija lektorius,verslo konsultantas

Manager.LT Akademija lektorius, komunikacijos ekspertas Dainius Rutkauskas.
Daugiau nei 20 sėkmingų veiklos metų komunikacijoje ir organizacijų valdyme. Stiprus praktikas su dideliu teoriniu bagažu, patirtį įgijęs Lietuvoje, Airijoje ir Jungtinėje Karalystėje. Pastaruosius 11 metų vykdo projektines veiklas įvairiose įmonėse, kur sprendžia strateginio bei taktinio valdymo problemas, diegia vidinės komunikacijos ir klimato valdymo sistemas. 

Dainiaus Rutkausko mokymų programas lyderystės, vidinės ir išorinės komunikacijos temomis (įskaitant pardavimus ir klientų aptarnavimą) yra išklausę įvairaus lygio specialistai bei vadovai tokiose Lietuvos verslo ir viešojo sektoriaus organizacijose, kaip SEB bankas, Citadele bankas, Caverion Lietuva, Stengel Lietuva, Valstybinė mokesčių inspekcija, SODRA, Lietuvos Policijos departamentas, Lietuvos Muitinės departamento Mokymų centras, Konkurencijos taryba, Marijampolės, Molėtų, Utenos, Klaipėdos savivaldybės ir daugybė kitų.

Daugiau informacijos ir registracija:

Vilniuje – +370 5 2102326;
Klaipėdoje – +370 46 410300;
Mob. – +370 615 31080.
El. paštu – akademija@manager.lt

Atsakymai į dažnai užduodamus klausimus DUK

  1. Mokymai „Marcom – marketingo komunikacija savo jėgomis” skirti smulkioms bei vidutinėms įmonėms ir įstaigoms, turinčioms ambicijų ir personalo, galinčio vykdyti rinkodaros/ komunikacijos funkcijas arba svarstančioms tokio tipo projekto vykdymui/priežiūrai pasitelkti laisvai samdomus specialistus (vadinamuosius freelancerius).
  2. Atviri marketingo mokymai, kursai ir seminarai vyksta Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
  3. Vidiniai marketingo mokymai, kursai ir seminarai vedami visoje Lietuvoje, pagal įmonės pageidavimą. Tokie mokymai pritaikomi (adaptuojami) konkrečios organizacijos veiklos specifikai. Prieš mokymus, lektorius-konsultantas atlieka poreikių ir situacijos analizę įmonėje, o reikalui esant ir už jos ribų. Lektorius-konsultantas bendrauja su įmonės vadovais, darbuotojais kuriems bus vedami mokymai, o taip pat klientais, jei tai yra mokymų temos dalis.
  4. Vidinių marketingo mokymų vedimo laikas, vieta ir kaina derinama su kiekviena organizacija atskirai.
  5. Mokymai gali būti vedami nuotoliniu būdu.
  6. Marcom (angl. Marketing And Communication)

Susiję mokymai ir straipsniai:




VISI MANAGER.LT AKADEMIJA RENGIAMI MOKYMAI