Patirtimi pagrįstas ir sėkmingai išbandytas metodas visiems, kas svarsto apie logišką, efektyvią ir įmonės vertybėmis pagrįstą rinkodaros ir komunikacijos strategiją, tačiau neturi didelėms korporacijoms prieinamų investicinių lėšų. Metodo esmė – naudotis išimtinai vidine, arba nesudėtingai pasiekiama išorine informacija ir jos pagrindu formuoti savo rinkodaros politiką.
Mokymo metodai:
Mokymų metu pateikiamas aiškus veiksmų planas, įžvalgos, praktiniai vykdymo patarimai. Apžvelgiama klasikinė Marcom (marketingo komunikacijos) plano schema, įskaitant taktinių veiksmų, rinkodaros ir komunikacijos turinio kūrimo technologijas, biudžeto sudarymo principus. Taip pat pateikiamas ekonominis rinkos lūkesčių tyrimo variantas, kurį įmonė gali atlikti savo jėgomis ir naudoti vėlesniam darbui formuojant savo komunikacijos politiką.
Nauda įmonei, įstaigai, organizacijai:
- Aiški pardavimų vystymo ir naujų klientų pritraukimo politika.
- Tvirtos įvaizdžio ir prekinio ženklo žinomumo pozicijos rinkoje.
- Suderinta išorinė ir vidinė komunikacija.
- Efektyvus rinkodarai ir komunikacijai skiriamų lėšų panaudojimas.
- Galimybė savomis jėgomis susikurti būtiniausius rinkodaros ir komunikacijos įrankius.
Mokymų programos įgyvendinimas, turinys:
1 diena. Pasiruošimo fazės iššūkiai
- Esminiai išorinės ir vidinės komunikacijos principai.
- Trumpas Marcom struktūros pristatymas.
- Resursų apžvalgos metodika: žmonės, laikas, galimybė samdytis laikinus specialistus.
- Turimų produktų paruošimas Marcom veiksmams.
- Klientų duomenų bazės įvertinimas: kiek realu gauti mums reikiamus atsakymus.
- Strateginių krypčių nustatymas: kokio tipo informaciją turi teikti aukščiausio lygio vadovai.
- Tyrimo dalis: įrankiai, klausimynas.
2 diena. Konstruojame įmonės, įstaigos, organizacijos Marcom
- Misija, vizija – šių apibrėžimų svarba, generavimo būdai.
- Vizualiniai sprendimai: logo, šriftas, spalvos, naudojimo instrukcijos.
- Bendravimo stilius (tone of voice).
- Įmonės (prekinio ženklo) istorija.
- Raudonoji linija (red line) – paskirtis, generavimo būdai.
- Tikslinės auditorijos apsibrėžimas: kliento profilis, demografija, geografija.
- USP (išskirtinių produkto pranašumų rinkoje) nustatymas.
- Turinio kūrimo gairės, komunikacjos raktažodžiai, turinio struktūra.
- Taktinio plano sudarymas: priemonės, resursai, grafikas, biudžetas.
- Vidinės ir išorinės komunikacijos suderinimas.
„Marcom – marketingo komunikacija savo jėgomis” programos vadovas ir lektorius:
Manager.LT Akademija lektorius, komunikacijos ekspertas Dainius Rutkauskas.
Daugiau nei 20 sėkmingų veiklos metų komunikacijoje ir organizacijų valdyme. Stiprus praktikas su dideliu teoriniu bagažu, patirtį įgijęs Lietuvoje, Airijoje ir Jungtinėje Karalystėje. Pastaruosius 11 metų vykdo projektines veiklas įvairiose įmonėse, kur sprendžia strateginio bei taktinio valdymo problemas, diegia vidinės komunikacijos ir klimato valdymo sistemas.
Dainiaus Rutkausko mokymų programas lyderystės, vidinės ir išorinės komunikacijos temomis (įskaitant pardavimus ir klientų aptarnavimą) yra išklausę įvairaus lygio specialistai bei vadovai tokiose Lietuvos verslo ir viešojo sektoriaus organizacijose, kaip SEB bankas, Citadele bankas, Caverion Lietuva, Stengel Lietuva, Valstybinė mokesčių inspekcija, SODRA, Lietuvos Policijos departamentas, Lietuvos Muitinės departamento Mokymų centras, Konkurencijos taryba, Marijampolės, Molėtų, Utenos, Klaipėdos savivaldybės ir daugybė kitų.
Daugiau informacijos ir registracija:
- Mokymų trukmė: 16 ak. val. (2 d.)
- Individualių ir vidinių mokymų kainą derinama atskirai. Susisiekite pokalbiui dėl bendradarbiavimo.
Vilniuje – +370 5 2102326;
Klaipėdoje – +370 46 410300;
Mob. – +370 615 31080.
El. paštu – akademija@manager.lt
Atsakymai į dažnai užduodamus klausimus DUK
- Mokymai „Marcom – marketingo komunikacija savo jėgomis” skirti smulkioms bei vidutinėms įmonėms ir įstaigoms, turinčioms ambicijų ir personalo, galinčio vykdyti rinkodaros/ komunikacijos funkcijas arba svarstančioms tokio tipo projekto vykdymui/priežiūrai pasitelkti laisvai samdomus specialistus (vadinamuosius freelancerius).
- Atviri marketingo mokymai, kursai ir seminarai vyksta Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
- Vidiniai marketingo mokymai, kursai ir seminarai vedami visoje Lietuvoje, pagal įmonės pageidavimą. Tokie mokymai pritaikomi (adaptuojami) konkrečios organizacijos veiklos specifikai. Prieš mokymus, lektorius-konsultantas atlieka poreikių ir situacijos analizę įmonėje, o reikalui esant ir už jos ribų. Lektorius-konsultantas bendrauja su įmonės vadovais, darbuotojais kuriems bus vedami mokymai, o taip pat klientais, jei tai yra mokymų temos dalis.
- Vidinių marketingo mokymų vedimo laikas, vieta ir kaina derinama su kiekviena organizacija atskirai.
- Mokymai gali būti vedami nuotoliniu būdu.
- Marcom (angl. Marketing And Communication)