Mokymų „Marketingo projektų valdymas” programa skirta įmonių vadovams, skyrių vadovams, vadovaujantiems vadybininkams ir projektų vadovams bei visiems darbuotojams, norintiems geriau pažinti ir efektyviau vykdyti rinkodaros projektus.
Mokymų „Marketingo projektų valdymas” tikslas:
- Metodinių ir praktinių užduočių pagalba supažindinti dalyvius su rinkodaros projektų esme, prieš projektiniu darbu, projekto tikslų ir užduočių formavimo procesu, projektinės komandos sudėtimi ir darbo ypatumais. Klausytojai išmoks apskaičiuoti realią projekto vertę, įvertinti alternatyvas ir pasirinkti optimaliausią rinkodaros projektą.
Mokymų metodika:
- Metodinė medžiaga, individualios bei grupinės praktinės užduotys, diskusijos.
Mokymų turinys:
- Rinkodaros projektas – kas tai?
- Rinkodaros projektas ar kasdieninė rinkodaros veikla – kaip priimamas sprendimas;
- Rinkodaros projekto tikslai ir užduotys;
- Rinkodaros projekto komanda – vidiniai ir išoriniai ištekliai;
- Rinkodaros projekto biudžetas – “slapti” ištekliai. Alternatyvos;
- Rinkodaros projekto valdymas, kontrolė;
- Projekto rezultatai. Efektyvumo rodikliai;
- Projekto patirties įsisavinimas.
Nauda įmonei:
- Efektyvus rinkodaros projektų valdymas Jūsų įmonei suteiks galimybę tausoti svarbiausius resursus – laiką ir žmones (bei pinigus).
- Teisingai suplanuotas ir įgyvendintas projektas sustiprina projekto dalyvių gebėjimus susidoroti su kasdieninėmis užduotimis.
- Projekto dalyvių komandinis darbas labiau motyvuoja darbui, todėl pasieksite didesnio darbuotojų pasitenkinimo ir lojalumo.
- Rinkodaros projektai skatina įvairių sričių specialistų kūrybiškumą, naujovių atsiradimą, stiprina bendradarbiavimą tarp įmonės padalinių.
Mokymų „Marketingo projektų valdymas” programos programos vadovė ir lektorė:
Manager.LT Akademija lektorė – marketingo konsultantė Daiva Dieninė. Kauno technologijos universiteto Vadybos fakulteto Marketingo katedros absolventė, darbo patirtis marketingo srityje nuo 1997 metų, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) narė nuo 2004 metų (Klaipėdos skyriaus steigėja ir LiMA mentorių klubo narė). Mokymus marketingo temomis įmonėms veda ir konsultacijas teikia nuo 2008 metų. Stažavosi “Endress+Hauser Instruments International” GmbH &Co (Vokietija) įmonėje marketingo skyriuje, dirbo vadovaujantį darbą marketingo skyriuose AB “Kauno grūdai”, ŽŪB “Nematekas”, UAB „Klaipėdos mėsinė“, UAB “Avitelos prekyba”, Klaipėdos LEZ. Plačiau apie lektorę…
Daugiau informacijos ir registracija:
- Mokymų trukmė: 16 ak. val. ( 2 dienos)
- Individualių ir vidinių mokymų kainą derinama atskirai. Susisiekite pokalbiui dėl bendradarbiavimo.
Vilniuje – +370 5 2102326;
Klaipėdoje – +370 46 410300;
Mob. – +370 615 31080.
El. paštu – akademija@manager.lt
Atsakymai į dažnai užduodamus klausimus DUK
- Mokymai „Marketingo projektų valdymas” yra skirti įmonių vadovams, skyrių vadovams, vadovaujantiems vadybininkams ir projektų vadovams bei visiems darbuotojams, norintiems geriau pažinti ir efektyviau vykdyti rinkodaros projektus.
- Atviri marketingo mokymai, kursai ir seminarai vyksta Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
- Vidiniai (uždari) marketingomokymai, kursai ir seminarai vedami visoje Lietuvoje, pagal įmonės pageidavimą. Tokie mokymai pritaikomi (adaptuojami) konkrečios organizacijos veiklos specifikai. Prieš mokymus, lektorius-konsultantas atlieka poreikių ir situacijos analizę įmonėje, o reikalui esant ir už jos ribų. Lektorius-konsultantas bendrauja su įmonės vadovais, darbuotojais kuriems bus vedami mokymai, o taip pat klientais, jei tai yra mokymų temos dalis.
- Vidinių marketingo mokymų vedimo laikas, vieta ir kaina derinama su kiekviena organizacija atskirai.
- Mokymai gali būti vedami nuotoliniu būdu.
Susijusios temos:
Mokymai “B4B ir B4C marketingas: apie marketingo įtaką pelningumui”
Mokymai skirti:
Marketingo skyriaus specialistams ir smulkių bei vidutinių įmonių vadovams, atsakingiems už įmonės plėtrą.
Mokymų nauda įmonei:
Mokymų dalyviai galės praktiškai pritaikyti įgytas žinias priimant strateginius marketingo sprendimus.
Pagrindinės mokymo temos:
- Paslaugų marketingas- pagrindiniai pelno nešėjai
- Kiek, kaip ir kada lesinti „auksinę vištą“- marketingo biudžetas, investavimas, grąža
- Lojalumas- kiek kainuoja klientas?
- Integruotas marketingas- kas tinka mano įmonei
Mokymo trukmė: 16 val.