Konkurencija skatina įmones elgtis racionaliai, pasveriant kiekvieną išleidžiamą litą, ieškant efektyvesnių veiklos būdų. Greičiausiai optimizuojate išlaidas reklamai ir stengiatės didinti aktyvaus pardavimo pastangas. Taigi, nuo šiol Jūsų įmonėje “spaudžiamas” kiekvienas pardavėjas, nes siekiate efektyviai išnaudoti net ir mažiausią galimybę gauti naujų užsakymų.

Bėda ta, kad dauguma pardavėjų netrykšta džiaugsmu skambinti naujiems klientams arba kitaip – atlikti taip vadinamus „šaltus“ skambučius.
Išties, šalti skambučiai yra nemaloni užduotis, jei juos atliekate įprastu būdu. Ar susimąstėte, kaip Jūs galėtumėte šaltus skambučius atlikti efektyviau ir produktyviau? Į šiuos ir kitus klausimus atsakymus gausite mokymuose „Profesionalus pardavimas telefonu“.

Pardavimas telefonu - Telemarketingas - Cold Calling

Mokymų „Profesionalus pardavimas telefonu“ paskirtis:

Tobulinti šalto skambinimo įgūdžius, stiprinti pasitikėjimą savimi, siekti geresnių pardavimo rezultatų.

Mokymų metodika:

Mokymų turinys:

Nauda įmonei:

„Profesionalaus pardavimo telefonu“ mokymų programos vadovė ir lektorė:

Jolanta Mileškienė Manager.LT Akademija vadovė, verslo konsultantė

Manager.LT Akademija vadovė Jolanta Mileškienė. Žmogiškųjų išteklių, suaugusiųjų švietimo (Andragogikos) ir vadybos specialistė, mokymų trenerė, suaugusiųjų mokymo programų sudarytoja.
Ekspertinės sritys: suaugusiųjų švietimas, pokyčių valdymas, profesionalus pardavimas, efektyvus klientų aptarnavimas, konfliktinių situacijų valdymas, klientų aptarnavimo kokybės gerinimas, komandos formavimas ir stiprinimas, 360 laipsnių grįžtamojo ryšio vadovavimo kompetencijų vertinimas (sertifikuota specialistė). Plačiau apie lektorę…


Dalyvių atsiliepimai apie seminarą:


Daugiau informacijos ir registracija:

Mokymų trukmė: 8 ak. val. (1 diena)

Vilniuje – +370 5 2102326;
Klaipėdoje – +370 46 410300;
Mob. – +370 615 31080.
El. paštu – akademija@manager.lt

Atsakymai į dažnai užduodamus klausimus DUK

  1. „Profesionalus pardavimas telefonu“ mokymai yra skirti tiek pardavimus atliekantiems tik telefonu (telemarketingo darbuotojams), tiek aktyvių pardavimų vadybininkams, visiems kurie siekia geriausiu pardavimo telefonu rezultatų.
  2. Atviri pardavimo telefonu mokymai, kursai ir seminarai vyksta Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
  3. Vidiniai pardavimo telefonu mokymai, kursai ir seminarai vedami visoje Lietuvoje, pagal įmonės pageidavimą. Tokie mokymai pritaikomi (adaptuojami) konkrečios organizacijos veiklos specifikai. Vidinių pardavimo mokymų vedimo laikas, vieta ir kaina derinama su kiekviena organizacija atskirai.
  4. Mokymai gali būti vedami nuotoliniu būdu.
  5. Paaiškinimai:
    1. Pardavimai gyventojams (fiziniams asmenims) vadinami B2C (angl. Business to Consumer);
    2. Pardavimai verslo klientams vadinami B2B (angl. Business to Business);
    3. Pardavimas telefonu dar vadinamas: telemarketingu, šaltais skambučiais (angl. Cold Calling)

Susiję mokymai ir straipsniai:





Šiltas požiūris į šaltus skambučius - cold calling

Straipsnis: “Šiltas” požiūris į “šaltus” skambučius

Bendraudama su pardavimo srities darbuotojais pastebėjau, kad dauguma jų netrykšta džiaugsmu skambindami naujiems klientams arba kitaip – atlikdami taip vadinamus „šaltus“ skambučius. Štai ką jie sako apie skambučius naujiems klientams….