Parodose lankosi visi rinkos dalyviai: vartotojai, tarpininkai, sprendimų priėmėjai, darantieji įtaką, naudotojai, gavėjai, platintojai, pardavėjai. Įmonių vadovai dalyvavimą parodoje vertina kaip gerą galimybę verslui, tačiau visi ją išnaudoja skirtingai. Rengiantis parodai dažniausiai įvardijami du tikslai: pats dalyvavimas ir lankytojų kontaktai. Ar pakanka įsirengti stendą ir laukti, kol pasaulis jus pastebės?

Mokymais norima pasiekti, kad darbuotojai:
- žinotų ir gebėtų, kaip efektyviai dalyvauti reprezentacinėse parodose, didžiosiose mugėse, kaip kalbinti lankytojus, kaip dirbti stende, kai neturi eilės iš anksto paruoštų susitikimų.
- sugebėtų atsakyti į netikėtus klausimus, valdytų netikėtas situacijas.
- išgirstų komentarus ir replikas bei gebėtų konstruktyviai atsakyti.
- Mokėtų pristatyti savo įmonę tiek trumpai, glaustai, tiek atlikti pilną, išsamią prezentaciją apie įmonę ir jos produktus.
Mokymų „Parodų marketingas – pasiruošimas ir darbas parodoje” forma:
praktinės dirbtuvės / mokymai
Mokymų metodai:
Labai tamprus, interaktyvus darbas su dalyviais, praktinės užduotys, situacijų analizė, video treniruotės, savarankiškos namų užduotys.
Mokymų programos įgyvendinimas:
Namų darbai prieš prasidedant mokymams
Kad programa atitiktų kliento lūkesčius, dalyviams išsiunčiamas klausimynas siekiant išsiaiškinti:
- kokios yra komandos stipriosios ir silpnosios pusės dalyvaujant parodose.
- Kaip komanda ruošiasi parodoms, kaip pristato įmonės gaminius parodoje (kokią žinutę yra pasiruošusi), kas sąlygojo sėkmę ankstesnėse parodose, kaip dirba po parodos.
- Kokia informacija naudojama pristatant įmonę? Šio video pagrindu: http://www.novameta.lt/en/novameta-video-presentation
Apdorojus klausimyno atsakymus, susisiekiama su vadovu siekiant įsigilinti į vadovybės viziją bei sudaryti lūkesčius atitinkančią programą.
Mokymų programos turinys:
I dalis. Susipažinimas. Įvadas į praktines dirbtuves.
- Dalyviai pristato vienas kitą porose. Tikslas – lavinti kūrybiškumą pristatant. Dalyviai įvardina idealaus lankytojo paveikslą.
- Dalyvių turimų įgūdžių nuotrauka
- Praktinė video užduotis „Kaip šiandien pristatau įmonę?“
- Dalyviai per 1 min. pristato įmonę ir pagrindžia, kas jų manymu yra esminis argumentas rinktis įmonės gaminius. Aptariame kiekvieno pristatymo pliusus ir minusus.
- Kuo paremta bendravimo psichologija ir atitinkamas mūsų bei parodos lankytojų elgesys? Kodėl su vienais lankytojais mums patinka bendrauti, su kitais norėtume bendravimą nutraukti po pirmųjų sekundžių?
- Vidinis nusistatymas. Mini informacinė dalis apie žmogaus elgesio psichologiją ir praktinė užduotis „Migdolas“.
- Įžvalga: mes linkę maloniau bendrauti su tais, kurie atitinka mūsų idealaus parodos lankytojo paveikslą.
II dalis. Kaip ruošiuosi parodoms, kad pasiekčiau arba viršyčiau užsibrėžtą tikslą.
- Mini informacinė dalis „Tikslų koridorius“. Pasitelkiami dalyvių namų darbai. Jų prašoma atsinešti kokius laiškus siunčia klientams, kviesdami susitikti stende.
- Prezentavimas stende. Kalbėjimas nepasiruošus.
- Labai trumpa praktinė užduotis pasitikėjimui savimi lavinti. Užduotis parodo, kad kiekvienas moka kalbėti ir prezentuoti, tik svarbu turėti struktūrą arba pagrindinius įrankius.
- Pirmojo įspūdžio sudedamosios dalys
- Mini informacinė dalis „Pirmas įspūdis“. Su dalyviais aptariame iš ko susideda pirmasis įspūdis. Šią informaciją panaudojame video medžiagos peržiūroje.
- Kaip galima pradėti ir užbaigti prezentacijas
- Praktinė užduotis grupelėse: „Genialumas slypi paprastume“.
- Tikslas, kad dalyviai pagalvotų, kitokių nei daugumos naudojami pristatymo būdų. Svarbiausia, kad jie būtų įtraukiantys ir auditoriją.
- Prezentacijos/pristatymo struktūra
- Mini informacinė dalis apie prezentacijos tikslą ir struktūrą.
- Esmė: teisingas prezentacijos tikslo formulavimas yra užduodant klausimą: „Ką parodos lankytojai turi padaryti po mano pristatymo?“
- Kokią pagrindinę žinutę siųsime, kad lankytojas virstų klientu.
- Praktinė užduotis „Žinutės išgryninimas“
- Pietų pertrauka
III dalis. Story telling metodas pristatymuose.
- Mini informacinė dalis apie istorijų kūrimą, vieną galingiausių įrankių siekiant išsiskirti prezentacijų vandenyne.
- Nepatogūs klausimai.
- Mini praktinė dalis apie nepatogių klausimų valdymą.
- Įmonės pristatymas pasitelkiant metodikas ir pagrindinę žinutę.
- Pasiruošimas filmavimui „Kaip pristatysiu įmonę“. Kiekvienas dalyvis pasiruošia 3-4 min. pristatymo versiją. Ji turi būti užkabinanti ir išsiskirianti iš minios. Pasiruošiamos 6-ios 4 min trukmės prezentacijos apie įmonę.
IV dalis. Užbaigiamoji dalis
- Prezentacijų peržiūra su gilia analize (kūno kalba, struktūra, išskirtinumą, gebėjimas valdyti klausimus ir į juos atsakyti)
- Dienos apibendrinimas, pažymėjimų įteikimas.
„Parodų marketingas – pasiruošimas ir darbas parodoje” programos vadovė ir lektorė:

Manager.LT Akademija lektorė, verslo konsultantė Liana Mogišaitė.
Mokymo ir konsultavimo praktika užsiima nuo 2004 m. Paslaugų teikimo ir pardavimo patirtis nuo 1995 m. Žmogiškųjų išteklių valdymo, vadovavimo, verslo vystymo patirtis nuo 2001 m.
Yra gerai įvaldžiusi patyrimu grindžiamų užduočių rengimo ir įgyvendinimo techniką bei darbo su grupėmis įgūdžius. Plačiau apie lektorę…
Daugiau informacijos ir registracija:
- Mokymų trukmė: 16 akad. val. (2 d.)
- Individualių ir vidinių mokymų kainą derinama atskirai. Susisiekite pokalbiui dėl bendradarbiavimo.
Vilniuje – +370 5 2102326;
Klaipėdoje – +370 46 410300;
Mob. – +370 615 31080.
El. paštu – akademija@manager.lt
Atsakymai į dažnai užduodamus klausimus DUK
- Mokymai „Parodų marketingas – pasiruošimas ir darbas parodoje” yra skirti įmonės darbuotojams, kurie parodos metu tiesiogiai ar netiesiogiai dirba su lankytojais.
- Atviri parodų marketingo mokymai, kursai ir seminarai vyksta Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
- Vidiniai parodų marketingo mokymai, kursai ir seminarai vedami visoje Lietuvoje, pagal įmonės pageidavimą. Tokie mokymai pritaikomi (adaptuojami) konkrečios organizacijos veiklos specifikai. Prieš mokymus, lektorius-konsultantas atlieka poreikių ir situacijos analizę įmonėje, o reikalui esant ir už jos ribų. Lektorius-konsultantas bendrauja su įmonės vadovais, darbuotojais kuriems bus vedami mokymai, o taip pat klientais, jei tai yra mokymų temos dalis.
- Vidinių parodų marketingo mokymų vedimo laikas, vieta ir kaina derinama su kiekviena organizacija atskirai.
- Mokymai „Parodų marketingas – pasiruošimas ir darbas parodoje” gali būti vedami nuotoliniu būdu.
Susiję mokymai ir straipsniai:
