Įmonių pasaulis nuolat keičiasi ir auga, todėl verslo subjektai ieško efektyvių būdų išsiskirti konkurencingoje rinkoje. Mūsų mokymai „Aktyvūs B2B pardavimai” yra sukurtas padėti įmonių vadovams ir pardavimų specialistams suformuoti sėkmingas strategijas, kurios ne tik padidina pardavimus, bet ir stiprina ilgalaikius santykius su verslo klientais. Per šią intensyvią mokymų programą, dalyviai išmoks, kaip efektyviai identifikuoti potencialius klientus, efektyviai bendrauti ir derėtis, taip pat kaip naudoti technologijas ir duomenų analizę pardavimų procese.
Mokymų įgyvendinimas siekiant efektyvumo
Siekdami užtikrinti mokymų efektyvumą, numatome keletą pasirengimo darbų:
- prieš mokymus lektorius susipažįsta su Jūsų teikiamų paslaugų/produktų paketu,
- identifikuoja pagrindines spręstinas problemas,
- kartu su įmones ir/arba pardavimų vadovu numato siektiną mokymų rezultatą.
Mokymų metu kartu su teorine dalimi nagrinėjamos konkrečios pardavimų situacijos, kuriose personalas nesuvaldė situacijos/nepasiekė numatyto tikslo. Tokių praktinių situacijų nagrinėjimas padeda pardavimų personalui geriau įsisavinti mokymų medžiagą ir plėsti kompetenciją.
Mokymų „Aktyvūs B2B pardavimai” programos turinys
- Komunikacinės duobės pardavimuose: dažniausiai pasitaikančios bendravimo klaidos.
- Rinkodaros, pardavimų ir klientų aptarnavimo sistemų sąsajos: ką privalo žinoti pardavėjas?
- Vertybinė komandos ir/ar įmonės ašis, jos panaudojimas išorinėje komunikacijoje – pardavimuose ir klientų aptarnavime.
- Pardavimų technologija: pokalbio schema, aktyvus klausymas, tikslus poreikių nustatymas/suformavimas, rezultatyvi prezentacija, prieštaravimų įveikimo ir emocinio įtraukimo technikos.
- Sprendimo priėmėjo nustatymas: kaip parduoti, jei kontaktuojame su tarpiniu (ne sprendimų priėmėju) B2B atveju.
- Kova su konkurentais/derybos: “tas pats+” technika, atsparumas kliento derybinėms manipuliacijoms.
- Sudėtingų pokalbių valdymas pardavimuose ir klientų aptarnavime: konfliktinių situacijų prevencija, tinkamos atmosferos kūrimas.
- Trys sėkmingų pardavimų banginiai: duomenų bazė, algoritmas ir pardavėjas – kaip nustatyti siektinus rezultatus ir sekti progresą, kaip skaičiuoti pardavimų veiksmų konversiją ir planuoti savo pardavimus.
- Kliento aptarnavimo proceso išnaudojimas papildomos vertės generavimui: refferals, cross – sell, up-sell programos.
- Praktinė dalis: realių pardavimų/klientų aptarnavimo situacijų nagrinėjimas ir nesėkmių analizė, praktiniai patarimai kaip su tuo dirbti ateityje.
„Aktyvūs B2B pardavimai” mokymų programos vadovas ir lektorius:
Manager.LT Akademija lektorius, komunikacijos ekspertas Dainius Rutkauskas.
Daugiau nei 20 sėkmingų veiklos metų komunikacijoje ir organizacijų valdyme. Stiprus praktikas su dideliu teoriniu bagažu, patirtį įgijęs Lietuvoje, Airijoje ir Jungtinėje Karalystėje. Pastaruosius 11 metų vykdo projektines veiklas įvairiose įmonėse, kur sprendžia strateginio bei taktinio valdymo problemas, diegia vidinės komunikacijos ir klimato valdymo sistemas.
Dainiaus Rutkausko mokymų programas lyderystės, vidinės ir išorinės komunikacijos temomis (įskaitant pardavimus ir klientų aptarnavimą) yra išklausę įvairaus lygio specialistai bei vadovai tokiose Lietuvos verslo ir viešojo sektoriaus organizacijose, kaip SEB bankas, Citadele bankas, Caverion Lietuva, Stengel Lietuva, Valstybinė mokesčių inspekcija, SODRA, Lietuvos Policijos departamentas, Lietuvos Muitinės departamento Mokymų centras, Konkurencijos taryba, Marijampolės, Molėtų, Utenos, Klaipėdos savivaldybės ir daugybė kitų.
Daugiau informacijos ir registracija:
- Mokymų trukmė: 8-16 ak. val. (1-2 d.)
- Individualių ir vidinių mokymų kainą derinama atskirai. Susisiekite pokalbiui dėl bendradarbiavimo.
Vilniuje – +370 5 2102326;
Klaipėdoje – +370 46 410300;
Mob. – +370 615 31080.
El. paštu – akademija@manager.lt
Atsakymai į dažnai užduodamus klausimus (DUK)
- Mokymai „Aktyvūs B2B pardavimai” yra skirti tiek pažengusiems, tiek ir pradedantiems aktyvaus pardavimo vadybininkams (verslas verslui – B2B, verslas valstybiniam sektoriui – B2G), pardavimų ir klientų aptarnavimo specialistams, bei pardavimų ir klientų aptarnavimo vadovams, norintiems pasiekti geriausių rezultatų pardavimuose ir klientų aptarnavime.
- Atviri mokymai ir kursai organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
- Vidiniai prieštaravimų įveikimo mokymai ir kursai vedami visoje Lietuvoje, pagal įmonės pageidavimą. Tokie mokymai pritaikomi (adaptuojami) konkrečios organizacijos veiklos specifikai. Prieš mokymus, lektorius-konsultantas atlieka poreikių ir situacijos analizę įmonėje, o reikalui esant ir už jos ribų. Lektorius-konsultantas bendrauja su įmonės vadovais, darbuotojais, kuriems bus vedami mokymai, o taip pat klientais, jei tai yra mokymų temos dalis.
- Vidinių mokymų vedimo laikas, vieta ir kaina derinama su kiekviena organizacija atskirai.
- Prieštaravimų įveikimo mokymai gali būti vedami individualiai vienam ar keliems asmenims. Individualių mokymų laikas ir kaina derinami atskirai.
- „Aktyvūs B2B pardavimai” mokymai gali būti vedami nuotoliniu būdu.
KITI PARDAVIMO IR KLIENTŲ APTARNAVIMO MOKYMAI, KURSAI, SEMINARAI, TYRIMAI IR STRAIPSNIAI:
„Profesionalaus pardavimo įgūdžių tobulinimas – Aktyvūs pardavimai”
Praktiniai pardavimų mokymai skirti aktyvaus pardavimo vadybininkams, kurie pardavimus atlieka tiek telefonu, tiek susitikus su Klientais gyvai.
Profesionalus pardavimas telefonu
Kyla klausimai: Kaip parduoti greičiau? Kaip parduoti daugiau? Vienas iš sprendimų yra pardavimai telefonu. Sėkmingi pardavimai telefonu gali leisti jums ne tik sutaupyti daug brangaus laiko, bet ir su mažiausiomis pastangomis išauginti pardavimo apimtis.
„Pardavimų mokymai pardavėjams konsultantams”
Pardavimo – klientų aptarnavimo mokymai yra skirti pardavėjams konsultantams, prekybinės salės darbuotojams, taip pat klientų aptarnavimo specialistams, kuriems tenka daryti pardavimus, taip pat visiems, kas siekia geriausių pardavimo prekybinėje salėje rezultatų. Mokymai turėtų sudominti ir pardavimo vadovus.
Sėkmingo pardavimo principai – mokymai turintiems mažai pardavimų patirties
Baziniai – praktiniai pardavimų mokymai skirti darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, parduodant įmonės prekes ir/ar paslaugas, tačiau stokoja pardavimo patirties ar įgūdžių.
„Profesionalaus klientų aptarnavimo principai”
Klientų aptarnavimo mokymai skirti darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, teikiant jiems informaciją apie įmonės prekes ir/ar paslaugas, spręsti konfliktines situacijas.
Klientų aptarnavimas telefonu
Mokymai darbuotojams, tiesiogiai bendraujantiems su klientais: aptarnaujant, teikiant informaciją telefonu, valdant ir sprendžiant konfliktines situacijas ir pan.