Šie praktiniai pardavimų mokymai skirti aktyvaus pardavimo vadybininkams, kurie pardavimus atlieka tiek telefonu, tiek susitikus su Klientais gyvai.
Pardavimo mokymų tikslas:
Stiprinti profesionalaus pardavimo žinias ir įgūdžius bei paskatinti pardavimo darbuotojus aktyvesniai veiklai su Klientais, siekiant pardavimų didinimo.
Didžiausias dėmesys skiriamas šių įgūdžių tobulinimui:
- Pardavimo sėkmę lemiančio požiūrio į save, savo darbą ir Klientus formavimui;
- Pagarba ir pasitikėjimu grįstų santykių su Klientu kūrimui, kurie skatina Kliento norą dalintis informacija apie save, poreikius, požiūrį ir pan. bei lemia ilgalaikį bendradarbiavimą;
- Klausimų uždavimo technikos taikymui, siekiant skatinti Kliento mąstymą apie jo situaciją ir poreikius bei reikalingus naudingus sprendimus;
- Aktyviam klausymuisi ir Kliento informacijos panaudojimui formuluojant pasiūlymo argumentus;
- Kliento pritarimo gavimui ir sutarimui dėl tolimesnių veiksmų, pardavimo užbaigimui.
Pardavimo mokymų metodika:
- Labai tamprus, interaktyvus darbas su dalyviais;
- Praktiška teorija, paremta praktiniais mokymų lektoriaus ir pačių dalyvių pavyzdžiais, diskusijos, pardavimų simuliacijos ir analizė.
- Praktinės įžvalgos ir asmeninės rekomendacijos.
Pardavimo mokymų turinys:
- Programos įvadas: susipažinimas, dalyvių lūkesčių ir tikslų nustatymas.
- Asmeninė profesionalaus pardavėjo parengtis ir motyvacija, pardavimo sėkmę lemiantis požiūris į save, savo vaidmenį darbe su Klientais. Sėkmingo pardavimo poveikio jėgos; Pagarba ir pasitikėjimu grįstų santykių su Klientu kūrimas ir palaikymas.
- Įtaigaus pardavimo pokalbio struktūra ir technika.
- Praktinės dirbtuvės ir įgūdžių treniruotė. Pasirengimas sėkmingam pardavimo pokalbiui su Klientu: pardavimo idėja ir tikslas, reikalingi kontaktai, informacija, savęs pristatymas ir prisistatymas, Kliento sudominimas.
- Klausimų uždavimo technika ir aktyvus klausymasis. Kaip užduoti taiklius klausimus, siekiant atskleisti ir suprasti Kliento poreikius bei skatinti Klientą galvoti apie naudingus jam sprendimus. Pasiūlymo argumentų formulavimas, profesionalus informacijos panaudojimas ir perteikimas („naudos kalba“). Perfrazavimas ir apibendrinimas. Kliento vertinimų gavimas.
- Praktinės dirbtuvės ir įgūdžių treniruotė. Pardaviminio pokalbio simuliacijos (praktinės mokomosios situacijos) ir analizė, praktinės įžvalgos asmeninės pardavimo veiklos tobulinimui.
- Refleksija, programos reziumė ir dalyvių grįžtamasis ryšys. Pažymėjimų įteikimas.
Mokymų dalyvių atsiliepimai:
„Noriu padėkoti už mokymus. Iš visų pardavėjų girdėjau labai gerus atsiliepimus, tai labai svarbu. O aš pati galiu pasakyti, kad mokymai buvo kryptingi ir tiksliai tai, ko norėjosi. Vedėte mokymus labai aiškiai ir išsamiai, konkrečiai pateikdama pavyzdžius ir duodama rekomendacijas konkrečiai tinkančias mūsų sričiai.“
Lina Grendienė, UAB „Lippa Co“ direktorė
⭐⭐⭐⭐⭐
”Dėkojame labai už puikiai pravestus pardavimų įgūdžių lavinimo mokymus. Pateisinote visus lūkesčius ir Jūs būsite mums ir ateityje labai naudingi.”
Aušra Srėbalienė, UAB „Lavango Group“ personalo vadovė
⭐⭐⭐⭐⭐
Daugiau informacijos:
- Individualių ir vidinių pardavimo mokymų kainą derinama individualiai. Susisiekite pokalbiui dėl bendradarbiavimo.
- Alternatyva mokymams – individualios konsultacijos.
Vilniuje – +370 5 2102326;
Klaipėdoje – +370 46 410300;
Mob. – +370 615 31080.
El. paštu – akademija@manager.lt
Atsakymai į dažnai užduodamus klausimus DUK
- „Profesionalaus pardavimo įgūdžių tobulinimo” mokymai yra skirti pažengusiems aktyvaus pardavimo vadybininkams, pardavimų specialistams ir pardavimų vadovams, norintiems pasiekti geriausių pardavimo rezultatų.
- Atviri pardavimo mokymai ir kursai organizuojami Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
- Vidiniai aktyvaus pardavimo mokymai ir kursai vedami visoje Lietuvoje, pagal įmonės pageidavimą. Tokie mokymai pritaikomi (adaptuojami) konkrečios organizacijos veiklos specifikai. Prieš mokymus, lektorius-konsultantas atlieka poreikių ir situacijos analizę įmonėje, o reikalui esant ir už jos ribų. Lektorius-konsultantas bendrauja su įmonės vadovais, darbuotojais kuriems bus vedami mokymai, o taip pat klientais, jei tai yra mokymų temos dalis.
- Vidinių pardavimų mokymų vedimo laikas, vieta ir kaina derinama su kiekviena organizacija atskirai.
- Pardavimo mokymai gali būti vedami individualiai vienam ar keliems asmenims. Individualių pardavimo mokymų laikas ir kaina derinami atskirai.
- „Profesionalaus pardavimo įgūdžių tobulinimo” mokymai gali būti vedami nuotoliniu būdu.
- Paaiškinimai:
- Pardavimai gyventojams (fiziniams asmenims) – B2C pardavimai (angl. Business to Consumer);
- Pardavimai verslo klientams – B2B pardavimai (angl. Business to Business);
KITI PARDAVIMO IR KLIENTŲ APTARNAVIMO MOKYMAI, KURSAI, SEMINARAI, TYRIMAI IR STRAIPSNIAI:
Profesionalus pardavimas telefonu
Kyla klausimai: Kaip parduoti greičiau? Kaip parduoti daugiau? Vienas iš sprendimų yra pardavimai telefonu. Sėkmingi pardavimai telefonu gali leisti jums ne tik sutaupyti daug brangaus laiko, bet ir su mažiausiomis pastangomis išauginti pardavimo apimtis.
„Pardavimų mokymai pardavėjams konsultantams”
Pardavimo – klientų aptarnavimo mokymai yra skirti pardavėjams konsultantams, prekybinės salės darbuotojams, taip pat klientų aptarnavimo specialistams, kuriems tenka daryti pardavimus, taip pat visiems, kas siekia geriausių pardavimo prekybinėje salėje rezultatų. Mokymai turėtų sudominti ir pardavimo vadovus.
Sėkmingo pardavimo principai – mokymai turintiems mažai pardavimų patirties
Baziniai – praktiniai pardavimų mokymai skirti darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, parduodant įmonės prekes ir/ar paslaugas, tačiau stokoja pardavimo patirties ar įgūdžių.
„Profesionalaus klientų aptarnavimo principai”
Klientų aptarnavimo mokymai skirti darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, teikiant jiems informaciją apie įmonės prekes ir/ar paslaugas, spręsti konfliktines situacijas.
Klientų aptarnavimas telefonu
Mokymai darbuotojams, tiesiogiai bendraujantiems su klientais: aptarnaujant, teikiant informaciją telefonu, valdant ir sprendžiant konfliktines situacijas ir pan.