Baziniai – praktiniai pardavimų mokymai „Sėkmingo pardavimo principai” skirti darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, parduodant įmonės prekes ir/ar paslaugas, tačiau stokoja pardavimo patirties ar įgūdžių. Programa orientuota į bazinių pardavimo įgūdžių lavinimą, todėl po šių mokymų pardavimo darbuotojas labiau pasitiki savimi, bus įsisavinęs pagrindinius sėkmingo darbo su klientais principus.
Mokymų „Sėkmingo pardavimo principai” tikslas:
- Suteikti aiškų supratimą apie tai, kas yra pardavimas ir kas lemia sėkmingesnį ir greitesnį pardavimą, suteikti praktiškus įrankius, leidžiančius sėkmingai ir profesionaliai dirbti su klientais.
Mokymo metu dalyviai:
- stiprina pasitikėjimą savimi ir pozityvias nuostatas į pardavimo veiklą;
- ugdo gebėjimus organizuoti ir efektyviai planuoti savo pardavimo veiklą, dirbti kryptingai siekiant pardavimo tikslų;
- lavina bendravimo įgūdžius, gebėjimą efektyviai užmegzti ir palaikyti kontaktą su klientu;
- tobulina savo pardavimo techniką ir įgūdžius;
- atlieka įsivertinimą, kiek žinios sutampa su tuo, ką jie realiai taiko praktikoje, keičia savo elgesį ten, kur reikia;
- dalinasi sukaupta patirtimi ir sėkmingais pardavimo būdais tarpusavyje;
- motyvuoja ir paskatina save aktyvesnei veiklai dirbant su klientais.
Mokymų metodika:
- Labai tamprus, interaktyvus darbas su dalyviais;
- Praktinės užduotys, situacijų simuliacijos;
- Teorija ir refleksinė analizė po kiekvienos praktinės užduoties.
Dėmesys skiriamas aktyviam dalyvių mokymuisi, taikant praktines užduotis, praktinių atvejų analizes, skatinant turimos praktikos refleksiją, organizuojant dalyvių darbą bendraujant ir bendradarbiaujant.
Mokymų turinys:
- Asmeninė profesionalaus pardavėjo parengtis ir motyvacija.
Kaip užmegzti naujus santykius su klientais: pasitikėjimas ir nauda.
Įtaigaus pardavimo pokalbio struktūra ir technika. Savęs pristatymas ir prisistatymas. Kontakto užmezgimas. Kaip sudominti klientą? Klausimas – „kabliukas“. - Praktinės dirbtuvės ir įgūdžių treniruotė.
Pasirengimas pokalbiui su klientu: pardavimo idėja ir tikslas, kontakto užmezgimas, kliento sudominimas konkrečiu klausimu, pritarimo/“leidimo“ toliau užduoti klausimus gavimas. - Klausimų uždavimo technika, kliento poreikių/lūkesčių išsiaiškinimas, formavimas. Pasiūlymo argumentų formulavimas, profesionalus informacijos panaudojimas ir perteikimas. Kliento vertinimų gavimas. Perfrazavimo ir apibendrinimo nauda. Rezultatyvaus pokalbio užbaigimas.
- Praktinės dirbtuvės ir įgūdžių treniruotė.
Pasirengimas pardavimo pokalbiui su klientu: numanomi kliento poreikiai, klausimai poreikiams išsiaiškinti, pasiūlymo pateikimas ir argumentavimas, kainos pateikimas, kliento vertinimų gavimas. Tolimesnių veiksmų su klientu sutarimas. - Praktinės dirbtuvės ir įgūdžių treniruotė.
Pardavimo pokalbio su klientu simuliacija, panaudojant pasirengimo pokalbiui informaciją. - Praktinės dirbtuvės.
Pardavimo pokalbio simuliacijų aptarimas, diskusijos, refleksija. Asmeniniai mokymuose gautos informacijos ir įgūdžių taikymo darbe planai. Programos reziumė ir dalyvių grįžtamasis ryšys. Pažymėjimų įteikimas.
Nauda įmonei:
- Darbuotojų motyvacijos ir pardavimo veiklos paskatinimas įmonėje, geresni pardavimo rezultatai.
- Profesionaliau su klientais dirbantis pardavimo personalas.
Sėkmingo pardavimo principų mokymų programos vadovė ir lektorė:
Manager.LT Akademija vadovė Jolanta Mileškienė. Žmogiškųjų išteklių, suaugusiųjų švietimo (Andragogikos) ir vadybos specialistė, mokymų trenerė, suaugusiųjų mokymo programų sudarytoja.
Ekspertinės sritys: suaugusiųjų švietimas, pokyčių valdymas, profesionalus pardavimas, efektyvus klientų aptarnavimas, konfliktinių situacijų valdymas, klientų aptarnavimo kokybės gerinimas, komandos formavimas ir stiprinimas, 360 laipsnių grįžtamojo ryšio vadovavimo kompetencijų vertinimas (sertifikuota specialistė). Plačiau apie lektorę…
Dalyvių atsiliepimai apie seminarą:
- “Naudingas seminaras, o man ypač naudingos buvo pokalbio su klientu treniruotės.”
- “Lektorės dėka galėjau pamatyti savo trūkumus bendravime su klientais. Daug sužinojau apie pardavimo technikas.”
- “Labai naudingos praktinės užduotys apie pardavimo skambučius klientams, susitikimus su klientais.”
- „Labai patiko seminaro vedėjos betarpiškas bendravimas su auditorija.“
- „Viskas buvo naudinga. Po seminaro, jau nuo pirmųjų skambučių, susitikimų pradėjau naudoti seminare išgirstą medžiagą. Puiku.“
Daugiau informacijos ir registracija:
- Mokymų trukmė: 12 ak. val. (2 d. po 6 akad. val.), įtraukiant vertingas praktines užduotis.
- Mokymų dalyvių skaičius: iki 10 asmenų dalyvių grupė.
- Vidinių gyvo kontakto mokymų (kai dalyvauja tos pačios organizacijos darbuotojai) kaina: 450 € / vienam dalyviui už abi dienas.
- Atvirų nuotolinių (live online) mokymų kaina: 350 € / vienam dalyviui už abi dienas.
- Jeigu dalyvauja 3 ar daugiau asmenų iš tos pačios organizacijos, suteikiama 10 proc. nuolaida dalyvio mokesčiui.
- Dalyviams suteikiami pažymėjimai apie dalyvavimą mokymuose.
Vilniuje – +370 5 2102326;
Klaipėdoje – +370 46 410300;
Mob. – +370 615 31080.
El. paštu – akademija@manager.lt
Atsakymai į dažnai užduodamus klausimus DUK
- Pateikti „Sėkmingo pardavimo principų” mokymai padės pasiekti geriausių pardavimo rezultatų. Mokymai skirti tiek pradedantiems, tiek pažengusiems pardavimų vadybininkams ar pardavimų specialistams. Mokymai turėtų sudominti ir pardavimų vadovus.
- Atviri pardavimų mokymai, kursai ir seminarai vyksta Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
- Vidiniai pardavimų mokymai, kursai ir seminarai vedami visoje Lietuvoje, pagal įmonės pageidavimą. Vidiniai mokymai pritaikomi (adaptuojami) konkrečios organizacijos veiklos specifikai. Prieš mokymus, lektorius-konsultantas atlieka poreikių ir situacijos analizę įmonėje, o reikalui esant ir už jos ribų. Lektorius-konsultantas bendrauja su įmonės vadovais, darbuotojais, kuriems bus vedami mokymai, o taip pat klientais, jei tai yra mokymų temos dalis.
- Vidinių pardavimo mokymų vedimo laikas, vieta ir kaina derinama su kiekviena organizacija atskirai.
- Pardavimo mokymai gali būti vedami individualiai vienam ar keliems asmenims. Individualių pardavimo mokymų laikas ir kaina derinami atskirai.
- „Sėkmingo pardavimo principų” mokymai gali būti vedami nuotoliniu būdu.
- Paaiškinimai:
- Pardavimai gyventojams (fiziniams asmenims) – B2C pardavimai (angl. Business to Consumer);
- Pardavimai verslo klientams – B2B pardavimai(angl. Business to Business);
Kiti pardavimo ir klientų aptarnavimo mokymai, kursai, seminarai, tyrimai ir straipsniai:
„Profesionalaus pardavimo įgūdžių tobulinimas – Aktyvūs pardavimai”
Praktiniai pardavimų mokymai skirti aktyvaus pardavimo vadybininkams, kurie pardavimus atlieka tiek telefonu, tiek susitikus su Klientais gyvai.
Profesionalus pardavimas telefonu
Pardavimo telefonu mokymai yra skirti tiek pardavimus atliekantiems tik telefonu (telemarketingo darbuotojams), tiek aktyvių pardavimų vadybininkams, visiems kurie siekia geriausiu pardavimo telefonu rezultatų.
„Pardavimų mokymai pardavėjams konsultantams”
Pardavimo – klientų aptarnavimo mokymai yra skirti pardavėjams konsultantams, prekybinės salės darbuotojams, taip pat klientų aptarnavimo specialistams, kuriems tenka daryti pardavimus, taip pat visiems, kas siekia geriausių pardavimo prekybinėje salėje rezultatų. Mokymai turėtų sudominti ir pardavimo vadovus.
Mokymai: „Profesionalaus klientų aptarnavimo principai”
Mokymai skirti darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, teikiant jiems informaciją apie įmonės prekes ir/ar paslaugas, spręsti konfliktines situacijas.
Klientų aptarnavimas telefonu
Mokymai darbuotojams, tiesiogiai bendraujantiems su klientais: aptarnaujant, teikiant informaciją telefonu, valdant ir sprendžiant konfliktines situacijas ir pan.