Šiais laikais labai sumažėjo gyvų pardavimo susitikimų su klientais, ir kaip niekad aktualu profesionaliai bendrauti su potencialiais ir esamais klientais telefonu ar kitomis, interneto teikiamomis, nuotolinio bendravimo priemonėmis. O kartais skambutis – vienintelis būdas, leidžiantis klientams gyvai kontaktuoti su įmone ir prekės ženklu. Skambučio metu vadybininkas tampa įmonės veidu, gyvai reprezentuojančiu įmonę bei jos produktus ir paslaugas, dėl to ypač svarbu, kad tai būtų atliekama kuo efektyviau bei kuriamas pozityvus kliento patyrimas, grindžiamas teigiamomis emocijomis ir pasitikėjimu.
Bėda ta, kad dauguma pardavėjų netrykšta džiaugsmu skambinti naujiems klientams arba kitaip – atlikti taip vadinamus „šaltus“ skambučius.
Išties, šalti skambučiai yra nemaloni užduotis, jei juos atliekate įprastu būdu. Ar susimąstėte, kaip Jūs galėtumėte šaltus skambučius atlikti efektyviau ir produktyviau? Į šiuos ir kitus klausimus atsakymus gausite mokymuose „Profesionalus pardavimas telefonu”.
Mokymų „Profesionalus pardavimas telefonu” paskirtis:
Mokymai skirti – suteikti darbuotojams praktinių žinių ir stiprinti pardavimo telefonu (šaltų skambučių) įgūdžius, stiprinti pasitikėjimą savimi, siekti geresnių pardavimo rezultatų.
Mokymo (-si) uždaviniai:
- Suprasti profesionalaus bendravimo telefonu su klientais specifiką, principus, įtaką ilgalaikiams santykiams su klientais, įmonės įvaizdžiui ir rezultatams bei pamatyti galimybes, kaip geriausiai galime pasirūpinti savo darbu ir klientais.
- Suteikti esminių pardavimo telefonu praktinių žinių ir įgūdžių, kurie leistų įgyti daugiau pasitikėjimo savimi, kurti pasitikėjimu grįstus santykius su klientais ir efektyviau parduoti prekes ar paslaugas.
Mokymų metodika:
- Interaktyvus, tamprus darbas su dalyviais, pasitelkiant savižinos užduotis, grupinį darbą ir diskusijas, įvairias praktines užduotis.
- Teorinė dalis – profesionalaus pardavimo telefonu esminiai principai, efektyvaus pokalbio telefonu struktūra, siejant su praktinėmis įžvalgomis.
- Praktinė dalis – pardavimo telefonu praktinės dirbtuvės (pardavimo situacijų simuliacija, atliekant kliento ir pardavėjo vaidmenis, siekiant pritaikyti mokymuose įgytas žinias, atliktų skambučių perklausymas, analizė ir įžvalgos).
- Dalyvių grįžtamasis ryšys ir atsakymas į klausimus.
Pardavimo telefonu mokymų programos turinys:
- Įžanga: susipažinimas; Mokymo programos tikslų, turinio ir eigos pristatymas; Trumpas dalyvių interviu, įtraukiantis į mokymosi procesą, siekiant apsibrėžti mokymosi lūkesčius ir rezultatus.
- Sėkmingo ir profesionalaus pardavimo telefonu gebėjimai bei elgsena. Asmeninė profesionalaus pardavėjo telefonu parengtis ir motyvacija.
- Kaip formuojame santykius su žmonėmis/klientais? Savęs pateikimas ir kitų priėmimas.
- Praktinės dirbtuvės: skirtingi žmonių bendravimo stiliai Šiaurė-Pietūs-Rytai-Vakarai, ir kaip juos galime pritaikyti sėkmingam bendravimui.
- Įtaigaus pardavimo telefonu pokalbio struktūra ir technika. Sėkmingą kontaktą ir įtaigumą didinantys veiksniai.
- Pasirengimas pokalbiui su klientu.
- Praktinės dirbtuvės: pardavimo idėja ir pokalbio gairės. Pasisveikinimas ir prisistatymas + pasiūlymo pateikimas (sudominimas, naudos kalba).
- Atidus klausymasis ir reagavimas; profesionalus informacijos panaudojimas ir perteikimas; perfrazavimo ir apibendrinimo nauda. Kliento vertinimų gavimas.
- Klausimų uždavimo technika, kliento poreikių/lūkesčių išsiaiškinimui, įsigilinimui.
- Esminiai darbo su prieštaravimais principai. Naudingos frazės. Kainos pateikimo principai.
- Pokalbio užbaigimas, sutariant su klientu tolimesnius veiksmus.
- Praktinės dirbtuvės: pardavimo situacijų simuliacija, situacijų analizė, aptarimas ir įžvalgos.
- Asmeniniai darbo su klientais tobulinimo uždaviniai „Stop-Continue-Go”.
- Baigiamieji klausimai ir mokymų apibendrinimas, pažymėjimų įteikimas.
Mokymų nauda įmonei:
- Daugiau sėkmingų skambučių, daugiau pardavimų.
- Labiau motyvuoti pardavimo darbuotojai.
„Profesionalaus pardavimo telefonu” mokymų programos vadovė ir lektorė:
Manager.LT Akademija vadovė Jolanta Mileškienė. Žmogiškųjų išteklių, suaugusiųjų švietimo (Andragogikos) ir vadybos specialistė, mokymų trenerė, suaugusiųjų mokymo programų sudarytoja, 360 laipsnių grįžtamojo ryšio vadovavimo kompetencijų vertinimo sertifikuota konsultantė.
Ekspertinės sritys: profesionalus klientų aptarnavimas, aptarnavimo kokybės gerinimas, profesionalus pardavimas, efektyvi komunikacija, komandos formavimas ir stiprinimas, emocinė inteligencija, lyderystė ir pokyčių valdymas.. Plačiau apie lektorę…
Dalyvių atsiliepimai apie seminarą:
- “Naudingas seminaras, o man ypač naudingos buvo pokalbio su klientu treniruotės.”
- “Lektorės dėka galėjau pamatyti savo trūkumus bendravime su klientais. Daug sužinojau apie pardavimo technikas.”
- “Labai naudingos praktinės užduotys apie pardavimo skambučius klientams, susitikimus su klientais.”
- „Labai patiko seminaro vedėjos betarpiškas bendravimas su auditorija.“
- „Viskas buvo naudinga. Po seminaro, jau nuo pirmųjų skambučių, susitikimų pradėjau naudoti seminare išgirstą medžiagą. Puiku.“
- „Mokymai buvo kryptingi ir tiksliai tai, ko norėjosi. Vedėte mokymus labai aiškiai ir išsamiai, konkrečiai pateikdama pavyzdžius ir duodama rekomendacijas konkrečiai tinkančias mūsų sričiai.“
- ”Dėkojame labai už puikiai pravestus pardavimų įgūdžių lavinimo mokymus. Pateisinote visus lūkesčius ir Jūs būsite mums ir ateityje labai naudingi.”
Daugiau informacijos ir registracija:
- Individualių ir vidinių pardavimo telefonu mokymų kaina derinama atskirai. Susisiekite pokalbiui dėl bendradarbiavimo.
- Alternatyva mokymams – individualios konsultacijos.
Vilniuje – +370 5 2102326;
Klaipėdoje – +370 46 410300;
Mob. – +370 615 31080.
El. paštu – akademija@manager.lt
Atsakymai į dažnai užduodamus klausimus DUK
- „Profesionalus pardavimas telefonu” mokymai yra skirti tiek pardavimus atliekantiems tik telefonu (telemarketingo darbuotojams), tiek aktyvių pardavimų vadybininkams, visiems kurie siekia geriausių pardavimo telefonu rezultatų.
- Atviri pardavimo telefonu mokymai, kursai ir seminarai vyksta Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
- Vidiniai pardavimo telefonu mokymai, kursai ir seminarai vedami visoje Lietuvoje, pagal įmonės pageidavimą. Tokie mokymai pritaikomi (adaptuojami) konkrečios organizacijos veiklos specifikai. Prieš mokymus, lektorius-konsultantas atlieka poreikių ir situacijos analizę įmonėje, o reikalui esant ir už jos ribų. Lektorius-konsultantas bendrauja su įmonės vadovais, darbuotojais kuriems bus vedami mokymai, o taip pat klientais, jei tai yra mokymų temos dalis.
- Vidinių pardavimo mokymų vedimo laikas, vieta ir kaina derinama su kiekviena organizacija atskirai.
- Pardavimo telefonu mokymai gali būti vedami individualiai vienam ar keliems asmenims. Individualių pardavimo telefonu mokymų laikas ir kaina derinami atskirai.
- Mokymai gali būti vedami nuotoliniu būdu.
- Paaiškinimai:
- Pardavimai gyventojams (fiziniams asmenims) – B2C pardavimai (angl. Business to Consumer);
- Pardavimai verslo klientams – B2B pardavimai (angl. Business to Business);
- Pardavimas telefonu dar vadinamas: telemarketingu, šaltais skambučiais (angl. Cold Calling)
Kiti pardavimo ir klientų aptarnavimo mokymai, kursai, seminarai, tyrimai ir straipsniai:
Straipsnis: “Šiltas” požiūris į “šaltus” skambučius
Bendraudama su pardavimo srities darbuotojais pastebėjau, kad dauguma jų netrykšta džiaugsmu skambindami naujiems klientams arba kitaip – atlikdami taip vadinamus „šaltus“ skambučius. Štai ką jie sako apie skambučius naujiems klientams….
„Profesionalaus pardavimo įgūdžių tobulinimas – Aktyvūs pardavimai”
Praktiniai pardavimų mokymai skirti aktyvaus pardavimo vadybininkams, kurie pardavimus atlieka tiek telefonu, tiek susitikus su Klientais gyvai.
„Pardavimų mokymai pardavėjams konsultantams”
Pardavimo – klientų aptarnavimo mokymai yra skirti pardavėjams konsultantams, prekybinės salės darbuotojams, taip pat klientų aptarnavimo specialistams, kuriems tenka daryti pardavimus, taip pat visiems, kas siekia geriausių pardavimo prekybinėje salėje rezultatų. Mokymai turėtų sudominti ir pardavimo vadovus.
Sėkmingo pardavimo principai – mokymai turintiems mažai pardavimų patirties
Baziniai – praktiniai pardavimų mokymai skirti darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, parduodant įmonės prekes ir/ar paslaugas, tačiau stokoja pardavimo patirties ar įgūdžių.
Mokymai: „Profesionalaus klientų aptarnavimo principai”
Mokymai skirti darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, teikiant jiems informaciją apie įmonės prekes ir/ar paslaugas, spręsti konfliktines situacijas.
Klientų aptarnavimas telefonu
Mokymai darbuotojams, tiesiogiai bendraujantiems su klientais: aptarnaujant, teikiant informaciją telefonu, valdant ir sprendžiant konfliktines situacijas ir pan.